Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luottoniksit hetkiin jolloin haluat näyttää 110% hyvältä ja tarvitset pientä itsetuntoboostia

Vierailija
09.11.2018 |

Kuvittele itsellesi mahdollinen tilanne, esim:

- juhlat joihin inhottava eksä tulee upean nyksän kanssa
- luokkakokous kun itse olet paisunut kuin pullataikina
- työpaikan virkistyspäivä, kun sinulla on tilaisuus jutella ja flirttailla toisen osaston ihastukselle
- työhaastattelu tehtävään jossa esiinnyt

Yms yms keksi itsellesi sopiva tilanne. Miten pukeudut? Miten laitat hiuksesi? Meikkiä? Mitä muuta?

Jos et koskaan joudu tällaisiin tilanteisiin tai et panosta ulkonäköön itsetuntoa kohottaeksesi, voit jättää kokonaan vastaamatta, keskustelu ei koske sinua.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun vielä oli tuonsuuntaisia ajatuksia, hyvä ryhti ja kallis hajuvesi saivat olon tuntumaan itsevarmalta. 

Vierailija
22/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni eksän (olivat eronneet jo vuosi ennen tapaamistamme) ekan kerran ja toisella kerralla yhden naisen, jonka kanssa miehellä oli ollut jotain peliä avioliittomme, niin laittauduin luonnollisen nätiksi. Ei yhtään meikkiä, tukka auki eikä mitään kiharoita, rennot caseal vaatteet ja tennarit. En halumnut näyttää siltä, että yrittäisin liikaa ja olisin heistä epävarma. Ne muut naiset olivat mrikissä ja korkkareissa ja minusta oma rento tyylini tuntui silloin huomattavasti itsevsrmemmalta ja olon iloinen, että olin päätynyt siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä iltana saunassa ihon kuoriminen, sävyttävä hiusnaamio (ennen saunaa tyven värjääminen) ja saunan jälkeen ihon kuivuessa pehmeäksi Vita Liberata -itseruskettavaa kosteusvoidetta (se isoin tuubi). Sitten illalla tukan föönaus melkein kuivaksi, ja isolla donitsiponkalla sykerölle yön ajaksi. Päälle yöksi joku ilmava ja luonnon materiaalia oleva yöasu. Aamulla iho on kauniin päivettynyt luonnollisesti ja meikkivoide näyttää hyvältä. En pese aamulla kasvoja vaan pyyhin varovasti kasvovedellä. Meikkivoiteen alla luomukookosrasvaa (kasvoille tarkoitettua). 

Kauniit alusvaatteet kannattaa valita. Itsevarmuus tulee puhtaudesta, raikkaasta olosta ja kun avaa vielä tukan auki aamulla, pitkissä hiuksissa on kivat laineet, joita voi vielä tehdä lisää muotoiluraudalla.

Mekoksi valitsen jonkin missä on hyvä leikkaus rinnan alla, lantion päälle laskeutuvaa kangasta jossa vielä helma voi vähän hulmuta. Meikkiä ei paljoa, että raikkaus säilyy. :)

Epävarmin olo itselleni tulee juurikin siitä, jos on kauheasti muotoilevia alusvaatteita, puristavia korsetteja ja hirveä pakkeli, tekotukka ja irtoripset. Siis toisin sanoen jos yritän olla jotain mitä en ole. 

Luovuin ripsienpidennyksistä ja hiusjatkeista, aloin syömään kollageenilisää ja hoitaa ihoani öljyillä, juon paljon vettä ja en syö viljoja tai maitoa. Yhtäkkiä huomasin, että näytän paremmalta ilman meikkejä. joogan avulla olen saanut keskivartaloon jäntevyyttä, eikä niitä hoikentavia alusasuja edes tarvitse. Peppua on tullut vähän lisää johtuen hyvistä rasvoista, mutta näytän paremmalta, koska treenaan salillakin. Poikaystävän mukaan näytän nyt paremmalta kuin tavatessamme.

Jännitti ensimmäisen kerran näyttäytyä miehelle ilman ripsienpidennyksiä, mutta mies ei edes huomannut eroa. :D  Väittäisin siis, että jos perusta on kunnossa ja itsetunto hyvä, kikkakolmoseksi riittää itsensä hemmottelu. :)

Vierailija
24/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä tosi hölmö juttu, mutta sheivaan Ihan Kaiken. Etu- ja takapuolen (😂), jalat, kainalot, KASVOT... Joka paikan mihin käsi ylttää.

En koskaan näyttäydy kellekään alasti tai edes puolipukeissa, ja käytän pitkähihaisia mekkoja, peittäviä sukkahousuja, jne. (eli minulta eivät näy edes nilkat tai vaikkapa kainalot), mutta jostain syystä se itsensä "salapuunaaminen" vain nostattaa fiilistä. En koskaan myöskään meikkaa ja hiuksenikin laitan vain korkealle ponnarille, mutta tuo yllämainittu + joku hyväntuoksuinen vartalorasva + nätit alusvaatteet on kivaa omaa "extraa". ☺️

Vierailija
25/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei mennyt ohi vaan oli tarkoitettu linjalla olevalle nössölle :) Hyvä jos tunnistat tyylini.

Vierailija
26/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on nyt nössöille oma keskustelu. Ihan oma sellainen. Loin sen ihan itse ;)

Vierailija
27/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla meni yksi kohta vikaan vtun idiootti. Oletko nössö?

Tunnistatko mikä kohta ei ollut minun?

Vierailija
28/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkarit, korkea kampaus, hillitty meikki ja vartalonmyötäiset vaatteet. Huomaan tällöin kerääväni positiivista huomiota ihan eri tavalla kuin rennolla perusarki-tyylillä. 

Tai toisaalta, riippuu vähän tilanteesta. Edellä oleva saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja rohkeaksi, mutta jos lähden esim. bilettämään alakulttuurimestoihin, joku ihan päinvastainen tyyli saattaa saada olon ihanaksi ja itsevarmaksi. 

Vierailija
29/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöt ystäväni inhosivat sitä, kun laittauduin.

He arvostelivat hienot vaatteeni ja jopa uuden autoni. Yhdellä heistä ei ole autoa lainkaan eikä osaa edes kunnolla ajaa minkäänlaista autoa. On ihan hukassa jos ajaa keskustassa aikuinen henkilö.

Vierailija
30/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa sellaista ihmistä vakavasti jos ei keskustasta autolla selviä.

Vierailija
31/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselta ihmiseltä en arvosteluja kuuntele.

Vierailija
32/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja olen huomannut, että niiden laitto auki ja laineille on sellainen niksi, joka saa miesten päät kääntymään ja tekee minusta hetkessä viehättävämmän. Jos esim. kuljen kaupungilla, niin katseiden ja huomion määrä on tyystin eri, jos hiukseni ovat vaikka nutturalla vs. auki ja kevyesti kiharretut.

Kuulostaa ihanalta! Todella pitkät ja hieman kiharat hiukset tekevät naisesta kuin naisesta todella kauniin! Kuin enkelin. Oli sitten vaaleat tai tummat tai punaiset hiukset, ihailen kaikkia. Omat hiukseni eivät kasva olkapäistä pidemmiksi jostain syystä ja ovat melko ohuetkin.

N25

Vierailija
33/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasillinen kasteenraikasta Koskenkorvaa antaa hyvän hipiän ja hövelin käytöksen koko päiväksi.

- Vanhan kansan viisauksia.

Vierailija
34/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät vaaleat hiukset ja olen huomannut, että niiden laitto auki ja laineille on sellainen niksi, joka saa miesten päät kääntymään ja tekee minusta hetkessä viehättävämmän. Jos esim. kuljen kaupungilla, niin katseiden ja huomion määrä on tyystin eri, jos hiukseni ovat vaikka nutturalla vs. auki ja kevyesti kiharretut.

Kuulostaa ihanalta! Todella pitkät ja hieman kiharat hiukset tekevät naisesta kuin naisesta todella kauniin! Kuin enkelin. Oli sitten vaaleat tai tummat tai punaiset hiukset, ihailen kaikkia. Omat hiukseni eivät kasva olkapäistä pidemmiksi jostain syystä ja ovat melko ohuetkin.

N25

Olkapäille ulottuvat hiukset ovat myös naiselliset.

Vierailija
35/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi niistä aina tunki minun vanavedessäni jonkun sellaisen seuraan minne oli pakko päästä. Ja lisäksi arvosteli minua mennen tullen. :D :D

Vierailija
36/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse ajattelisit sellaisesta? Minä jättäisin toisen silloin arvostelematta.

Vierailija
37/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen oloni sitä epävarmemmaksi mitä enemmän meikkiä laitan. Korkkarit ja liian lyhyet hameetkin saavat olon lähinnä huteraksi ja avuttomaksi, ei lainkaan varmaksi. Oma vinkkini on siis luonnollisuus ja raikkaus (puhtaus) sekä todella mukavat, pehmeät, hyvin laskeutuvat ja vartaloa imartelevat vaatteet. Vaikka sellainen mekko joka tuntuu niin hyvältä että se päällä voisi vaikka nukkua, mutta korostaa silti vyötäröä ja naisellisia muotoja (itsellä tiimalasivartalo). Ja mukavat alusvaatteet myös! Epämukavuus tekee koko olemuksen kankeaksi ja kireäksi. Hyvä fiilis, hymy ja pilke silmäkulmassa loistaa pitkälle.

Vierailija
38/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu, laatu, laatu. Puen peittävät silkki- tai kasmirvilla (riippuu vuodenajasta) pitkähihaisen yläosan, laskeutuvan ja ”shaalimaisen”, mielellään tummansinisen. Jotkut pitkät housut mitkä milloinkin tuntuu ja näyttää kivoilta. Kengiksi säästä riippuen säähän sopivat, niillä ei ole minulle niin väliä.

Kasvoille meikkiä sen verran että ihonväri on tasainen, posket rusottaa ja ripsaria. Hiukset taitan ehkä ulospäin latvoista, mutta tärkeintä että ovat puhtaat, vähän kuohkeutetut ja kohotetut aineilla.

Parhaat korut ja kenties jopa more is more tyylillä, siis että korvikset, kaulakoru, rannekorut ja sormuksia. Niistä saan paljon turvaa.

Aurinkolasit jos ollaan pihalla auringon valossa.

Vierailija
39/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin joko orgasmiin asti tai sen rajoille, riippuen siitä haluanko näyttää jälkihehkuiselta vai kiimaiselta.

Juon rentouttavan lasillisen viiniä, kyllä nousuhumalassa se omakin peilikuva näyttää (valheellisesti) paremmalta.

Työtilanteisiin en näitä kylläkään sovella :D

Vierailija
40/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon höyrytys.  Asuvalinta.