Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Piti olla huomenna treffit mutta

Vierailija
09.11.2018 |

Mulla todettiin pahaksi äityny vti niin ajatuskin siitä että ei ole vessaa lähellä kauhistuttaa.Ja sekin jos on treffeillä ja joutuu kärvistelemään ja ravaamaan vessassa koko ajan. Tekosyiden kekesiminen treffejen peruutukselle paistaa taatusti läpi.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kannattanut kertoa totuutta.Sen kiinnostus loppu. Vähästäpä sekin lopahti.

Vierailija
42/44 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antibiootti auttaa nopeasti

Antibiootteja EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa syödä turhaan!

Liittyy miten? Ap:llahan on vti ja on käynyt antamassa virtsanäytteen, jonka perusteella on määrätty oikea ab, joten missä mielessä on turhaan syömistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antibiootti auttaa nopeasti

Antibiootteja EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA saa syödä turhaan!

Liittyy miten? Ap:llahan on vti ja on käynyt antamassa virtsanäytteen, jonka perusteella on määrätty oikea ab, joten missä mielessä on turhaan syömistä?

Korjaan: toivottavasti oli ettei enää sentään...

Vierailija
44/44 |
12.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten kukaan voi luulla vti sukupuolitaudiksi? Itse ehkä olen "normaalia" kiinnostuneempi sairauksista ja ihmisen biologiasta, mutta tuntuu oudolle ettei joku tiedä että vti ei todellakaan ole sukupuolitauti. Mulla on huuliherpes ollut lapsesta asti ja kun nykyinen mies sen näki ekaa kertaa hän oli 100% että olen poskihoidon antanu jollekin ja siitä tarttunu. Uskoi sitten lopulta kun kaivoin lapsuuden kuvia esille joissa iloisena hymyilen herpes huulessa. Onneksi isäni oli innokas valokuvaaja silloin kun lapsi olin.

Teillä taitaa olla aikamoinen luottamusongelma, jos mies ei usko ennen kuin näkee valokuvan, mutta ei usko sanaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme