Mikä teillä auttaa jos alatte liikaa miettiä mitä sinusta ajatellaan?
Ja jos tietäisit että sinua haukutaan selän takana?
Kommentit (7)
Hankala kysymys; kaikissa porukoissa elämäni varrella minua on haukuttu pahastikkin selän takana. Pääsääntöisesti itse en hauku ketään, mutta olen varmasti joskus antanut aihetta pahan puhumisellekin.
Olen sitten vaan pikkuhiljaa liuennut kyseisestä porukasta enkä ole näiden ihmisten kanssa enää tekemisissä. Toivon hyvää kaikille mutta en jaksa pahanpuhumista. Nykyisin elän erakoituneena. En aiheuta ongelmia muille, eikä muut minulle. Kun minulla todettiin mt-ongelma ja tämä tuli hoitajan kanssa puheeksi, hän totesi jotenkin näin omasta työyhteisöstään että: 'tiedän että puhuvat, mutta en välitä'. Joten onko se sitten se oikea keino; olla välittämättä?
Ajattelen, että kaikki ihmiset ovat apinoita ja käyttäytyvät kuin eläimet. Niinkuin tosiasiassa ovatkin ja käyttäytyvätkin.
Aiinaakiiin voi tulla itttse aiina vastaan ja ymmmärtää ja jolllei se riiitä niiin sittten vaan levitttää käteeensä ja todeeta ettttä parhaaani yritin.
Minua haukutaan selän takana. Aivan syyttä, mutta haukkujat haukkuu.
Olisi reilua katkaista se vihan kierre mitä saan osakseni, koska se on täysin aiheetonta ja imee minusta paljon voimia, koska tiedän haluamattanikin, että näin on käynyt. Kierre on suurentunut, koska minua tuntemattomatkin on saastutettu perättömillä "mehevillä" juoruilla minusta.
Täh? Mitä se mua liikuttaa mitä joku musta EHKÄ ajattelee? Onko sulla liikaa aikaa pyöriä oman navan ympärillä kun moista mietit?
OIkeesti lopeta heti. Ei sillä ole merkitystä etkä sä tiedä mitä susta ajatellaan, jos kuvittelet tietäväsi, tiedät kuitenkin väärin.
Sitten jos haukkuminen aina toistuu eri ihmisten parissa, kannattaa miettiä mikä sen laukaisee ja tehdä jatkossa toisin.
Tiedän etten tee mitään sellaista, mistä minua voisi haukkua. Ja jos joku ihan vartavasten haluaa pahaa puhua, en mä sille mitään voi. Ne jotka tuntee mut tietää kyllä että olen hyvä tyyppi.