Oltiin kaveriporukalla saunomassa ja
miehelläni alkoi jöpöttämään. Oltiin siis sekasaunassa ystävän mökillä. Saunassa oli naisia ja miehiä. En kehdannut siinä alkaa miehelle sanoa ja sai ilmeisesti heijarinsa laskemaan.
Miehen mukaan luonnollista ja ei syytä huoleen. Tosiasia, että kiihottui jostain ystävästäni. Mitä te tekisitte? Itse olen äärimmäisen pettynyt ja vihainen.
Itse toki suostuin sekasaunaan, mutta tämän jälkeen en varmasti suostu. Ei tee enää mieli miestäni, ottaa päähän. En tiedä miten tästä nyt jatkaa.
Kommentit (49)
Ap siis harvinaisen vähäisellä älyllä suunnattu tiukkapipoakka joka ei ymmärrä biologiasta edes perusjuttuja. Itse en tuollaisen miehenä kyllä kattelis menoa vaan ennemmin veisin sieltä saunasta sen parhaimman näkösen alastoman naisvartalon mukana. Kyllähän sekasaunoissa varsinkin jos on muodot naisilla kohdillaan alkaa yllätysseisokit tökkimään kuumalla polttavalla jännityksen kirveellä
Ja kun kävitte järvessä uimassa, niin sulla alkoi nännit nöpöttämään. Miehesi varmaan veti herneet nenäänsä ja ihan oikeutetusti, kun onhan se selvää että kiihotuit hänen kavereistaan.
Vai voisiko molemmat tutustua biologiaan ja löysätä pipoaan?
Asioista tietävä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin näki muutakin kuin kumpuilevaa selluliittia ja polvissa heiluvia nahkarukkasia.
Rakkauden pitäisi saada kumpuileva selluliitti ja patakintaat näyttämään peremmalta kuin kiinteäkroppaiset missukat. Rakkaushan on kuulemma ulkonäköön keskittyvä tunne.
Siis tähänhän on ollut ratkaisu keksittynä jo vuosisatoja: alkoholi.
näinsevaanon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen miettiny just tätä et miks mies ei ymmärrä kun sanon että en tykkää ajatuksesta et hän menee saunomaan alasti tuntemattomien kanssa (puolusteli kauheesti joskus että ei ole ku sauna ja luonnollista - paskat sanon minä :D). kun kerta se penis voi ihan iteksee alkaa jöpöttelee ni eikö se ole jo yks aika iso nolo syy olla menemättä sinne jos sielä on alasti naisiakin (en usko et nää naisetkaa tykkäis jos eivät ole jotai huomionhakuisia lorttoja)? jos kerta ei ole seksuaalistakaan syytä tms. mutta penis elää omaa elämäänsä silti ja tottahan ihmiset siitä kiusaantuu kun se jöpötys nyt ei kuulu muiden ku oman puolison silmille jos ei ole muuta sovittu. niin onhan tuossa sitte riskit aika isot että alkaakin jöpötellä syystä tai syyttä, mistäpä voi tietää kumpi... niin miksi sinne pitää tunkea samaan aikaan?! tosi luonnollista on juu.
Kai se on paljolti tottumuksista kiinni. On Suomessa porukoita, joissa sekasaunominen on oikeasti normisettiä. Silloin kaikki on tottuneet kaikkeen, myös pienen jöpötyksen mahdollisuuteen. Onhan Keski-Euroopassakin paljon sekasaunoja ja nakurantoja mm. Saksa, Hollanti, Ranska jne. Vähemmän sielläkään miehillä jöpöttelee noissa paikoissa. Mutta jos niin sattuu käymään, niin ei siihen tarvita mitään huomiota tai toimenpiteitä. Hetken jöpöttää ja sitten laskee. No problem.
sekasaunojissa on enemmän pettäjiä parinvaihtajia ja muutki säännöt lievempiä, avioliiton paras rikkominen on pettäminen ja kenenkään ei ole tarve päästä alkukantaisia himoja harrastamaan muun kuin omansa kanssa
Taas näitä ihmisiä, joilla on mielipide ja se pitää härskisti kaikkivaltiaan tavoin yleistää koskeamaan muitakin ihmisiä. Meitä on täällä kuule ihan kunnollisia ihmisiä moneen lähtöön, vaikka sinä et sitä ymmärräkään.
Vierailija kirjoitti:
Jotain on vielä miehistä jäänyt oppimatta ja ymmärtämättä. Alastomuus on aina kiinnostavaa ja veri kiertää yksillöllisesti. Toisilla nousee herkemmin kuin toisilla. Välillä nousee myös ihan itsekseen ilman ärsykkeitä. Jöpötys on ihan arkinen juttu, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään.
Ihan älytöntä luontaisista reaktioista on syyllistää tai suuttua. Siitä voitte toki keskustella, että onko sekasaunominen teidän yhteinen juttu ja aiheuttaako jöpötys hämmennnystä sinussa tai muissa. Sinällään asiassa ei ole mitäön kovin ihmeellistä ole. Mieti nyt, jos sua alettaisiin syyllistää nännien nöpötyksestä. Minkäs sille voit?
Suurin piirtein näin. Pahin ongelma on ahtaus AP:n pään sisällä. Hommahan tuli hienosti hoidettua. Kenenkään ei kuulu loukkaantua tahattomista reaktioista. Vasta iän myötä niitä oppii paremmin hillitsemään.
Vierailija kirjoitti:
miehelläni alkoi jöpöttämään. Oltiin siis sekasaunassa ystävän mökillä. Saunassa oli naisia ja miehiä. En kehdannut siinä alkaa miehelle sanoa ja sai ilmeisesti heijarinsa laskemaan.
Miehen mukaan luonnollista ja ei syytä huoleen. Tosiasia, että kiihottui jostain ystävästäni. Mitä te tekisitte? Itse olen äärimmäisen pettynyt ja vihainen.
Itse toki suostuin sekasaunaan, mutta tämän jälkeen en varmasti suostu. Ei tee enää mieli miestäni, ottaa päähän. En tiedä miten tästä nyt jatkaa.
Itse olisin varmaan ottanut miestäni kädestä kiinni ja vienyt jonnekin helpottamaan oloaan... On se hyvä, kun miehellä vehkeet pelaa.
Mitenkäs itse? Nautitko yleensäkään seksistä? Tuli vaan nämä kyssärit mieleen, kun itsellä on ollut tilanne, etten ole saanut muuten kuin sormettamalla ja seksi tuntui suorittamiselta. Ehkäisy varmaan vaikuttivat asiaan.
Nyt sellainen tilanne, että haluttais koko ajan, mutta mieshän ei taas siihen pysty.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi olisi pitänyt myös testata sinun alapäätäsi onko se kostea. Taisit itse kiihottua.
Naisen alapää voi olla kostea muustakin syystä kuin kiihottumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi olisi pitänyt myös testata sinun alapäätäsi onko se kostea. Taisit itse kiihottua.
Naisen alapää voi olla kostea muustakin syystä kuin kiihottumisesta.
Ja miehellä voi myös seisoa ilman kiihottumista. Tahaton erektio.
sekasaunojissa on enemmän pettäjiä parinvaihtajia ja muutki säännöt lievempiä, avioliiton paras rikkominen on pettäminen ja kenenkään ei ole tarve päästä alkukantaisia himoja harrastamaan muun kuin omansa kanssa