Mikä ihmeen tarve on löytää nopeasti uusi suhde
Kummastelen aikuisia eronneita, jotka vuosia hokeneet ei enää ikinä uutta miestä. Kun erotaan, otetaan lähes kuka tahansa joka "saadaan", suhteet ei edes onnellisia....MIKSI? Kun on monta vuotta sanoneet että ei enää miestä.
Kommentit (33)
Egobuusti on paras syy liian pikaiselle suhteen haulle. Ettei muka omassa itsessä ollutkaan mitään vikaa jos tuli vaikka jätetyksi. Tai että tällä kertaa tulee kuin taivaalta parempi kumppani josta ei tule niin paska olo. Ettei voi joka kerta olla yhtä paska mäihä. Tallaset ajatukset itellä liikkuu ja on vaikea vastustaa uuden suhteen ajatusta ja vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Egobuusti on paras syy liian pikaiselle suhteen haulle. Ettei muka omassa itsessä ollutkaan mitään vikaa jos tuli vaikka jätetyksi. Tai että tällä kertaa tulee kuin taivaalta parempi kumppani josta ei tule niin paska olo. Ettei voi joka kerta olla yhtä paska mäihä. Tallaset ajatukset itellä liikkuu ja on vaikea vastustaa uuden suhteen ajatusta ja vetoa.
- Sitä toisinaan ikisinkkuna ihmettelen, että miten heillä käykin usein näin hyvä onni ja autuus, että löytävät ja kohtaavat uuden kumppaniksi kelpaavan. On tietysti heitä, jotka ovat valmiita vaikka lyhtypylvään kanssa parisuhteeseen, ettei vaan joutusi tai pitäsi sanoa, että on sinkku (, ikäänkuin siinä olisi jotain hävettävää).
Mutta moni nopeasti uuden kumppanin löytävistä, mitä itse tunnen ja tiedän on ja vaikuttaa ihan täysipäisiltä ja fiksuilta. Kuten on monesti myös heidän uudet kumppaninsa. Itse vain jatkan vuodesta toiseen sinkkuna.
Joo kuulen jo korvissani, että pitäsi laskea rimaa, eikä saisi olla niin nirso. Vaan kenelle minä olinkaan kumppania toivomassa ja unelmoimassa? - Kyllä. Tiedän, että tässä on olemassa riski, että olen ja elän lopun ikääni yksin.
Vaan, mitä sitten. Viihdyn, ainakin toistaiseksi ihan hyvin myös sinkkuankini. Ja näin kirjoittamalla en nyt tainnut osata antaa itsestäni muuta kuin itserakkaan kuvan.
Samalla kun minua nyt ärsyttää, kun olettaa, että meillä sinkuilla olisi jatkuvasti haku päällä. Itse ainakin voin myöntää, että olen liian laiska ja saamaton siihen, että jaksaisin ihan hirveästi energiaani käyttää ja "tulkata" jotta löytäsin itselleni kumppnain. - Aivan onko ihmekkään, että olen sinkku...
Vierailija kirjoitti:
Kassien tyhenys helposti ja halvasti. Siinä omakohtainen (ja rehellinen) syy hakeutua uuteen suhteeseen eron jälkeen. On sekä kallista että vaikeaa saada 50+ ikäisenä baarista panoseuraa aina tarvittaessa, ja maksullisissa käynti on sekä kallista että nöyrtyttävää itselle henkisesti - koska ei tule halutuksi.
Minulle tässä iässä tärkeintä on oma verisukulaisuus: vanhemmat ja aikuiset lapset. Muihin en ”osaa” tunnesuhteita rakentaa - enkä halua. Tämäm lisäksi harrastukset ovat kaikki kaikessa.
Miksi sä käytät muita ihmisiä, kun esim. seksilelut on keksitty?
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Mies vastasi kysymykseen täysin miehisen rehellisesti (kerrankin joku) - ja saa hirveän haukkuryöpyn. Veikkaan että 80 % miehistä ajattelee keski-iässä noin. Naiset jäävät hölmöilemään rakkausilluusioihinsa. Kohta tulee nykkebordellit. Se ei ole huono asia, vaan kertoo todellisesta luonteesta erovaisuuksista sekä ihmisyyden että seksuaalisuuden saralla miesten ja naisten välillä.
Ja pyh. Tuo tyyppi -ja ilmeisesti myös sinä- ei osaa kohdata toista ihmistä. Parempi olisi jättää naiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kassien tyhenys helposti ja halvasti. Siinä omakohtainen (ja rehellinen) syy hakeutua uuteen suhteeseen eron jälkeen. On sekä kallista että vaikeaa saada 50+ ikäisenä baarista panoseuraa aina tarvittaessa, ja maksullisissa käynti on sekä kallista että nöyrtyttävää itselle henkisesti - koska ei tule halutuksi.
Minulle tässä iässä tärkeintä on oma verisukulaisuus: vanhemmat ja aikuiset lapset. Muihin en ”osaa” tunnesuhteita rakentaa - enkä halua. Tämäm lisäksi harrastukset ovat kaikki kaikessa.
Kai kumppanisi tietää ettet tunne mitään häntä kohtaan?
Ei se välitä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ei osaa olla itsekseen, vaikka olisi aikuisia lapsia ja ystäviä. Tarvitaan joku tukipylväs. Hiukan levottomat ja epävakaat ihmiset on tyypillisesti tällaisia, joillakin on suoranainen riippuvuus ihastumiseen. Kohde vaihtuu, mutta lapsellinen ensihuuma pitää säilyttää. Nämä ovat myös usein mustasukkaisia. Oikea kahden välinen aikuisten suhde onkin sitten eri juttu.
No jaa. En ole ikinä lähtenyt suhteesta, ennen kuin ole ollut ns. 100% irti toisesta. Yritän loppuun asti ja sitten, kun oikeasti ei enää tunnut miltään - lähden. Minulla EI ole katsottuna ketään ikinä valmiiksi, enkä etsi laastarisuhdetta, mutta olen hyvin sosiaalinen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin, joten kun lähden sinkkumarkkinoille, löydän seuraa nopeasti. En kuitenkaan ala seurustelemaan turhan takia. Eli viihdyn myös hyvin yksin.
:)
Kerrankin OIKEA miehinen kommentti. Kyllä miehet tarvitsee naisen PILLUN takia, ja moni nainen on niiiiin rakastunut. Olen huomannut että näille miehille kelpaisi yhtä lailla vaikka naisen ystävät. Miten te HUOLITTE noita idiootteja???
Vierailija kirjoitti:
Aika karua. Mutta rehellistä.
Eipä ole noissa miehissä tarpeeksi miestä ollakseen noin rehellinen omalle kumppanilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua. Mies vastasi kysymykseen täysin miehisen rehellisesti (kerrankin joku) - ja saa hirveän haukkuryöpyn. Veikkaan että 80 % miehistä ajattelee keski-iässä noin. Naiset jäävät hölmöilemään rakkausilluusioihinsa. Kohta tulee nykkebordellit. Se ei ole huono asia, vaan kertoo todellisesta luonteesta erovaisuuksista sekä ihmisyyden että seksuaalisuuden saralla miesten ja naisten välillä.
Sitten olisi syytä olla rehellinen ja kertoa, että pillun perässä tässä vaan ollaan silloin tällöin. En mä ainakaan haluaisi suhteeseen, jossa mies teeskentelisi jotain tunteita vaikka pillu se pelkästään mielessä olisi.
Suurimmalla osalla miehistä on se pillu vaan mielessä. Rakkaus = seksi.
Ei kyllä ole, kaikki ei edes välitä seksistä. Stereotypiat on helppoja, muttei totta.
No kyllä minulle rakkaus = seksi = rakkaus. Ilman seksiä ei olisi parisuhdetta, eikä rakkautta. M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole aikoihin lukenut mitään yhtä vastenmielistä...
Vakituinen seksi on kuitenkin aika merkittävä syy miksi parisuhteisiin pyritään. Sitten kelpaa päätä aukoa aina sinkuille jotka joutuu jatkuvasti työskentelemään seksinsaannin eteen.
Alkoi oikein itkettämään tämä ketju. Kuinkahan moni nainen on tälläkin hetkellä vain miesten halujen tyydyttäjä, ei rakkauden tai edes välittämisen kohde.