Oltiin kaveriporukalla saunomassa ja
miehelläni alkoi jöpöttämään. Oltiin siis sekasaunassa ystävän mökillä. Saunassa oli naisia ja miehiä. En kehdannut siinä alkaa miehelle sanoa ja sai ilmeisesti heijarinsa laskemaan.
Miehen mukaan luonnollista ja ei syytä huoleen. Tosiasia, että kiihottui jostain ystävästäni. Mitä te tekisitte? Itse olen äärimmäisen pettynyt ja vihainen.
Itse toki suostuin sekasaunaan, mutta tämän jälkeen en varmasti suostu. Ei tee enää mieli miestäni, ottaa päähän. En tiedä miten tästä nyt jatkaa.
Kommentit (49)
Toivottavasti saunassa ei ollut lapsia. Jotkut pervot niitäkin ottavat tuntemattomien läskimahaisten tuppimulkkujen kanssa samaan aikaan lauteille.
Porvoossa on taas sekasaunottu. Syötä sille jarrua ennen seuraavaa sekasaunaa.
Ei sille seisomille mitään voi joskus alkaa seisomaan vaikkei edes mitään seksuaalista ajattelesi.
Vierailija kirjoitti:
No, ymmärrän. En kyllä osaa vastata tähän. Itse en seurustele ollenkaan, koska en tavallaan psyykkisesti kestä ihmisten moniavioista suuntautumista, vaikka se onkin luonnollista.
Tämä oli hyvin sanottu:" en kestä psyykkisesti ihmisen moniavioisuutta". Minulla on ihan sama juttu, en ole vain osannut sitä noin fiksusti ilmaista. Minut on kasvatettu yksiavioisuuden ihanteeseen ja siihen luonteeltanikin suuntautunut ja sikso todellisuuteen törmääminen on ollut koko aikuiselämän mittainen kriisi. On siis muitakin samanlaisia romanttisia höppänöitä.
M 38v
Tuo on varmaan yksi syy miksi sekasaunomista ei harrasteta kovin paljon. Sarjassamme höpöhöpölauseita: "Mikään ei ole saunasta kauempana kuin seksi". Suuttuminen miehelle, tai suorastaan välien rikkominen moisesta on silkkaa lapsellisuutta ja elämänkokemuksen puutetta. Voitte jatkaa yhdessä vähän viisaampina, jos ei muuta syytä eroon ole. Ehkä kannattaa kuitenkin pysyä poissa sekasaunoista.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saunassa ei ollut lapsia. Jotkut pervot niitäkin ottavat tuntemattomien läskimahaisten tuppimulkkujen kanssa samaan aikaan lauteille.
Eli ei haittaa, jos ympärileikatulla ja six-pac-vatsaisella on erektio lasten kanssa saunassa?
Tyhmä provo. Jos minulla alkaisi seisomaan saunassa, ristisin jalkani ja kyyristäisin selkääni, eikä kukaan sitä huomaisi, ennen kuin se menisi ohi.
Vierailija kirjoitti:
Onko läskimahaset tuppimulkut todennäkösemmin pedareita kun muun muotoset ihmiset:O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko läskimahaset tuppimulkut todennäkösemmin pedareita kun muun muotoset ihmiset:O
Hän näköjään tietää kun liikkuu tuollaisten porukoiden kanssa. :D
Ketju menee jo toisella sivulla, eikä vieläkään mainintaa telakoitumisesta =(
Kyllä normi 13-n.80v miehellä kuuluu seisoa, jos näkee vieraan/ pillun yleensäkin. Häh? ..mulla ainakin, M/50
Me vaatimme! kirjoitti:
Ketju menee jo toisella sivulla, eikä vieläkään mainintaa telakoitumisesta =(
Eipäs, vaan kolmannella!
Vihdoinkin näki muutakin kuin kumpuilevaa selluliittia ja polvissa heiluvia nahkarukkasia.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin näki muutakin kuin kumpuilevaa selluliittia ja polvissa heiluvia nahkarukkasia.
Rakkauden pitäisi saada kumpuileva selluliitti ja patakintaat näyttämään peremmalta kuin kiinteäkroppaiset missukat. Rakkaushan on kuulemma ulkonäköön keskittyvä tunne.
Nyt kaikki arvuuttelemaan: miten ap saa selville, kenestä mies kiihottui? Montako saunojaa oli paikalla? Millä paikalla kukakin istui, ja mihin oli miehellä paras näkyvyys? Iät ja sukupuolet, pyllistysten määrä aikavälillä x? Faktat tiskiin ap
Jotain on vielä miehistä jäänyt oppimatta ja ymmärtämättä. Alastomuus on aina kiinnostavaa ja veri kiertää yksillöllisesti. Toisilla nousee herkemmin kuin toisilla. Välillä nousee myös ihan itsekseen ilman ärsykkeitä. Jöpötys on ihan arkinen juttu, eikä sen tarvitse johtaa mihinkään.
Ihan älytöntä luontaisista reaktioista on syyllistää tai suuttua. Siitä voitte toki keskustella, että onko sekasaunominen teidän yhteinen juttu ja aiheuttaako jöpötys hämmennnystä sinussa tai muissa. Sinällään asiassa ei ole mitäön kovin ihmeellistä ole. Mieti nyt, jos sua alettaisiin syyllistää nännien nöpötyksestä. Minkäs sille voit?
Pitääkö sinne saunaan sitte tunkea koko porukalla? Käykää yksitellen niinkun muutkin tekee. pervot
olen miettiny just tätä et miks mies ei ymmärrä kun sanon että en tykkää ajatuksesta et hän menee saunomaan alasti tuntemattomien kanssa (puolusteli kauheesti joskus että ei ole ku sauna ja luonnollista - paskat sanon minä :D). kun kerta se penis voi ihan iteksee alkaa jöpöttelee ni eikö se ole jo yks aika iso nolo syy olla menemättä sinne jos sielä on alasti naisiakin (en usko et nää naisetkaa tykkäis jos eivät ole jotai huomionhakuisia lorttoja)? jos kerta ei ole seksuaalistakaan syytä tms. mutta penis elää omaa elämäänsä silti ja tottahan ihmiset siitä kiusaantuu kun se jöpötys nyt ei kuulu muiden ku oman puolison silmille jos ei ole muuta sovittu. niin onhan tuossa sitte riskit aika isot että alkaakin jöpötellä syystä tai syyttä, mistäpä voi tietää kumpi... niin miksi sinne pitää tunkea samaan aikaan?! tosi luonnollista on juu.
Vierailija kirjoitti:
olen miettiny just tätä et miks mies ei ymmärrä kun sanon että en tykkää ajatuksesta et hän menee saunomaan alasti tuntemattomien kanssa (puolusteli kauheesti joskus että ei ole ku sauna ja luonnollista - paskat sanon minä :D). kun kerta se penis voi ihan iteksee alkaa jöpöttelee ni eikö se ole jo yks aika iso nolo syy olla menemättä sinne jos sielä on alasti naisiakin (en usko et nää naisetkaa tykkäis jos eivät ole jotai huomionhakuisia lorttoja)? jos kerta ei ole seksuaalistakaan syytä tms. mutta penis elää omaa elämäänsä silti ja tottahan ihmiset siitä kiusaantuu kun se jöpötys nyt ei kuulu muiden ku oman puolison silmille jos ei ole muuta sovittu. niin onhan tuossa sitte riskit aika isot että alkaakin jöpötellä syystä tai syyttä, mistäpä voi tietää kumpi... niin miksi sinne pitää tunkea samaan aikaan?! tosi luonnollista on juu.
Kai se on paljolti tottumuksista kiinni. On Suomessa porukoita, joissa sekasaunominen on oikeasti normisettiä. Silloin kaikki on tottuneet kaikkeen, myös pienen jöpötyksen mahdollisuuteen. Onhan Keski-Euroopassakin paljon sekasaunoja ja nakurantoja mm. Saksa, Hollanti, Ranska jne. Vähemmän sielläkään miehillä jöpöttelee noissa paikoissa. Mutta jos niin sattuu käymään, niin ei siihen tarvita mitään huomiota tai toimenpiteitä. Hetken jöpöttää ja sitten laskee. No problem.
Hänellähän on niitä jo useita.