Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika kalliiksi tulee 1-vuotis -kuvaukset!

Vierailija
09.05.2006 |

170 ¿ :/

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karling on kyllä laadukas, mutta kallis.

Saman koulun kasvatteja löytyy Tampereella muistakin kuvaamoista kuin tuo Lissu...

Vierailija
2/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Saattaa nimittäin olla eroja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskuvien lisäksi tulee 10 kappaletta kehystettyjä kuvia kummeille, mummeille jne. Perushinta taisi olla jotain 80¿.

Vierailija
4/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Peruskuvien lisäksi tulee 10 kappaletta kehystettyjä kuvia kummeille, mummeille jne. Perushinta taisi olla jotain 80¿.

Vierailija
5/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäkuvat taisi olla koosta riippuen 8-12 euroa. Näin Espoossa.

Vierailija
6/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut kuvat n. 8-10¿ kpl. Aion skannata...

Vierailija
7/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haavelin jonkinlaisista fantasia-kuvista, mutta kukkamekko-linja taidetaan päätyä. Ellei kuvajalta löydy kuvausrekvisiittaa omasta takaa.

Vierailija
8/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä itsekin ottaa esim. kesällä ulkona kivoja kuvia omalla digikameralla ja siitä teettää parhaimmat.

Vierailija
9/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaus 95e ja alle 10 kpl kuvia lahjaksi ja itselle, a 10-15e. Psyykkasin itseäni, että kerrankos 1-vuotiskuvassa käydään.

Nyt sit oli eka kuvaus hoitopaikan kautta ja isot kuvat maksoi 2,95 e kpl. Pieni ero! Ymmärrän silti, että koulukuvauksessa volyymit pikkasen isompia ja pystyy halvalla tekemään. Silti jotenkin tuntuu törkeältä, kun noi yksivuotiskuvat maksoi siis 90 mk kappale, yhdestä kuvasta!

Mut niinhän se on, että tyhmä ei ole se, joka pyytää... :)

Vierailija
10/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan se vain on ja kuvat säilyy ikuisesti. Yllätyin vain lisäkuvien korkeasta hinnasta!

ap

Vierailija
11/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, vaikkakin vanhemmille kallis muisto jää kuvattavallekin.

Vierailija
12/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani ei vielä kävele. Seisoo sekunnin tai pari omilla jaloillaa. Lattialla kai pitää sitten makoilla. Aika tylsä poseerausasento.

Vierailija
13/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö istui rappusilla ja korissa, kun ei vielä kävellyt. Ja lopuksi istui lattialla harson päällä ja saatiin muutama nakukuva. Seisoa osasi kyllä tukea vasten, muttei just tuolloin huvittanut. Otettiin myös 2 eri vaatteissa, mekossa ja arkivaatteissa.

Skannauksesta sen verran, että meillä ainakin oli koevedoksissa värit vielä säätämättä, eipä ois niistä saanut skannattua hyviä kuvia. Ja vaikka sikamaisen kallista lystiä onkin, mä oon vaan sitä mieltä, että on törkeää käydä kuvassa ja skannata sitten itse. Eipä ole kohta minkään alan ammattilaisia olemassa...

Vierailija
14/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siihen kuvat päälle. Rekvisiitasta: mä kävin tutustumassa kuvaamon rekvisiittaan etukäteen ja suunnittelin vähän, millaisia kuvia ja värejä haluan. Eipä mennyt kallista kuvausaikaa siihen.

Vierailija
15/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja siihen kuvat päälle. Rekvisiitasta: mä kävin tutustumassa kuvaamon rekvisiittaan etukäteen ja suunnittelin vähän, millaisia kuvia ja värejä haluan. Eipä mennyt kallista kuvausaikaa siihen.

Vierailija
16/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania fantasiakuvia, käy sivuilla studiokarling piste com. Meille oli valitettavasti liian kallis, mutta aina jaksan ihailla tuolla sivuilla noita lapsikuvia.

Vierailija
17/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistytte rikokseen ja toivottavasti jäätte kiinni. Jos ei halua maksaa muille työn tekemisestä, kannattaa tehdä itse! Kohta ei mitään palveluja SAA mistään teidän varkaitten takia.

Vierailija
18/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aivan ihania fantasiakuvia, käy sivuilla studiokarling piste com. Meille oli valitettavasti liian kallis, mutta aina jaksan ihailla tuolla sivuilla noita lapsikuvia.

Vierailija
19/19 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vauvakuvat olivat todella kivoja. Ikävä, että meidän vauva on jo ehtinyt vuosikkaaksi. Myöhäistä noita varpaidensyömiskuvia ottaa....