Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Luottoniksit hetkiin jolloin haluat näyttää 110% hyvältä ja tarvitset pientä itsetuntoboostia
09.11.2018 |
Kuvittele itsellesi mahdollinen tilanne, esim:
- juhlat joihin inhottava eksä tulee upean nyksän kanssa
- luokkakokous kun itse olet paisunut kuin pullataikina
- työpaikan virkistyspäivä, kun sinulla on tilaisuus jutella ja flirttailla toisen osaston ihastukselle
- työhaastattelu tehtävään jossa esiinnyt
Yms yms keksi itsellesi sopiva tilanne. Miten pukeudut? Miten laitat hiuksesi? Meikkiä? Mitä muuta?
Jos et koskaan joudu tällaisiin tilanteisiin tai et panosta ulkonäköön itsetuntoa kohottaeksesi, voit jättää kokonaan vastaamatta, keskustelu ei koske sinua.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Edellisenä iltana hemmottelusauna, johon kuuluu sheivaukset, hiusten pesu, vartalon ja kasvojen kuorinta + naamio kasvoille ja hiuksille. Vartalon ja kasvojen ihon huolellinen kosteutus, lopuksi pieni kasvohieronta. Hiukseni ovat pitkät, joten laitan ne yöksi kiinni saadakseni seuraavana päivänä luonnolliset laineet.
Tilanteissa, joissa haluaa olla parhaimmillaan tai tehdä vaikutuksen, en lähde kokeilemaan meikin kanssa mitään uutta vaan noudatan hyväksi havaittua tyyliäni - luonnollinen, silmiä korostava meikki ja hiukset auki toimivat itselläni (ja varmaan monella muullakin). Valitsen asun tilanteen mukaan: eksää varten rento, ei liian räikeänvärinen mekko, joka korostaa parhaita puoliani ja jossa on helppo liikkua. Laittaisin lempikoruni - ne, jotka eksäkin on monta kertaa nähnyt koska ne ovat osa minua.
Luokkakokouksessa en haluaisi näyttää siltä, että olen yrittänyt liikaa. Laittautuisin luonnollisen nätiksi ja jättäisin korot kotiin. Kengät eivät missään nimessä saa olla uudet ns. näytön paikka -tilanteessa! Mukavuus tuo itsevarmuutta ja muutkin huomaavat käytöksestäsi, jos asusi puristaa tai kenkäsi hiertävät.
Työkeikalle, jossa haluan säväyttää, laitan tyköistuvan mustan housupuvun, punaista huulipunaa, hopeisen statement-rannerenkaani ja korkkarit sekä silmälasit uskottavuutta tuomaan (käytän piilareita aika usein).
Ole oma itsesi, vaikka se kliseeltä kuulostaakin. Se oikeasti näkyy muillekin.