Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotiaan tyttären poikaystävä yöksi

Vierailija
08.11.2018 |

Päästäisitteko?

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, mutta musta tuntuu, että teinin huoneessa harrastetaan seksiä aina kun on hiljaista. Normaalisti kuuluu aina jutustelua ja naurua....

Ja tää siis ihan päiväsaikaan, ei yöllä.

Kyllä se pelkkä pussailu on sitä hiljaisinta touhua...

Vierailija
82/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli just tytär 14v vuotta vanhemman poikaystävänsä luona yötä, eli päästäisin.

Minkä ikäinen tämä sun tytär sitten on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikka toki tajuan, että seksiä voi harrastaa vaikka roskakatoksessa eli sitä en kiellollani luule estäväni. Ei vain tunnu oikealta ajatus yökyläilystä seurustelukumppanin luona vielä tuossa iässä.

Itse olin 17v kun sain luvan yöpyä poikaystäväni luona, hän oli 23v ja asui omillaan.

Vierailija
84/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt jälkikasvulleni selväksi, että jos seksiä harrastetaan (varsinkin meidän asunnossamme) alaikäisenä niin ainoastaan "ersereikään, muuten sen jälkeen ollaan arestissa täysi-ikäisyyteen asti. Älypuhelimenkin olen luvannut takavarikoida.

Vierailija
85/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottavaa, mutta musta tuntuu, että teinin huoneessa harrastetaan seksiä aina kun on hiljaista. Normaalisti kuuluu aina jutustelua ja naurua....

Ja rakastuneena nuorena sitä jaksaa vaikka tuntikausia.

Vierailija
86/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, ennekuin tyttärellä on e-pillerit hankittuina, sitten kyläilköön vapaasti. 

Siis miksi ihmeessä pitäisi olla e-pillerit? Ei todellakaan tarvitse syödä mitään pillereitä, ellei itse halua sellaisia kokeilla. Joka tapauksessa on alkuun käytettävä kondomia ja sen käytöstä nuoren kanssa keskusteltava.

Kondomi mielellään e-pillereiden/kapselin lisäksi tietysti nuorille! Siksi e-pillerit, että muistan kuinka paljon rakastuneena rakastellaan! Ja muistan kuinka ystäväni tuli raskaaksi lukion ekalla. Jos olisi mun tyttöni, niin ilman e-pillereitä ei olisi yökyläilyyn asiaa. En muuta kantaani, suositelkaa te kondomia nuorille ja toimikaa ihan miten parhaaksi näette.  

Nykyään suositaan myös kierukka synnyttämättömillekin. Ei tule niin rajuja hormonipiikkejä kuin pillereistä eikä tarvitse muistaa.

Vierailija
87/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olen kuullut, että noi kaksi asiaa voi kätevästi myös yhdistää.

Vierailija
88/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa jäi nuoruudessa kaikki nämä normaalit kokemukset kokematta.. yökyläilyt tyttöystävän luona ja rakkaus etc. Ei ihme, että olen syrjäytynyt nyt myöhemmin. Silmäalut tummana ja surullinen katse.

Vierailija
89/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa päivälläkin mutta kaipa se nyt on hiukan todennäköisempää yökyläillessä. Ihan tälleen aikuisenakin miehen luo ensimmäistä kertaa yökyläillessä niin siihen sisältyy tietynlainen odotus. Ei se tietenkään velvoita mihinkään mutta onhan se nyt tottakai helpompaa ja luonnollisempaa aloittaa ensimmäistä kertaa harrastamaan seksiä, kun nukkuu yöllä toisen lähellä. Varsinkin, kun 15- vuotiailla ei välttämättä ole kovin paljon mahdollisuutta kahdenkeskiseen rauhalliseen aikaan päiväsaikaan. 

On siinä kuitenkin aika suuri kynnys ensimmäiselle seksikerralle, kun omat tai seurustelukumppanin vanhemmat ovat seinän takana ja voivat tulla huoneeseen koska tahansa.

Tilaisuus löytyy, kun vanhemmat on töissä.

Vierailija
90/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneisiin nukkumaan. Sukupuolielämään liittyvistä asioista pitäisi keskustella nuorten kanssa. Meidän perheessä uskon asia toki sanelee aika paljon, ja annetaan nuorison seurustella, mutta seksi kuuluu avioliittoon. Tietysti toivotaan että nuorten seurustelukumppanit olisivat myös uskovaisia nuoria, jolloin on sama ajatusmaailma. Toki olen myös realistinen, että näin ei aina ole.., ja jos nuorille tulee kokeilemisen halu se menee yli, niin tiedän etten voi olla estämässä mitään seksikokeiluja. Valitettavasti. Nämä on kinkkisiä juttuja,mutta meillä näin. Nuorten pitäisi voida turvallisesti ja mielellään aikuisten läsnäollessa saada tutustella rauhassa ja siihen meillä on ovet aina avoinna. Kaverit ja poikakaverit/tyttökaverit on tervetulleita, ja sitten toivotaan että nuoret pitävät järjen päässä ja malttavat odottaa avioliittoon asti :)

Jotain rajaa sitten siihen uskonnon rajoittamaan elämään, kiitos. Aikoinaan poikaystäväni uskovat vanhemmat laittoivat meidät eri huoneisiin nukkumaan, kun olin 20 ja poika 22 vuotta, ja poikaystävä oli tilapäisesti kesän asunnoton ja asui vanhempiensa luona, eli olin aikaisemmin ollut hänen luonaan yötä hänen omassa asunnossaan. Mutta ei oltu vielä naimisissa... Nyt ollaan, ja molemmat ollaan toisillemme ensimmäiset seksikumppanit, eli hyvin onnistuivat poikansa kasvattamaan, mutta naurettavalta tuntui tuo eri huoneissa nukkuminen.

Vierailija
91/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneisiin nukkumaan. Sukupuolielämään liittyvistä asioista pitäisi keskustella nuorten kanssa. Meidän perheessä uskon asia toki sanelee aika paljon, ja annetaan nuorison seurustella, mutta seksi kuuluu avioliittoon. Tietysti toivotaan että nuorten seurustelukumppanit olisivat myös uskovaisia nuoria, jolloin on sama ajatusmaailma. Toki olen myös realistinen, että näin ei aina ole.., ja jos nuorille tulee kokeilemisen halu se menee yli, niin tiedän etten voi olla estämässä mitään seksikokeiluja. Valitettavasti. Nämä on kinkkisiä juttuja,mutta meillä näin. Nuorten pitäisi voida turvallisesti ja mielellään aikuisten läsnäollessa saada tutustella rauhassa ja siihen meillä on ovet aina avoinna. Kaverit ja poikakaverit/tyttökaverit on tervetulleita, ja sitten toivotaan että nuoret pitävät järjen päässä ja malttavat odottaa avioliittoon asti :)

Jotain rajaa sitten siihen uskonnon rajoittamaan elämään, kiitos. Aikoinaan poikaystäväni uskovat vanhemmat laittoivat meidät eri huoneisiin nukkumaan, kun olin 20 ja poika 22 vuotta, ja poikaystävä oli tilapäisesti kesän asunnoton ja asui vanhempiensa luona, eli olin aikaisemmin ollut hänen luonaan yötä hänen omassa asunnossaan. Mutta ei oltu vielä naimisissa... Nyt ollaan, ja molemmat ollaan toisillemme ensimmäiset seksikumppanit, eli hyvin onnistuivat poikansa kasvattamaan, mutta naurettavalta tuntui tuo eri huoneissa nukkuminen.

Uskovaiset ovat ihanan lapsellisia siinä, että jos jotain asiaa ei "näe", sitä ei ole olemassa. Kuten ne pimeässä syövät paastoajat.

Ihan oikeastiko joku kuvittelee estävänsä seksin laittamalla eri huoneisiin nukkumaan. Sanokaa nyt rehellisyyden nimissä olisko toiminut teillä itsellä?

Vierailija
92/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä myös puhua nuorille ja painottaa että toista ei voi seksiin painostaa, etenkin pojille.

Ehkäistä seksuaalirikoksia jotka on kasvussa!   toiselle jää elinikäiset arvet jos joutuu vastoin tahtoaan.

Suomessa tässä olisi erittäin paljon opittavaa ettei poikien ajatusmaailma pääse vääristymään.

Vierailija
93/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki on pistää eri huoneisiin nukkumaan? Nukkuuko teillä lasten yökyläilevät kaveritkin vierashuoneessa?

Vierailija
94/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako samaa sukupuolta olevat kaverit tulla yökylään? Onhan sitä muitakin kuin heteroita tässä maailmassa...

Vierailija
95/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä myös puhua nuorille ja painottaa että toista ei voi seksiin painostaa, etenkin pojille.

Ehkäistä seksuaalirikoksia jotka on kasvussa!   toiselle jää elinikäiset arvet jos joutuu vastoin tahtoaan.

Suomessa tässä olisi erittäin paljon opittavaa ettei poikien ajatusmaailma pääse vääristymään.

Ei se kasvu suomalaisista johdu.

Vierailija
96/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat vanhempani eivät ole edes uskovaisia, muuten vaan konservatiivisia, ja laittoivat myös poikaystäväni eri huoneeseen yöksi. Ja tilanne oli se, että olin 18-vuotias ja poikaystävällä oli oma asunto missä vietin paljon öitä, mutta vanhemmat houkuttelivat että tuo nyt se poikakaveri välillä tänne yöksi. En tuonut toista kertaa...

Vierailija
97/100 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne paneskelee päivisinkin, jos panettaa. Vai onko molempien kotona joku aikuinen aina vahtimassa koulun jälkeen?

Vierailija
98/100 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne paneskelee päivisinkin, jos panettaa. Vai onko molempien kotona joku aikuinen aina vahtimassa koulun jälkeen?

Ah niitä lukion hyppytunteja

Vierailija
99/100 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ottamaan sängyn pää seinästä pois.

Vierailija
100/100 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske ottamaan sängyn pää seinästä pois.

Mä kävin itse vaivihkaa siirtämässä sänkyä, kun ääni häiritsi... Siis en saman aikaan kun olivat hommissa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän