G: Vihkisormuksesi arvo?
Kommentit (23)
ja se oli älyttömän kallis, opiskelijoita olimme mekin. Kihlasormuskin oli kallis, 120 mk! :D
On mun mummin kihlasormus ja aikoinaan teetetty mun isomummin vihkisormuksesta. Siitä siis tehtiin kaksi erillistä sormusta, joista toinen on tämä mulla nyt oleva. Timantteja on lisätty matkan varrella tässä.
Oiskohan 50€.... Unohdettiin ostaa sormukset vihkimistä varten ja vihkisormuksena on sitten kihlasormuksemme.
Meinasi nolottaa, kun pappi kysyi sormuksia. :)
Häät kotona ristiäisten yhteydessä.
Oli tosi kallis kun olimme opiskelijoita.
Sileä sormus yhdellä (pienellä) kivellä. Onpa sormustenkin hinnat nousseet mk hinnoista.
Rahallinen arvo 10½v sitten 300mk.
yli 1 karaatti ja huippukivi muutenkin. Tämä on tosin "upgreidattu-versio", vanha oli vaatimattomampi ja reilusti yli 10 vuotta vanha jo.
yli 1 karaatti ja huippukivi muutenkin. Tämä on tosin "upgreidattu-versio", vanha oli vaatimattomampi ja reilusti yli 10 vuotta vanha jo.
Valittiin kapeimmat ja sileimmät, kun ei nuoruuden innoissamme tajuttu että niiden "pitäisi" olla jotenkin erikoiset.
Eipähän ainakaan tullut stressiä :D
Harmi vain kun en voi käyttää sitä kun on sormet raskauden takia niin turvoksissa. :(
meni sormukseen 950 € pari vuotta sitten.
mieshän sen kävi hakemassa, ja oli vähän isompi kivi kun mallisormuksessa.
Silloin tuntui vähintään keskihintaiselta, nyt halvalta. Kymmenvuotishääpäiväsormus maksoi 350€ ja se oli "halpa" sormus. Kauniita ovat mielestäni edelleen, joten arvo on sinänsä toisarvoinen.
Kaveri sai joululahjaksi samanlaisen.
Alk.p vihkisormus oli jotain opiskelija budjetilla ostettu mutta 5v. sitten mies työkomennuksella hong kongissa osti suunnilleen tällaisen(hintaa ja karaatti kutakuinkin sama): http://www.yesstyle.com/en/Product.aspx?pid=1005198661§ion=jewelry
Olimme nuoria opiskelijoita. Ja hyvin on suhde kestänyt 14 vuotta.