Voiko seksiä harrastaa, jos vauva nukkuu samassa huoneessa?
Kommentit (58)
Joo, voi saada. Erittäin pahat. Jos vielä mietit asiaa, niin kysy katri sorsalta. Hän kyllä tietää.
Voi saad, vauva luulee että äitiä vahingoitetaan. Äidin menetyksen pelko on vauvan suurin pelko, ja hätääntyy jos luulee että äidille tehdään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi saad, vauva luulee että äitiä vahingoitetaan. Äidin menetyksen pelko on vauvan suurin pelko, ja hätääntyy jos luulee että äidille tehdään pahaa.
Ei kaikki äidit kilju seksin aikana kuin tapettavat.
Kun vauva nukahtaa siirtykää hiljaa vessaan lukkojen taakse. Äläkää sytyttäkö missään tapauksessa valoja.
Tietysti voi. Miksi ihmeessä ei voisi? Meillä vauva nukkuu samassa sängyssä kuin mekin ja missä sitä seksiäkin harrastetaan. Ihan mahdoton olisi keskittyä puuhaan jossain eri huoneessa, josta joutuisi koko ajan puolella korvalla kuuntelemaan, että herääkö nyytti vai nukkuuko vielä.
Jos äänitaso on sellainen, että vauva nukkuu, niin ei se tiedä koko hommasta yhtään mitään. Ei siis voi saada traumojakaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta jotkut kiljuu! Itse osaan olla hipihiljaa kun kolmelasta talossa. Vaan seinänaapuripa ei osaa vaan kiljuu niin että meidänki lapset pelkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta jotkut kiljuu! Itse osaan olla hipihiljaa kun kolmelasta talossa. Vaan seinänaapuripa ei osaa vaan kiljuu niin että meidänki lapset pelkää!
Naapurin pelottava täti kiljuu :D
Puhutaan seksin harrastamisen vaikeudesta vauvaperheessä.Paljon vaikeampaa se on kun lapset on jotain 3v ->siihen asti kun alkaa viettää puoli yötä muualla tai muuttaa omaan kämppään.
Jos vauva näkee kuulee seksiä niin siitä kasvaa isona uusi j toi vola miettikää sitä.
Voi, mutta tuntuisi omasta mielestäni vähän oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan seksin harrastamisen vaikeudesta vauvaperheessä.Paljon vaikeampaa se on kun lapset on jotain 3v ->siihen asti kun alkaa viettää puoli yötä muualla tai muuttaa omaan kämppään.
Miten voi vaikeaa esimerkiksi 10v lapsen kanssa on?
Meillä on nyt vanhin lapsi kymmenen, nuorin kohta vuoden. Toistaiseksi ei ole ollut mitään vaihetta, jossa lasten olemassaolo olisi haitannut seksin harrastamista.
Muilta olen kuullut, että teini-ikäisten kanssa on hankalinta kun ne valvoo mokomat kovin myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on nyt vanhin lapsi kymmenen, nuorin kohta vuoden. Toistaiseksi ei ole ollut mitään vaihetta, jossa lasten olemassaolo olisi haitannut seksin harrastamista.
Muilta olen kuullut, että teini-ikäisten kanssa on hankalinta kun ne valvoo mokomat kovin myöhään.
Mitä sitten? Ei kai ne enää samassa huoneessa nuku. Ettekö voi harrastaa omassa huoneessanne rauhassa, vaikka teinit valvoisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei kai ne enää samassa huoneessa nuku. Ettekö voi harrastaa omassa huoneessanne rauhassa, vaikka teinit valvoisivat?
No en minä tiedä mikä se vaikeus teinien kohdalla on kun ei ole asiasta vielä kokemusta. Ja siis varmasti siihen joku ratkaisu löytyy sitten kun on ajankohtainen asia.
Siinä viiden vanhana on nuo isommat siirtyneet omaan huoneeseen, katsotaan kauanko tää pienin haluaa koisata kyljessämme.
Voitte näyttää vauvalle konkreettisesti, miten hän on saanut alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä muilta kuulee. Teinit tarvii unta siinä missä pienemmätkin lapset ja viikonloppuisin voivat valvoa myöhempään, mutta luurit korvilla. Muuten älylaitteet yms ovat "parkissa" muualla kun teinien huoneessa. Se on sitä vanhemmuutta, eikä kaiken hyväksymistä kun ovat teini-iässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaavasti nukkuvat aamuisin pidempää ;)
Kyllä voi saada traumoja.