Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdynnästä verta?

Vierailija
09.05.2006 |

Olen 26 v. nainen ja löytänyt rinnalleni vajaa vuoden seurustelutauon jälkeen ihanan miehen. " Ongelmana" on nyt seksi. Olemme olleet yhdynnässä kaksi kertaa (eri viikoilla) ja minulla on yllättäen tullut aika paljonkin kirkasta verta niiden jälkeen. Lakanat, housut ja molempien alapäät veressä siis... Ensin luulin että menkat on ihan sekaisin (olivat viikko sitten loppuneet).. mutta nyt tämä sama toistui vajaa viikon jälkeen edellisestä seksikerrasta..

Onko tämä nyt vain paikkojen tottumattomuutta (n.9kk edellisestä yhdynnästä), vai mistä ihmeestä tämä voi johtua?!

Onko muilla kokemuksia? Kipeää ei yhdynnässä ota, mutta pari kertaa " kirpasi" kun mies oli tietyssä asennossa aika syvällä. Sanoin asiasta, emmekä jatkaneet niin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdunsuulla on paljon verisuonia ja joillakin tuo alue myös vuotaa herkästi (yleensä tähän törmää vasta raskauden aikana kun tulee epämääräisiä vuotoja pitkin raskautta). Jos näin on ja miehen penis tökkii kovaa tuonne kohdunsuulle, niin voihan sieltä tulla ihan vertakin (vertaa papa-kokeen ottamiseen). Jos mielestäsi näin ei kuitenkaan ole tapahtunut, niin kipaise gynelle ja kysy mistä vois johtua!

Vierailija
2/3 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydia voi oireilla pelkästään noinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisillä kerroilla minusta tuli verta, tosin paljon vähemmän kuin sinulta. Mieheni penis on aika suuri ja luulen " ongelman" johtuneen siitä. Nyt paikat on jo niin tottuneet että ongelmaa ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme