Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te aina väitätte, että jos seksiä ei ole ollut esim. kahteen kuukauteen, mies on hakenut muualta viihdykettä?

Vierailija
09.05.2006 |

Kai niitä miehiäkin on erilaisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta usea kuitenkin pettää kumppaniaan, sekin on fakta. Onhan tästä tehty monesti jotain kyselyjä ja tutkimuksiakin, mitä on lehdissä monesti ollut juttua. Ihan tuttavapiirissäkin löytyy paljon näitä pettäjiä. Se on surullista, mutta monille seksi on tärkeä asia.

Vierailija
2/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl mä pitäisin erikoisena jos se nyt lähtisi sitten muiden naisten kanssa hurjastelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaan niin naiiveja etteivät voi millään tajuta.

Vähän väliä täälläkin on ketju että mieheni petti, en olisi ikinä voinut uskoa. Tyhmät naiset!

Vierailija
4/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja seksi ei toimi. Hakisikin sen onnensa muualta!

Miehellä ei ole selkärankaa osallistua yhteiseen arkipäivään. Ei aikaa ja energiaa. Muna pystyssä jaksaa kuitenkin vongata seksiä, ja valittaa kurjaa puutteessa elelevän miehen kohtaloaan puhkipoikkiväsyneelle vaimolleen. Olen ehdottanut maksullista seksipalvelua, mutta valittaa ja valittaa.

Miehen ei tarvitse edes pettää. Lupa irtiottoon on myönnetty. Päästän mieluusti henkisen teinin asteelle jääneen raakileen vapaalle. Elämänlaatuni tulee nousemaan kohisten, kun ei tarvitse aikuisen lapsen tarpeista enää huolehtia. Olkaa hyvät.

Vierailija
5/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kertoisit miehellesi, että toivot hänen osallistuvan enemmän kodin töihin. Mies tekisi niin.

Mies kertoo sinulle toivovansa enemmän seksiä. Ja sinä alkaisit viritellä itseäsi seksiin halukkaaksi.

Näin voisitte parhaimmillaan olla molemmat tyytyväisempiä. Ja seksistä saa myös paljon energiaa!

Väestöliiton nettisivuilta Toimivan parisuhteen alta löytyy

parisuhdekartoitus

Tehkää se! Kuunnelkaa toisianne!

Vierailija
6/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän koska hänellä ei ole ollut tilaisuuksia eikä hän ole laisinkaans en luontoinen että spontaanisti tekisi jotain sellaista.

Vierailija
7/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on sama tilanne, olisin oikein onnellinen jos mies jostakin löytäisi itselleen sen onnen...

Eikä se pyytäminen auta yhtään, ei ainakaan minun mieheni osallistu sen enempää kotitöihin eikä mihinkään. Naureskelee vaan minulle, että eihän tää nyt noin mene, ei siis näe eikä koe että jokin olisi vinossa.

Vierailija
8/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos vaimo antaa sääliseksiä tms. Jotkut vaan pettää ja jotkut ei, ei siinä sen kummempa asioita tarvita.

Vierailija
9/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tilastotieteen ihme siellä jo esitti, että 90%, mutta se oli kyllä toiveunta.

Ja kuinka moni niistä pettäjistä sitten pettää pihtaamisen takia ja kuinka moni ihan muista syistä, onkin kokonaan toinen juttu. Itse olen aikoinani pettänyt pitkin poikin, vaikka kotona seksiä riitti.

Vierailija
10/10 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä ero ei ole lasten jälkeen (eikä kyllä ennen heitäkään) ollut vaihtoehtojen listalla. Joten siksi olemme päättäneet panostaa suhteen kehittämiseen. Kun ei se kellään aina niin helppoa ja auvoista ole..

Kymppi. Tehkääpäs tekin oikeesti se PARISUHDEKARTOITUS. Ehkä miehesi sen avulla voisi ymmärtää, että KUMMANKIN on syytä kuunnella toisen toiveita!!!

www . vaestoliitto. fi / toimiva_parisuhde/kartoita_parisuhdettasi/

Vierailija:

meillä on sama tilanne, olisin oikein onnellinen jos mies jostakin löytäisi itselleen sen onnen...

Eikä se pyytäminen auta yhtään, ei ainakaan minun mieheni osallistu sen enempää kotitöihin eikä mihinkään. Naureskelee vaan minulle, että eihän tää nyt noin mene, ei siis näe eikä koe että jokin olisi vinossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme