Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies veti herneet nenään

Vierailija
19.07.2008 |

Ja aihe oli niinkin polttava kuin "mitä ostan kaupasta". Naurahdin tuolle kysymykselle ja sanoin että etköhän osaa ihan itse katsoa (olin tietty selittänyt jo pariin kertaan että tarvitsemme a.) lounastarvikkeet, b.) vieraille tarjottavaa). Mies tiuskaisee että ei sitten ja lähtee ulos ovet paukkuen. Nii-in, minun pitäisi aina ottaa vastuu myös HÄNEN ruokaostoksistaan...huoh. Paras oli ehkä, että vieraat ovat miehen perhettä ja mies ei silti osannut kertoa, mistä nämä tykkäisivät kahvipöydässä...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä sitten pohditaan ostetaanko sitä tätä vai tuota. Jos mieheni hymähtäisi minulle, että ehtköhän osaa itsekin ruokaostoksesi tehdä, niin todellakin vetäisin monta hernettä nenään. Ei tuolla tavalla puhuta rakkaalle ihmiselle.

Vierailija
22/23 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin- maitoa 4 litraa, jogurttia, jauhelihaa, kanafileitä, kurkkua, tomaattia, sitruunaa, sinappia, makkaraa...

tsemppiä ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etköhän osaa otsekkin ruokaostoksesi tehdä... Eikös ne ole perheen yhteisiä ruokaostoksia?? Ärsyttäviä tuollaiset naiset jotka nalkuttaa joka helvetin asiasta ja sit ilkeevät miettiä miks mies vetää herneet!!!

Meillä pääasiasssa mies tekee ruokaostokset ja olen aina ollut tyytyväinen. Listaa ei tarvii kouraan lyödä, koska mun miehellä on aivot ja osaa niitä käyttää!