Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä teen? Piti olla huomenna treffit mutta

Vierailija
09.11.2018 |

Mulla todettiin pahaksi äityny vti niin ajatuskin siitä että ei ole vessaa lähellä kauhistuttaa.Ja sekin jos on treffeillä ja joutuu kärvistelemään ja ravaamaan vessassa koko ajan. Tekosyiden kekesiminen treffejen peruutukselle paistaa taatusti läpi.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saninko oikean syyn ja mies karkaa kokonaan?

Vierailija
2/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että olet kipeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi ne treffit paikkaan, jossa on vessa. Ei voi olla liian noloa käydä vessassa hieman normaalia useammin. Syystä ei tarvitse sen kummempaa mainita, jos et halua. Tosin ei sekään ole mitenkään outoa tai häpeällistä, että olet saanut virtsatieinfektion. Voit hyvin asiasta mainitakin (sivulauseessa, älä tee numeroa), jos haluat.

Älä tee asioista liian vaikeita.

Vierailija
4/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että on rehellinen, pärjää elämässä aika hyvin eikä tarvitse keksiä tekosyitä. Kerro, että sulla on tulehdus ja sen vuoksi ravaat vessassa tiheästi tai ehdota olisiko sen vuoksi parempi ajatus siirtää treffejä. Jos joku sen vuoksi lakkaa kiinnostumasta ni anna mennä. Ei ole niin vaikeaa.

Vierailija
5/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun tarvitse sanoa syytä, sanot vain että olet sairaana että sovitaan joskus muulloin.  Ja piste.  Hölmöhän olisit jos vieraalle  selittelisit yksityiskohtia.  Älä lähde kipeänä treffeille.

Vierailija
6/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mulla kun oli hiljan vti niin en olisi voinut kuvitellakaan treffejä. Ei ollut  kyse vain siitä, että olisi pitänyt usein käydä vessassa, vaan en olisi muualla halunnut ollakaan. Jokainen ulos tuleva pisara helpotti oloa edes sekunniksi, heti pytyltä noustessa alkoi taas se hirveä pissaamisen tarve, vaikkei mitään tullut ulos. Sellaista sadetanssia piti vedellä ympäri asuntoa että pystyi jotenkin sietämään, paikallaan ei pystynyt olemaan. Lisäksi join ihan koko ajan. Näillä spekseillä en olisi ihan treffikamaa virtsiitin kourissa! :D Sanoisin suoraan, eihän se mikään seksitauti ole kuitenkaan, ihan tavallinen, mutta hiton epämukava tulehdustauti.

Vierailija
7/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootti auttaa nopeasti

Vierailija
8/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se oikean syyn kuullessaan karkaisi?

Vierailija
9/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos karkaisi, niin eipä ollut suuri  menetys...

Vierailija
10/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot suoraan että sinulla on vti ja et pääse tulemaan ennen kuin se on hoidettu kuntoon.

Vierailija
11/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat terveyskeskukseen. Saat puhelimitse lääkäriltä reseptin. Näkyy pian omakannassa ja menet apteekkiin. Otat lääkkeen jo tänään ja menet huomenna treffeille.

Vierailija
12/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin menee läpi jos sanon olevani kipeenä kun en eilenkään ollut. En haluaisi valehdella mutta nolottaa hieman kertoa oikeaa syytäkin.Moni kun kuvittelee että vti on seksitauti.

Mä niin haluan treffeille hänen kanssaan mutta pitäs istua koko treffien ajan ettei lirahda. Tää on vielä päässy pahaksi,tänään vasta sain ab-kuurin joten ei se vielä huomenna auta.

Vierailija
13/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut miehet luulee että se sukupuolitauti.

Vierailija
14/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että vedit vahingossa ulostuslääkettä ja pitää juosta p*skalla vessassa. Niin kumpi ois nolompi?

Vierailija
15/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat terveyskeskukseen. Saat puhelimitse lääkäriltä reseptin. Näkyy pian omakannassa ja menet apteekkiin. Otat lääkkeen jo tänään ja menet huomenna treffeille.

Puhelimessa ei saanut reseptiä kun piti käydä pissimässä purkkiin.Ja ab kuuri on tänää aloitettu,treffit pitäisi olla huomenna.

Vierailija
16/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt päättää haluatko treffeille vaivasi kanssa vai ilmoitatko että sairastuit ja kysyt voisitteko sopia uuden tapaamisen. Ehdotat vaikka itse uutta aikaa niin toinen tajuaa että olet kiinnostunut edelleen. Jos hän ei halua uutta treffiaikaa niin anna mennä.

Vierailija
17/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että voisiko treffejä siirtää parilla päivällä kun on vatsa niin kipeä (treffikaveri luultavasti ajattelee, että on naisten vaivoja eikä kysy enempää). Myöhemmin voit sitten kertoa tarkemmin jos haluat.

Vierailija
18/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut miehet luulee että se sukupuolitauti.

Nauroin tälle, mutta sitten muistin että eksä luuli mun hiivatulehdusta sukupuolitaudiksi..

Vierailija
19/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin kehtaisin sanoa suoraan. Jos mies on niin typerä, että luulee virtsatulehdusta sukupuolitaudiksi, niin taitaa päässä olla muitakin aukkoja.

Vierailija
20/44 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot että voisiko treffejä siirtää parilla päivällä kun on vatsa niin kipeä (treffikaveri luultavasti ajattelee, että on naisten vaivoja eikä kysy enempää). Myöhemmin voit sitten kertoa tarkemmin jos haluat.

Kehtaisin kyllä sanoo että menkat alko...ja et oon pari ekaa päivää aina kivuis,niinku oikeesti aina olen.Siitä ei ainakaa luule muutaku et menkat on menkat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi