Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten estän viiltelyn?

Avuton
07.11.2018 |

Mulla on aina ollu itseni kaa ongelmia... Tällä hetkellä mulla menee ihan paskasti... En ollenkaa tykkää ittestäni,mua kuvottaa kattoo peiliin, mun kaikki kaverit seurustelee ja mä oon ainut sinkku... Vaikka olen vasta 14 niin yksinäisyys on kauheeta... Esim. Mulla on ollu pari kertaa juttuu parin pojan kaa mut ne molemmat on ollu mun kaa säälistä :( mulla auttais et menisin treeneihin mutta sielläkin jo viis viikkoo kaikki menny perseelleen ja valmentajaa alkaa mun epäonnistumiset vituttamaan... N. Vuosi sitten olin aikalailla samassa tilanteessa ja sillon viiltelin... Mutta sain sen estettyä kirjoittamalla, piirtämällä tai laulamalla... Mutta nyt mikään ei tepsi oon ihan avuton :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin lisätä että mulla ei oo menkatkaan alakanu vielä ja mulla silti on jotai alapään kutinaa ja ärsytystä (en oo harrastanu seksiä) mä asun vielä super pienellä paikkakunnalla jossa ei oo mitään shoppailu paikaakaan... Eli en voi sillä unohtaa mitään :( ainut vaihtoehto olisi joku 8 tunnin junamatka Helsinkiin jossa ei ole järkeä

Vierailija
2/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 14 vuotias mitään poikakaeria tarvitse. Itsekin löysin vasta 32 vuotiaana etsimäni. Mikä kiire sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on pienet murheet, oikeasti.

Ala vaikka lenkkeilemään. Valokuvaamaan. Mitä vaan.

Minäkin löysin sen oikean (tai mistä minä tiedän) 21 vuotiaana ja tällä hetkellä koen saaneeni kaiken mitä toivoa. Aikaisemmat teinisuhteet olivat turhia. 14 vuotiaana lähinnä mähösin kotona.

Vierailija
4/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jos sinulle hankittaisiin vaikka koira lemmikiksi niin pääset ulkoilemaan ja mukaan koiraharrastuksiin ja eläin tuo iloa elämääsi varmasti poikakaveria enemmän.

Vierailija
5/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juttelemassa vaikka kouluterkkarille.

Yksi keino on pidellä jääpalaa kädessä, kun tekisi mieli viillellä. Olet kyllä fiksu, kun haluat opetella olemaan ilman viiltelyä.

Vierailija
6/6 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira on hyvä idea. Puhu sun äidille, isälle, tädille yms. Älä pelästy jos äuri vaikuttaa suuttuneelta, todennäköisesti hätääntyy paljon. Ja hei älä viiltele, se ei auta!! Hae apua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme