Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon jakaminen

ukm72
08.11.2018 |

Muilla vastaavia fantasioita tai kokemuksia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitelen kädessäni kuvaa, jossa vaimoni on alle 30-vuotiaana alasti kontallaan, niin ettei kasvoja tunne. Hänellä oli tuohon aikaan ihanteellinen rasvaprosentti ja peppua useimmat miehet pitäisivät kiitettävän näköisenä. Kuvan jännä puoli on se, että se on vieraan miehen ottama.

Meillä oli tuohon aikaan molemmilla lupa käydä kokeilemassa vierasta. Vaimo näki muutaman kerran kyseisen miehen luona. 

Kaksi hävyttömän tuhmaa yksityiskohtaa on nussitun näköinen viivapillu, väristä näkee heti että kalu on ottanut sen huolella. Toinen liittyi suhteen taloudelliseen ulottuvuuteen. Mies oli niin innoissaan, että lahjoitti vaimolle satojen eurojen arvoisia tavaroita ja vaimo nautti seksistä.

Vierailija
42/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keneltäkään mennyt pupu pöksyihin, kun ollaan vaiheessa aletaan halamaan, riisumaan, sormettamaan, nuolemaan tai naimaan?

Meillä pupu meni pöksyihin vaikkei ollut huosut jalassa, kun mies alkoi nuolemaan, piti poistua paikalta!

Minulla meni pupu pöksyihin, kun sain viestin vaimolta jossa kertoi juhlista oli löytynyt mieleinen mies ja ovat kohta menossa hotellihuoneeseen panemaan, jos oot eri mietä, pistä viesti tai jotain tälläistä. En huomannut viestiä, kun huomasin olivat jo panneet. Oltiin sovittu asiasta, tosipaikassa ei tuntunut enää hyvälle, enkä nukkunut koko yönnä. Vaimon tultua reisusta ja kertoi miten ihanaa oli ollut ja miten ihana minä olin, alkoi taas juttu kiihottaa. 

M51

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitelen kädessäni kuvaa, jossa vaimoni on alle 30-vuotiaana alasti kontallaan, niin ettei kasvoja tunne. Hänellä oli tuohon aikaan ihanteellinen rasvaprosentti ja peppua useimmat miehet pitäisivät kiitettävän näköisenä. Kuvan jännä puoli on se, että se on vieraan miehen ottama.

Meillä oli tuohon aikaan molemmilla lupa käydä kokeilemassa vierasta. Vaimo näki muutaman kerran kyseisen miehen luona. 

Kaksi hävyttömän tuhmaa yksityiskohtaa on nussitun näköinen viivapillu, väristä näkee heti että kalu on ottanut sen huolella. Toinen liittyi suhteen taloudelliseen ulottuvuuteen. Mies oli niin innoissaan, että lahjoitti vaimolle satojen eurojen arvoisia tavaroita ja vaimo nautti seksistä.

Olen saanut viestillä selfien, missä rouvaa naidaan takaa ja ilmeestä voi tulkita et on ollut jo jonkin aikaa sisällä. Miestä ei tunnista, jää pimentoon. Olen vastavuoroisesti lähettänyt rouvalle selfin pillunnuolennasta. On kivaa kun harrastusta voi panna yhteen. 

Vierailija
44/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittäin vai poikittain ja moneenko osaan?

Vierailija
45/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko keneltäkään mennyt pupu pöksyihin, kun ollaan vaiheessa aletaan halamaan, riisumaan, sormettamaan, nuolemaan tai naimaan?

Meillä pupu meni pöksyihin vaikkei ollut huosut jalassa, kun mies alkoi nuolemaan, piti poistua paikalta!

Meillä meni mökkivieraalla pupu pöksyihin kun täräytin moottorisahan käyntiin nähtyäni sen yrittävän vaimoa. Vaimoki sai siitä jälkee päin osansa. Ei oo sen koommi vaimo ees kattonu muihi miehii ja mökkivieras ei palannu ees hakemaan lompakkoa ja puhelinta, olis voinu käyä järvestä sukeltaa.

Vierailija
46/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mies baarissa kännissä sano että kokeillaanko kumpi saa helepommin seuraa. Tarkotti varmaan että iha vaa kokeillaan mutta minä päätinki ottaa kisan tosissaan. Aikani kattelin kun raukka yritti iskiä jokasta vastaantulijaa. Sitte ku se tuli pettyneenä takas ja sano että eiköhä lähetä kotia ni sanoinki että enhä minä vielä ees kokeillu. Tämä oli iha hämillää ku otin ohikulkevan tyypin kädestä kii ja sanoin "lähettäskö sun luo panemaan?"

Tälle tyypille kyydit kelpas ja makso taksinki. Tulin vasta sunnuntai iltana takas kotia, olimme siis perjantaina olleet baarissa. Kotona mies vihasena ko mikä kun en ollu vastannu viesteihin enkä mihinkää. Sanoin vain että minä voitin ja nyt lähen tyhjentää spekut suolesta, pakkaa sillä aikaa kamat.

Vierailija
47/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli annoit randomille jeti persereikää  mitä ei himassa miehelle ole tarjottu

Vierailija
48/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli annoit randomille jeti persereikää  mitä ei himassa miehelle ole tarjottu

Tietenki. Kaikkea vieraille, omella eibmittään. Oppiipaha pitämään naisista.

Vierailija
49/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä voit, kun vaimona  hieman päälle viiskymppinen iso tissinen munahaukka. Joka nyt on päättänyt ottaa ilon irti elämästä eli tarttuu jokaiseen tilaisuuteen, missä vain pääsee kiinni muniin niin käy kiinni haukkana. 

Vierailija
50/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä voit, kun vaimona  hieman päälle viiskymppinen iso tissinen munahaukka. Joka nyt on päättänyt ottaa ilon irti elämästä eli tarttuu jokaiseen tilaisuuteen, missä vain pääsee kiinni muniin niin käy kiinni haukkana. 

Munahaukka on just parasta, lähen niiden mukaan aina.

Vierailija
51/55 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana menee, toteutukseen ei ole ollut tarvetta.

Vierailija
52/55 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt omalle vaimolle ehdotella vierasta jos siten saataisiin säpinää omaankin seksielämää , mutta ei ole suostunut. On muutenkin niin helvetin haluton ja passiivinen että ei voi kuin ihmetellä. Aiemmissa parisuhteissa seksiä on ollut ainakin tarpeeksi joten sillä ajattelin että uudet kokemukset voisi tuoda sopivaa sytykettä mutta ei syty niin ei. 

Vierailija
53/55 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jakanut vaimoani monet kerrat, on käynyt myös yksin vieraan kanssa. 

Vierailija
54/55 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut miehet jakavat naisiaan...jos naisetkin vielä antavat.

Vierailija
55/55 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja en omasta kokemuksesta voi suositella. Mulla nimittäin kävi niin että seksi oman miehen kanssa kahdestaan ei muutaman kimppakerran jälkeen tuntunut enää oikein miltään ja kimpassakin huomasin että oma mies oli enemmän vain häiritsevä tekijä.  Seksistä oman miehen kanssa tuli pakkopullaa ja aloin salaa seksisuhteen tämän toisen miehen kanssa ja nykyisin olen naimisissa tämän "toisen miehen" kanssa

Niin siis eikös siinä käynyt sinun kannalta just hyvin? Miksi et suosittele?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi