Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko seksiä harrastaa, jos vauva nukkuu samassa huoneessa?

Vierailija
09.11.2018 |

Voiko se saada jotain traumoja?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt vanhin lapsi kymmenen, nuorin kohta vuoden. Toistaiseksi ei ole ollut mitään vaihetta, jossa lasten olemassaolo olisi haitannut seksin harrastamista.

Muilta olen kuullut, että teini-ikäisten kanssa on hankalinta kun ne valvoo mokomat kovin myöhään.

Seksiä ei voi harrastaa kuin iltaisin?

Vierailija
22/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nyt vanhin lapsi kymmenen, nuorin kohta vuoden. Toistaiseksi ei ole ollut mitään vaihetta, jossa lasten olemassaolo olisi haitannut seksin harrastamista.

Muilta olen kuullut, että teini-ikäisten kanssa on hankalinta kun ne valvoo mokomat kovin myöhään.

Voi varmasti jos haluaa ja siihen on aikaa. Itse en halua kuin iltaisin, tahdon orgasmin jälkeen nukkumaan.

Mutta kiitos huolenpidosta. Hellyttävää miten ketju joka alkoi pohdinnalla voiko huoneessa jossa on nukkuva vauva harrastaa seksiä, on muuttunut ihmettelyyn siitä mikä toistaiseksi kuvitteelisissa teini-ikäisissäni nyt muka haittaa seksielämäämme. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi varmasti jos haluaa ja siihen on aikaa. Itse en halua kuin iltaisin, tahdon orgasmin jälkeen nukkumaan.

Mutta kiitos huolenpidosta. Hellyttävää miten ketju joka alkoi pohdinnalla voiko huoneessa jossa on nukkuva vauva harrastaa seksiä, on muuttunut ihmettelyyn siitä mikä toistaiseksi kuvitteelisissa teini-ikäisissäni nyt muka haittaa seksielämäämme. :D

Voi lapsi kulta kun viestit ei ollut osoitettu henkilökohtaisesti vain sinulle :)

Vierailija
24/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä nyt vähän itsekäs? :D Yleisesti keskusteltiin aiheesta, eikä juuri teidän seksielämästä.

Vierailija
25/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saad, vauva luulee että äitiä vahingoitetaan. Äidin menetyksen pelko on vauvan suurin pelko, ja hätääntyy jos luulee että äidille tehdään pahaa.

Entä jos nainen on dominoiva osapuoli?

Vierailija
26/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä nyt vähän itsekäs? :D Yleisesti keskusteltiin aiheesta, eikä juuri teidän seksielämästä.

Olen muuten aika paljonkin itsekäs. Se on osoittaunut elämässä erittäin hyödylliseksi ominaisuudeksi, jota en häpeä ollenkaan. Toki siinä on sitten näitä lieveilmiöitä, että joskus unohtaa muiden ajattelen muitakin, sori siitä. Jatketaan.

Vierailija
27/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hyvin. Luet Fifty Shades of Greytä, eikä vauva herää jos käännät varovasti sivuja ja lukuvalon pois hänestä.

Vierailija
28/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, vauvan tulee olla ehdottomasti hereillä.

Vierailija
29/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasta tulee homo tai lesbo jos näin teette

Vierailija
30/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta mä en ainakaan oo harradtanu, koska se ois itestä turhan outoo.

Ja teinikeskusteluun, niitten aikana vasta helppoo onkin! Kaikki iltapäivät ovat poissa kotoo, illallakin myöhään on omassa huoneessa, päivällä koulussa! Siin o koko päivä aikaa sekstailla, jos lystää!

Vierailija
31/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapeutti-Taneli kirjoitti:

vauvasta tulee homo tai lesbo jos näin teette

Tuleeko minustakin lesbo jos näen heteroparin harrastamassa seksiä vai mitä tällä haet takaa :)

Vierailija
32/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs luulette ennen lasten saaneen alkunsa, kun koko iso perhe nukkui siinä yhdessä ja samassa huoneessa, kun asumuksen oli pelkkä neliseinäinen mökki, jossa oli vain se yksi huone. Joku sanoo nyt, että saunassa. Joo, ehkä sielläkin, mutta varsinkaan talvisaikaan saunaa harvoin lämmitettiin muuta kuin kerran viikossa, paitsi silloin kun emäntä oli viimeisillään raskaana ja synnytyksen alkaminen oli ihan käsillä. Ei sentään synnytetty siinä ahtaassa pirtissä koko lapsikatraan silmien alla.

Lapsuudessani 50-luvulla me asuimme viitisen vuotta omakotitalon yläkerrassa, jossa meillä oli huone ja keittiö. Me koko nelihenkinen perhe ja joskus vielä lisäksi joku yövieras nukuimme kamarissa, sillä keittiö oli vetoinen ja jäähtyi kylmäksi yön aikana. Joskus jälkeen päin olen ihmetellyt, että en koskaan herännyt yöllä vanhempien petipuuhiin, mutta he kai osasivat puuhailla niin hiljaa, että etten herännyt, vaan nukuin kuin tukki. Kuitenkin veljeni on pantu siinä asunnossa alulle.

Vierailija
33/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi. Miksi ihmeessä ei voisi? Meillä vauva nukkuu samassa sängyssä kuin mekin ja missä sitä seksiäkin harrastetaan. Ihan mahdoton olisi keskittyä puuhaan jossain eri huoneessa, josta joutuisi koko ajan puolella korvalla kuuntelemaan, että herääkö nyytti vai nukkuuko vielä.

Jos äänitaso on sellainen, että vauva nukkuu, niin ei se tiedä koko hommasta yhtään mitään. Ei siis voi saada traumojakaan. :D

Sä harrastat seksiä, kun vauva nukkuu SAMASSA sängyssä? Miksi musta tuntuu tykkäyksien määrästä päätellen, että mä olen se outoa tässä, kun ajatuskin ällöttää? 

Samassa sängyssä? Oikeasti? Miten ikinä siinä pystyy keskittymään mihinkään tai yäk, edes nauttimaan? Jotain rajaa.. 

Vierailija
34/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi. Miksi ihmeessä ei voisi? Meillä vauva nukkuu samassa sängyssä kuin mekin ja missä sitä seksiäkin harrastetaan. Ihan mahdoton olisi keskittyä puuhaan jossain eri huoneessa, josta joutuisi koko ajan puolella korvalla kuuntelemaan, että herääkö nyytti vai nukkuuko vielä.

Jos äänitaso on sellainen, että vauva nukkuu, niin ei se tiedä koko hommasta yhtään mitään. Ei siis voi saada traumojakaan. :D

Sä harrastat seksiä, kun vauva nukkuu SAMASSA sängyssä? Miksi musta tuntuu tykkäyksien määrästä päätellen, että mä olen se outoa tässä, kun ajatuskin ällöttää? 

Samassa sängyssä? Oikeasti? Miten ikinä siinä pystyy keskittymään mihinkään tai yäk, edes nauttimaan? Jotain rajaa.. 

No jos ei pysty tai ällöttää niin ei tietenkään pakko ole. Meillä nyt vaan on pienet lapset aina nukkuneet perhepedissä ja siinä on sitten puuhailtu niin, että niitä on tullut enemmänkin. Ei ole ketään haitannut. Me ollaan ehkä jotenkin tosi sinut sen asian kanssa, että vanhemmuus ei poissulje seksuaalisuutta vaan on yllättäin aika luonnollinen osa sitä kokonaisuutta. Vähemmänhän se vauva siinä sängyssä läsnä on kuin vaikka raskauden loppumetreillä. Ja raskauden aikana oli kuitenkin ihan mahdoton tietää onko pieni hereillä ja vaikka kuulemassakin kun puuhaillaan. Nyt kun sen näkee nukkuvan kuin pikkuinen tukki, niin voi olla ihan varma ettei se aisti muuta kuin vanhempien turvallisen läsnäolon.

Alkuperäinen kysymys ili, että voiko nukkuvan vauvan läsnäollessa harrastaa seksiä ja vauvan puolesta kyllä todellakin voi jos sen unia ei sillä häiritse. Se on sitten ihan oma valinta tahtooko niin tehdä.

Vierailija
35/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi saad, vauva luulee että äitiä vahingoitetaan. Äidin menetyksen pelko on vauvan suurin pelko, ja hätääntyy jos luulee että äidille tehdään pahaa.

Ei kaikki äidit kilju seksin aikana kuin tapettavat.

Ei niin, mutta jotkut kiljuu! Itse osaan olla hipihiljaa kun kolmelasta talossa. Vaan seinänaapuripa ei osaa vaan kiljuu niin että meidänki lapset pelkää!

Äänetön orkku. Kaikilla ei ole sitä taitoa. Mä en osaa olla hipihiljaa, kun tulen.

Vierailija
36/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ei pysty tai ällöttää niin ei tietenkään pakko ole. Meillä nyt vaan on pienet lapset aina nukkuneet perhepedissä ja siinä on sitten puuhailtu niin, että niitä on tullut enemmänkin. Ei ole ketään haitannut. Me ollaan ehkä jotenkin tosi sinut sen asian kanssa, että vanhemmuus ei poissulje seksuaalisuutta vaan on yllättäin aika luonnollinen osa sitä kokonaisuutta. Vähemmänhän se vauva siinä sängyssä läsnä on kuin vaikka raskauden loppumetreillä. Ja raskauden aikana oli kuitenkin ihan mahdoton tietää onko pieni hereillä ja vaikka kuulemassakin kun puuhaillaan. Nyt kun sen näkee nukkuvan kuin pikkuinen tukki, niin voi olla ihan varma ettei se aisti muuta kuin vanhempien turvallisen läsnäolon.

Alkuperäinen kysymys ili, että voiko nukkuvan vauvan läsnäollessa harrastaa seksiä ja vauvan puolesta kyllä todellakin voi jos sen unia ei sillä häiritse. Se on sitten ihan oma valinta tahtooko niin tehdä.

Ai että oikein enemmänkin lapsia samassa sängyssä? 😀 noh siinähän voi samalla vaikka lukea iltasatua tai taapero voi leikkiä autolla äidin selän päällä tms 😂 me käytettiin itkuhälytintä ja hommailtiin toisessa huoneessa, meillä meno oli kovempaa kun hentoja työntöjä joten vauva olisi tippunut sängystä. Mutta se mikä toimii toisilla niin ei välttämättä toisilla 😊

Vierailija
37/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on myös kaksi lasta ja ei vanhemmuus ei poista seksuaallisuutta. Mutta koen myös, että kaikilla on oikeus olla rauhassa, ilman että vanhemmat harrastavat seksiä melkein kiinni sinussa. En vaan pystyisi tekemään sitä kenellekään, tuntuu vain ajatuksena todella väärältä. Kyllä sitä voi sen 10min olla toisessa huoneessa, kun vauva nukkuu. Ei tarvitse olla niin kasvanut siihen lapseen kiinni, että pitää pakottaa se kuulemaan tai tuntemaan mikä lapsesta tuntuu ahdistavalta. 

Vierailija
38/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsiparkoja...:/ Ynmärrätkö yhtään, että lapset eivät välttämättä uskalla sanoa yhtään mitään aktin aikana vaan TEESKENTELEVÄT nukkumista. Hyi hitto.

Vierailija
39/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voi harrastaa kyllä kotona oli minkä ikäisiä lapsia vaan.

Joskus muistan meidän harrastaneen myös kun vauva nukkui samassa sängyssä. En ymmärrä mikä siinä on ällöttävää ja haittaa keskittymistä. Lapsiamme olen aina rakastanut yli kaiken ja tiedän sen että vauva nukkuu sikeästi eikä vauvan ajattelukyky riitä siihen että jos herää niin miettii ”hyi noi panee”

Nyt esikoinen on 15 ja meillä on seksiä 2-7 krt viikossa enkä ymmärrä mikä este toi teiniys joillekin on. Varmaan joskus lapset kuulee sängyn natinaa tai orgasmin aikaisen voihkeen. Se on varmaan ällöä mutta se on osa normaalia elämää. Mielestäni ei ole millään tapaa normaalia tai tervettä että ihmiset parisuhteessa eivät rakastele jos samassa talossa on joku muu ihminen. Meillä on makuuhuoneen ovi lukossa.

Vierailija
40/58 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa kyllä kotona oli minkä ikäisiä lapsia vaan.

Joskus muistan meidän harrastaneen myös kun vauva nukkui samassa sängyssä. En ymmärrä mikä siinä on ällöttävää ja haittaa keskittymistä. Lapsiamme olen aina rakastanut yli kaiken ja tiedän sen että vauva nukkuu sikeästi eikä vauvan ajattelukyky riitä siihen että jos herää niin miettii ”hyi noi panee”

Nyt esikoinen on 15 ja meillä on seksiä 2-7 krt viikossa enkä ymmärrä mikä este toi teiniys joillekin on. Varmaan joskus lapset kuulee sängyn natinaa tai orgasmin aikaisen voihkeen. Se on varmaan ällöä mutta se on osa normaalia elämää. Mielestäni ei ole millään tapaa normaalia tai tervettä että ihmiset parisuhteessa eivät rakastele jos samassa talossa on joku muu ihminen. Meillä on makuuhuoneen ovi lukossa.

Totta. Ja muista pitää toi asenne sitten samana, kun sun 15-vuotiaan panemisäänet kuuluvat seinän takaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi