Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pakoilee minua?

Roosa
08.11.2018 |

Kaveripiirissäni liikkuu eräs mies, joka on melko uusi tuttavuus. Noin 3-4kk ollaan tunnettu. Mies oli juuri eronnut kun tapasimme. Huomasin, että kiinnostusta oli molemmin puolin myös enemmän kuin kaverina. Muutamana baari-iltana päädyimme myös pussailemaan ja nukkumaan vierekkäin, mutta ei muuta. Mies kyllä kertoi, että on ihastunut ja kiinnostunut.

Ollaan edelleen samassa kaveriporukassa, mutta "meidän" jutusta ei ikinä lähtenyt tulemaan mitään sen isompaa, koska mies on tosiaan juuri eronnut eikä ole päässyt yli entisestä. En tiedä, voisiko jopa elätellä jotain toiveita vielä vanhaan. Minulle tämä on ihan ok, en kanna kaunaa ja pystyn jatkamaan ystävänä. En yritä siis iskeä häntä tai muutenkaan lähennellä.

Mies vaikuttaa kuitenkin silti jollain tapaa siltä, että pakoilisi minua? Tavallaan haluaa olla samassa kaveri porukassa, mutta yrittää jollain tapaa "juosta" minua karkuun, vaikka ei ole mitään syytä. En näe syytä, miksi hänen pitäisi olla minulle vihainen tai millään tapaa ahdistunut, koska olen jatkanut täysin kaverilinjalla.

Mikä mahtaa olla vikana? Olisi kiva, että pystyttäisiin jatkamaan samalla tavalla kuin alussa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies häpeää sinua. Kaverit nauraa miehelle.

Vierailija
2/2 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä hänessä roikut? Anna miehen olla ihan rauhassa. Hän ei halua olla sinun kaveri tai mitään muutakaan ja ne vanhat viinanhuuruiset höpinät voit unohtaa kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi