Oltiin kaveriporukalla saunomassa ja
miehelläni alkoi jöpöttämään. Oltiin siis sekasaunassa ystävän mökillä. Saunassa oli naisia ja miehiä. En kehdannut siinä alkaa miehelle sanoa ja sai ilmeisesti heijarinsa laskemaan.
Miehen mukaan luonnollista ja ei syytä huoleen. Tosiasia, että kiihottui jostain ystävästäni. Mitä te tekisitte? Itse olen äärimmäisen pettynyt ja vihainen.
Itse toki suostuin sekasaunaan, mutta tämän jälkeen en varmasti suostu. Ei tee enää mieli miestäni, ottaa päähän. En tiedä miten tästä nyt jatkaa.
Kommentit (49)
Oletpa aika höperö. Olisit kiitollinen että miehelläsi vehje toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö et loukkaantuisi? Mies vakuutteli, ettei katsele muita naisia ja naureskeli, kun suhtauduin varautuneesti sekasaunaan. Sitten yllätän miehen heijari päältä lauteilta. Justjoo. Saa mies kohta ettiä uuden saunakaverin. Kyllä ottaa päähän.
ap
No, ymmärrän. En kyllä osaa vastata tähän. Itse en seurustele ollenkaan, koska en tavallaan psyykkisesti kestä ihmisten moniavioista suuntautumista, vaikka se onkin luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinäkö et loukkaantuisi? Mies vakuutteli, ettei katsele muita naisia ja naureskeli, kun suhtauduin varautuneesti sekasaunaan. Sitten yllätän miehen heijari päältä lauteilta. Justjoo. Saa mies kohta ettiä uuden saunakaverin. Kyllä ottaa päähän.
ap
No oletpas sinä heikko ja omistuksenhaluinen tapaus. Nalkutat varmaan myös ihan vit usti.
Miehesi olisi pitänyt myös testata sinun alapäätäsi onko se kostea. Taisit itse kiihottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No oletpas sinä heikko ja omistuksenhaluinen tapaus. Nalkutat varmaan myös ihan vit usti.
No älä, ärsyttävä äm-mä tosiaan.
No aivan typerä äijä jos heti alkaa seistä kun näkee muita muijia saunassa,
Toivottavasti miehesi löytää paremman.
Istuiko reidet levällään kulli haaruksissa reippaasti huojuen. Keneen katse kohdistui; Ollin piukkaan peräsimeen vai Janinan muhkeisiin lollottimiin?
Voi voi. Onko se miehes vika, ettei sillä sun kanssa seiso?
Mistä ap tietää ettei mies kiihottunut hänestä?
Olisit ottanu poskeen kuten muutkin
Enemmän mua harmittaa niiden muiden saunojien puolesta, jotka ovat joutuneet miehesi pervoilujen eteen.
Sekasaunominen on outoa, kuka oikeasti haluaa mennä joukolla alasti saunaan, varsinkin pariskunnat. :s Luultavasti parisuhde on nyt pilalla ja ero tulossa, jos mieheen pettyy noin
Uskomatonta. Minkä mies biologialle voi. Onko mielestäsi niin että miehen täytyy opettaa peniksensä tavoille: 'kuule veitikka, et saa kiihottua kuin vaimosta'. Eihän hän sille mitään voi. Se elää omaa elämäänsä.
Moni mies on sanonut pelkäävänsä että jöpötys alkaa väärässä paikassa kuten miesten saunassa. Se saattaa tapahtua aivan tahdottomasti piintyneelle heterollekin. Mitäpä siinä sitten selität.
Niin tai näin, minusta kangistuminen on hyvä merkki, homma pelaa ja sinun ei siitä pidä suuttua. On vähän kuin suuttuisit vuorovedelle tai nousevalle kuulle.
Ap on sekasaunafettari ukko joka tekee näitä aloituksia ja istuu käsi verkkareissa lukemassa vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ap tietää ettei mies kiihottunut hänestä?
niin! ihan mahollista tuokin. Itsehän en sekasaunoihin mene anyways mut en jaksa kieltää kumppanilta jos sellaisee tilanteeseen joutuu. Mut enpä tykkäisi siitäkään että alkaa saunassa seisoa muiden seassa, kauheen noloa miehelle. ap:n tilanteessa olisin varmaan hävennyt lähinnä miehen puolesta :( varsinkin jos kaikki muut saunojat oli tuttuja...
Mitä sulla on homoja vastaan?