Jutta Gustafsberg taas neuvomassa ihmisiä elämään oikein
"Arvokkain lahja jonka voit antaa toiselle, on aika ja huomio 💕 Ymmärsitkö? Ei siis se, että menet kauppaan ja ”ostat jotain kivaa”. Toki sekin on joskus ihan paikallaan (ja teen sitä itsekin), mutta jos elämäsi on rakennettu materian varaan ja ego on ottanut vallan, olet vielä kaukana aidosta onnellisuudesta. Mulla tämän oivaltaminen kesti vuosikymmeniä. Nyt minulla on rauha 👌💕 p.s eikä tämä tarkoita sitä, ettenkö haluaisi menestyä työelämässä. Toki haluan ja teen kovasti töitä sen eteen, mutta halu tehdä asioita tulee sisältä päin, ei ulkoa. Jonkun mielestä sakeaa tekstiä, mutta silloin ei ole vielä sun aikaasi ymmärtää 😊Tiedän, että aika moni sai kuitenkin ajatuksesta kiinni 🙏💕"
Miten se saakin aina juttunsa kuulostamaan siltä, että se on joku oikein elämisen ylipapitar joka saarnaa seurakuntalaisilleen.
Kommentit (200)
Joillakin on kumma tärkeilemisen ja pätemisen tarve neuvoa muita. Miksi nuo olettavat, ettei muilla ole ajattelukykyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesko avioliitto tämä on, kolmas vai neljäs?
Oli paljon raikkaampi sillä punertavalla kampauksella muinoin, blondina samaa näköä kuin Tiina Jylhässä nykyään.
Mutta tämä kestää, koska nyt hän on oppinut antamaan aikaa lähimmälleen sen sijaan että menisi kauppaan ostamaan jotain kivaa.
.
Veikkauksia, kuinka pitkään tämä nykyinen vaaleanpunainen jaksaa poltella suitsukkeita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli paljon raikkaampi sillä punertavalla kampauksella muinoin, blondina samaa näköä kuin Tiina Jylhässä nykyään.
Mutta tämä kestää, koska nyt hän on oppinut antamaan aikaa lähimmälleen sen sijaan että menisi kauppaan ostamaan jotain kivaa.
.
Veikkauksia, kuinka pitkään tämä nykyinen vaaleanpunainen jaksaa poltella suitsukkeita?
Jutan vaihdevuosiin. Ellei niistä sitten saada leivottua kaupallista menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Jutta on hyvännäköinen, kovassa kunnossa, rahaa löytyy ja miehiä piisaa. Siis täydellinen vastakohta av-mammalle.
No, ainakaan monikaan av-mamma ei ole kasvoista leikelty oudonnäköiseksi, kuten tämä "joogan ylipapitar".
Ja mitä on onkaan jooga - riivaajien kutsuminen henkeensä, joten se on kaukana hohdokkudesta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta säälittää Jutan puolesta, tuo mediahuoraaminen ja pienessä valheessa eläminen tuskin pitemmän päälle on kovin hyvästä. Rahaa kyllä on mutta...
Pitemmän päälle? Eikö se ole jo useamman vuosikymmenen tota harrastanut ja aina vaan tuntuu olevan yhtä kivaa. En mä nyt säälimään lähtis vaikka ärsyttävä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta säälittää Jutan puolesta, tuo mediahuoraaminen ja pienessä valheessa eläminen tuskin pitemmän päälle on kovin hyvästä. Rahaa kyllä on mutta...
Pitemmän päälle? Eikö se ole jo useamman vuosikymmenen tota harrastanut ja aina vaan tuntuu olevan yhtä kivaa. En mä nyt säälimään lähtis vaikka ärsyttävä onkin.
Eihän sitä tiedä kuinka onnellinen ihminen on vaikka sanoisi mitä.
Onko kuitenkaan koskaan löytänyt sitä mitä kaipaa.
Kyllä tuo elämäntapa ja arvot näin sivullisen silmään hyvin pinnallisilta vaikuttavat ja erittäin ulkonäkökeskeisiltä.
Eri käsitys vapaasta ihmisestä kuin minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Tämä nykyinen vaaleanpunainen :D
Meidän hyvisten elämä olis kyllä tylsää ilman Juttaa ja Martinaa.
Ajatella, miten joogan ylipapittarella meni aikaa 20 vuotta tajuta, ettei materia olekaan kaikkea ja nyt kertoo tämä "suurena" ja "ihmeellisenä valaistumisena"???
Itse oivalsin tämän jo pikkutyttönä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta on hyvännäköinen, kovassa kunnossa, rahaa löytyy ja miehiä piisaa. Siis täydellinen vastakohta av-mammalle.
No, ainakaan monikaan av-mamma ei ole kasvoista leikelty oudonnäköiseksi, kuten tämä "joogan ylipapitar".
Ja mitä on onkaan jooga - riivaajien kutsuminen henkeensä, joten se on kaukana hohdokkudesta.
Harmi kun en osaa laittaa linkkiä mutta näin jonkun jutun kahden vuoden takaa jossa Jutta oli suorastaan kauhistuttavan näköinen. Ei olisi ollut muuten mutta kun aina näkee näitä siloisia ja utuisia ja uskomattoman hyvin säilyneen naisen kuvia hänestä.
Mietin onko ilkeyksissä muokattu huonompaan suuntaan mutta kai se realistinen oli.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tää varmaan rupee pitämään luentoja valaistumisesta Juha-rakkaan ja Cheekin kanssa.
Voi voi, tuollainen hehkutus johtaa yleensä kuralätäkköön lentämistä naama edellä, vaikka en sitä tietenkään hänelle toivo - mutta näitä on niin paljon nähty...
Tosin, siellä kuralätäkkössä räpiköidessä, se paras henkinen kasvu tapahtuu - ei niissä kuplissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Gustavsbergistä aina mieleen se wc-merkki. Sori siitä.
Ruotsissa on muuten sellainen yleinen sanonta että "on ajettu Gustavsbergin bussia", kun makoiltu lattialla naama pöntössä, pidetään sen reunoista kiinni ja yrjöillään tolkuttomasti :D :D :D
Ruotsin serkuilta kuultua.
Onkohan Jutta koskaan maistanut luomumunaa? Eikös ne steroidit, yms muut mitä kuntosaleilla harrastetaan, tee tuhoja mieskunnolle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun en osaa laittaa linkkiä mutta näin jonkun jutun kahden vuoden takaa jossa Jutta oli suorastaan kauhistuttavan näköinen. Ei olisi ollut muuten mutta kun aina näkee näitä siloisia ja utuisia ja uskomattoman hyvin säilyneen naisen kuvia hänestä.
Mietin onko ilkeyksissä muokattu huonompaan suuntaan mutta kai se realistinen oli.
No laita hakusanoja, millä me löydetään se googlesta, ja autetaan sua linkin teossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsissa on muuten sellainen yleinen sanonta että "on ajettu Gustavsbergin bussia", kun makoiltu lattialla naama pöntössä, pidetään sen reunoista kiinni ja yrjöillään tolkuttomasti :D :D :D
Eli ei bemaria tartte, jos on Gustavsberg omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, miten joogan ylipapittarella meni aikaa 20 vuotta tajuta, ettei materia olekaan kaikkea ja nyt kertoo tämä "suurena" ja "ihmeellisenä valaistumisena"???
Itse oivalsin tämän jo pikkutyttönä.
Itse en oivaltanut, kun olin köyhä ja kaikesta pulaa. Vanhemmiten on tullut materiaa ja kyllästymisen jälkeen ymmärryskin. Jos Jutalla on samanlainen tausta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan uudella vaaleanpunaisella ollut naama syvällä Gustavsbergissä?
Eräässä espoolaisessa marketissa käyvät jossa mekin, jättävät auton parkkipaikalla taaemmaksi sellaiseen paikkaan jossa ei ole muita autoja samassa rivissä, eikä etummaisessa eikä takimmaisessa. Pitävät ensin kovaa meteliä, pomppivat ja puhuvat äänekkäästi auton ympärillä niin että kauas kaikuu, ja sitten lähtevät kävelemään lähes hidastettuna ja fitness-tyylisesti marketin ovea kohti, varmistaen että kaikki ovat nähneet ja tunnistaneet heidät. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laita hakusanoja, millä me löydetään se googlesta, ja autetaan sua linkin teossa.
"Aviomiehensä 12 vuotta sitten traagisesti menettänyt Jutta Gustafsberg kävi meediolla: Saimme yhteyden Petteriin", joku fins.space-sivusto.
Olihan se melko sakeaa tekstiä, mutta ei siinä mielessä mitä Jutta luuli.