Mietin tässä juuri entistä avioliittoa ja sitä, miten vapautunut olen nyt, kun erosta on aikaa kaksi vuotta
Ensimmäinen vuosi oli hirvittävä, mutta nyt alan nähdä, miten kamalan huonosti asiat olivat. Meitä pidettiin unelmaparina, mutta se oli täyttä harhaa.
Olin se suhdetta ylläpitävä voima. Minä päätin kaikesta, minä järjestin kaikki. En tiedä vielä tänäkään päivänä, rakastiko mieheni minua todella vai minkä takia oli kanssani.
Mies meni heti eromme jälkeen uuteen suhteeseen. En usko, että mies on yhtään kehittyneempi. Luulen, että tämä kohtaloni on edessä myös mieheni nykyisellä - mikäli joskus alkaa ajattelemaan asioita syvällisemmin.
Eron jälkeen olen saanut muutaman vastavuoroisen ystävyyssuhteen ja oikeastaan nyt vasta tiedän, mitä todellinen rakkaus on. Tunen rakkautta ystäviäni kohtaan. Uskon, että joskus elämä heittää eteeni sen minulle sopivan puolison. Minulla ei ole kuitenkaan kiire. Luotan elämään ja siihen, että kun menen kohti omia intohimojani, elämä järjestää myös jotain ekstraa.
Olen tänä aamuna onnellinen yksinkin. Yksinäisyys kalvaa välillä, mutta tiedän, että kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Minun ei tarvitse pakottaa ketään. Ihmiset, jota ovat elämässäni nyt, ovat omasta halustaan. Tiedättekö miten nautinnollista se on?
En tiedä miksi kirjoitan ja saako kukaan kiinni ajatuksistani.
Olen kuitenkin luultavasti löytänyt rakkauden - esimmäistä kertaa elämässäni. Voin tehdä mitä vaan ja jokainen päivä on lahja.
Kommentit (7)
Lähes samat kokemukset avioliitosta exän kanssa. Erosta nyt 1,5 vuotta. Ero käynnistyi, kun itse rakastuin toiseen. Avioliitto oli huono. Mies ei saanut erottuakaan, vaikka tiedän varmasti, että hänen rakkaus loppui ajat sitten. En ole varma siitä oliko rakkaus todellista hänen puolelta koskaan 20 vuoden suhteen aikana.Minä olin helppo kumppani. Hoisin asiat, lapset ja makdoin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Lähes samat kokemukset avioliitosta exän kanssa. Erosta nyt 1,5 vuotta. Ero käynnistyi, kun itse rakastuin toiseen. Avioliitto oli huono. Mies ei saanut erottuakaan, vaikka tiedän varmasti, että hänen rakkaus loppui ajat sitten. En ole varma siitä oliko rakkaus todellista hänen puolelta koskaan 20 vuoden suhteen aikana.Minä olin helppo kumppani. Hoisin asiat, lapset ja makdoin kaiken.
Miten miehesi otti eron?
HItsi, ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon.
Minunkin erostani on kaksi vuotta ja ensimmäisen kerran elämässäni olen nyt aikuisiällä vapaa ja onnellinen. Ukko leuhottaa toistamassa omia virheitään toisen naisen kanssa.
Mutta voisi kyllä pitää yhteyttä itse siittämiinsä lapsiin eikä hylätä niitä. En pidä oikeana miehenä otusta, joka noin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehesi otti eron?
Säikähti ja oli vaikeaa pari päivää. Aloitti ihan avoimesti uuden suhteen haun kuitenkin heti. Ilmoitti ettei aio olla yksin. Löysi sitten kyllä heti uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten miehesi otti eron?
Säikähti ja oli vaikeaa pari päivää. Aloitti ihan avoimesti uuden suhteen haun kuitenkin heti. Ilmoitti ettei aio olla yksin. Löysi sitten kyllä heti uuden naisen.
Millaisia nämä uudet naiset ovat? Ilmeisen kokemattomia?
<3