Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehen eksän mukaan mies on narsisti...

Vierailija
10.11.2018 |

Mutta itse en huomaa varomerkkejä, voinko olettaa, että nainen on hullu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis itse sanoi, että eksä puhuu hänestä narsistina. En ole naista koskaan tavannut, koska asuu toisella paikkakunnalla.

Parin kuukauden verran ollaan tapailtu, mutta ei juuri olla eksistä puhuttu, kuin mitä nyt tuo mitä itse kertoi. Jotain erikoista sen suhteen päättymisessä vaikuttaa olevan, mutta en osaa sanoa, enkä viitsi kysyä, kun tuntuu aralta aiheelta. Tulee tunne, että olisiko ollut ulkopuolisia osapuolia mukana. Ollaan nyt jo päätetty olla tapailematta muita, mutta otti aika raskaasti, kun noin parin viikon tapailun jälkeen mainitsin, että olen edelleen Tinderissä ja kävin erään miehen kanssa kahvilla. Itselleni tuo on "normaalia", kun ei ole vielä varma siitä toisesta tai toisen tunteista.

Vierailija
22/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei savua ilman tulta. Ei mies ehkä narsisti ole, mutta omaa tietyissä tilanteessa narsistisia käyttäytymismalleja.

Vierailija
24/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... hirveän moni ihminen on exän mukaan narsisti. Ne ikävät piirteet, jotka ihmisessä ovat olleet jo suhteen aikana, eskaloituvat ja saavat ihan uudet mittasuhteet erotessa - suurilta osin sen exän mielessä. Ihminen voi oikeasti olla aika inhottava kumppanilleen ja varsinkin siinä vaiheessa, kun suhde on jo vetelemässä viimeisiään ja loppuu. Siitä huolimatta tämä ihminen ei välttämättä käyttäydy uutta kumppaniaan kohtaan samoin ehkä koskaan EIKÄ ole narsisti. Toki on ihmisiä, joiden nyxä tai ex on narsisti, mutta ei nyt ihan kaikkien. 

Vierailija
25/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on eron hetkellä erityisen narsistinen toisen mielestä, vaikka muutoin ei olekaan. Erohan on sitä että molempien osapulten egot nousevat tappiinsa, ja itsensä korostaminen on korkealla. Siksihän sitä erotaan, kun ei ENÄÄ haluta olla yhdessä, koska se TOINEN on niin sitä ja tätä, ettei sen kanssa enää pysty olemaan. 

Kun olen itse päättänyt erota sen jälkeen, kun olen satoja kertoja keskustellut kumppanin kanssa asioista jotka oli sovittu jo yhteenmennessämme, mutta toinen ei kuuntele, ja syyttää minua mielestäni täysin aiheetta, niin en voisi siinä tilanteessa enempää olla itsekäs. Tosiaankin pidän pääni kaikessa, enkä kuuntele erovaiheessa enää yhtään ainoa kitinää miehen puolelta. Olen jo hakenut seksiäkin siinä vaiheessa muualta, eikä mies ole enää kuin riippakivi paskaisine kalsareineen kitisemässä että miksi MINUN pitää olla sellainen ja tällainen ja että kaikki on MINU vikani. En yhtään ihmettelisi että saisin narsistidiagnoosin tuolla hetkellä. Samalla voin kuitenkin olle hyvin empaattinen ja rakastava kaikille läheisilleni, joten tuskinpa sellaista narsismia on keksittykään, joka kohdistuu vain siihen puolisoon josta ollaan eroamassa. ;)

Vierailija
26/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikkien suomalaisten eronneiden naisten ex-miehet ovat näiden naisten omien puheiden mukaan narsisteja ja/tai alkoholisteja, koska tämän päivän suomalaisnainen ei ikinä myönnä omia virheitään ja vikojaan, vaan syyllistää aina miestä kun mahdollista. Täysin merkityksettömiä analyysejä siis.

Vierailija
27/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Sykerö. kirjoitti:

Exähän on tietysti luotettava diagnoosin tekijä. 😂

Jos exiä on runsaasti, niin usein jotain vikaa on.. vähintää mies/naismaussa :)

Vierailija
28/30 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaa uuteen puolisoon yhteytää? Ihan hyvää hyvyyttäkö?

Vierailija
29/30 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi oikeasti, ei ex nainen sitä sinulle uskaltaisi sanoa.

Ex nainen vain toivoo, että mies on lempeä sinulle, etkä joudu kokemaan samaa.

Ex on myös huojentunut, että saattaa päästä exästään eroon. Ei varmasti ota sitä riskiä, että sohaisee narsistiin uutta tulta.

Ainakin minä olen ihan hiljaa, enkä puutu ex miehen uusiin suhteisiin.

Toivon, että hän pystyy muuttumaan.

Vierailija
30/30 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aiheen ohi mutta kun tuo sana ex täällä mainitaan niin usein niin tuli mieleen tarina narsisti miehestä joka lähipiirin ja kavereidensa mukaan käytti sanaa ex jokaisesta naisesta jonka kanssa oli tavannut vasta vähän aikaa ja jota 'normaalit ' pitäisi tutustumisvaiheena tms. ei vakiintuneena seurusteluna. Narsistista taisi tuntua paremmalta kuvitella miten monta todellista valloitusta on tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi