Mitä mä teen? Piti olla huomenna treffit mutta
Mulla todettiin pahaksi äityny vti niin ajatuskin siitä että ei ole vessaa lähellä kauhistuttaa.Ja sekin jos on treffeillä ja joutuu kärvistelemään ja ravaamaan vessassa koko ajan. Tekosyiden kekesiminen treffejen peruutukselle paistaa taatusti läpi.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että voisiko treffejä siirtää parilla päivällä kun on vatsa niin kipeä (treffikaveri luultavasti ajattelee, että on naisten vaivoja eikä kysy enempää). Myöhemmin voit sitten kertoa tarkemmin jos haluat.
Kehtaisin kyllä sanoo että menkat alko...ja et oon pari ekaa päivää aina kivuis,niinku oikeesti aina olen.Siitä ei ainakaa luule muutaku et menkat on menkat.
Mutta tässä tilanteessa se ei oikeen käy kun sehän olisi vale 🤔
Siis miten kukaan voi luulla vti sukupuolitaudiksi? Itse ehkä olen "normaalia" kiinnostuneempi sairauksista ja ihmisen biologiasta, mutta tuntuu oudolle ettei joku tiedä että vti ei todellakaan ole sukupuolitauti. Mulla on huuliherpes ollut lapsesta asti ja kun nykyinen mies sen näki ekaa kertaa hän oli 100% että olen poskihoidon antanu jollekin ja siitä tarttunu. Uskoi sitten lopulta kun kaivoin lapsuuden kuvia esille joissa iloisena hymyilen herpes huulessa. Onneksi isäni oli innokas valokuvaaja silloin kun lapsi olin.
Hienosti huolehdittu intiimihygieniasta. 🙄
Sano, että olet kipeä, ja ehdota uutta tapaamista, niin ei luule tekosyyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot että voisiko treffejä siirtää parilla päivällä kun on vatsa niin kipeä (treffikaveri luultavasti ajattelee, että on naisten vaivoja eikä kysy enempää). Myöhemmin voit sitten kertoa tarkemmin jos haluat.
Kehtaisin kyllä sanoo että menkat alko...ja et oon pari ekaa päivää aina kivuis,niinku oikeesti aina olen.Siitä ei ainakaa luule muutaku et menkat on menkat.
Mutta tässä tilanteessa se ei oikeen käy kun sehän olisi vale 🤔
Niinpä. Ja oikeet tulee parin viikon päästä niin sitten sais taas sanoa että menkat niin.Ei miehetkään nyt uski että ne kahden viikon välein tulisi. En mä tiedä mitä teen😭
Vierailija kirjoitti:
Hienosti huolehdittu intiimihygieniasta. 🙄
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten kukaan voi luulla vti sukupuolitaudiksi? Itse ehkä olen "normaalia" kiinnostuneempi sairauksista ja ihmisen biologiasta, mutta tuntuu oudolle ettei joku tiedä että vti ei todellakaan ole sukupuolitauti. Mulla on huuliherpes ollut lapsesta asti ja kun nykyinen mies sen näki ekaa kertaa hän oli 100% että olen poskihoidon antanu jollekin ja siitä tarttunu. Uskoi sitten lopulta kun kaivoin lapsuuden kuvia esille joissa iloisena hymyilen herpes huulessa. Onneksi isäni oli innokas valokuvaaja silloin kun lapsi olin.
Ei se ole sukupuolitauti, mutta kyllä mä oon pari kertaa saanut vti:n puhtaasti rankasta naimisesta. En ole kärsinyt muuten ikinä kyseisestä vaivasta. Vaikka miten ihan tavallisesti pesty vehkeet ja pissitty jälkeen, virtsis iski.
Nonni,sehän sitten suuttu että keksin vaan tekosyyn ettei tarvis tavata.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin menee läpi jos sanon olevani kipeenä kun en eilenkään ollut. En haluaisi valehdella mutta nolottaa hieman kertoa oikeaa syytäkin.Moni kun kuvittelee että vti on seksitauti.
Mä niin haluan treffeille hänen kanssaan mutta pitäs istua koko treffien ajan ettei lirahda. Tää on vielä päässy pahaksi,tänään vasta sain ab-kuurin joten ei se vielä huomenna auta.
Ajattelet oudosti. Jos et eilen ollut kipeä, niin voit tänään/huomenna silti hyvinkin olla.
joo menet ja sairastutat kaikki 20m säteellä.
Vierailija kirjoitti:
joo menet ja sairastutat kaikki 20m säteellä.
Säkö meinaat että "pissatauti" tarttuu vieressä olemalla.Omg mikä daiju!
Antibiootti auttaa huomiseksi. Ainakin minulla on aina auttanut.
Nyt se sitten miettii että mistä oon sen saanut ja empii.
Miten miehet voi olla noin paskoja?! Ei helvetti tajuu että mun ei ole helppo lähtee mihinkää jos ei ole vessaa lähellä ja sanoo mua nyt sitten hankalaks ja vaikeeks. Voi vittu nyt sitten vaan!
0/5. Blaah. Huono. Olisit nyt edes väittänyt, että treffit on tänään. Antibiootti tehoaisi jo huomisiltaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
0/5. Blaah. Huono. Olisit nyt edes väittänyt, että treffit on tänään. Antibiootti tehoaisi jo huomisiltaan mennessä.
Mistä mä voin tietää tehooko ja jos niin miten paljon.Ja ihan tosi juttu usko tai ole uskomati ei se mua haittaa mitä uskot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai saninko oikean syyn ja mies karkaa kokonaan?
Miksi se oikean syyn kuullessaan karkaisi?
Koska jotkut miehet luulee että se sukupuolitauti.
No siinä ei paljon miehessä taida olla menetettävää jos noin luulee.
M36
Unohda koko tyyppi, löydät jonkun paremman.
Vierailija kirjoitti:
Antibiootti auttaa nopeasti
Antibiootteja EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa syödä turhaan!
Kauanko nois menee että alkaa vaikuttaa kun tänää aamul alotin sen kuurin? Kuitenki oli jo päässy pahaks.