Mitä ajattelet miehestä joka ei kelpuuta naista petikumppanien määrän takia?
Tapasin samoista piireistä kivan naisen mut se on heilastellut ainakin 6 äijän kaa meijän porukasta ja on kuulemma määrä enemmänkin. Itse olen ollut muutaman kanssa enkä ylipäätänsä ole sellai jolle seksi on yhtä kuin veden juominen. Eli olenko ilkeä? T: mies 19v
Kommentit (64)
Omahan on valintasi. Mitä se muita liikuttaa?
No en ottaisi itsekään ketään joka kiertää kaikki tyypit samasta kaveriporukasta. Tai ylipäätään pyörisi missään ristiinkuksijoiden seurueessa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on saletisti tauteja
Mulla on ollut n.34 kumppania. Ei ole koskaan ollut sukupuolitautia.
No tuossa tapauksessa ymmärtäisin. Olen nainen ja mietin pitkään alanko seurustella erään miehen kanssa, jolla tiesin olleen aika paljon seksikumppaneita joista myös tunsin tai tiesin monta. Se ajatus oli aluksi aika häiritsevä.
Oikein. Valitettavasti säädyllisiä naisia ei vaan riitä kaikille, joten sun on oltava myös itse heidän arvoisensa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilkeä, ap. Pidä linjasi. Ei naiset ikinä opi olemaan lorttoilematta, jos miehet antaa kaiken anteeksi. Syy siihen, että suomaisista naisista on tullut maailman moraalittomimpia naisia, on juuri siinä että miehet ovat antaneet heille kaiken anteeksi.
Sanoi mies 37v. ja varasi lentoliput Pattayalle mistä ei ainakaan löydy yhtään hirveää moraalitonta suomilorttoa!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen prostituoitu, eli seksikumppaneita on viimeisen vuoden sisään ollut liki 500.
Todellista lukua en edes osaa arvailla. Seksitauteja tasan 0 koskaan. Kondomi on kätevä vekotin.
No sehän on ihan oma valintasi. Et ala jos jokin mättää. Ei kai kukaan sinua pysty pakottamaankaan?
Sellaisella miehellä on todennäköisesti huono itsetunto tai pieni penis. Pahimmassa tapauksessa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ilkeä, ap. Pidä linjasi. Ei naiset ikinä opi olemaan lorttoilematta, jos miehet antaa kaiken anteeksi. Syy siihen, että suomaisista naisista on tullut maailman moraalittomimpia naisia, on juuri siinä että miehet ovat antaneet heille kaiken anteeksi.
t. mies 37v
Miksi pidät molempien osapuolien yhteisymmärryksessä harrastettua ja elämään iloa ja nautintoa tuovaa seksiä lorttoiluna?
En mitään. En itsekään huolisi miestä, joka olisi käynyt dippailemassa melaansa puolen kylän liemissä.
En ajattele mitään erityistä. En itsekään kelpuuttaisi miestä jolla on ollut kovin paljon kumppaneita, se kertoisi mm. erilaisesta suhtautumisesta seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen prostituoitu, eli seksikumppaneita on viimeisen vuoden sisään ollut liki 500.
Todellista lukua en edes osaa arvailla. Seksitauteja tasan 0 koskaan. Kondomi on kätevä vekotin.
Onhan se, mutta sekään ei suojaa kaikelta sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Omahan on valintasi. Mitä se muita liikuttaa?
Tuntuu liikuttavan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellista lukua en edes osaa arvailla. Seksitauteja tasan 0 koskaan. Kondomi on kätevä vekotin.Onhan se, mutta sekään ei suojaa kaikelta sataprosenttisesti.
Eihän se suojaa 100% mut silti sitä kannattaa käyttää.
Minäkin ymmärrän hyvin. Tyttöhän on ihan kiertopalkinto, joten en edes vilkaisisi hänen suuntaan. Ihania, mukavia ja fiksuja tyttöjä kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
t. mies 37v
Vika on teidän miesten. Mitäs annatte jokaiselle pyytäjälle ja sen lisäksi vielä tyrkytätte niillekin, joita ei kiinnosta. Ihan on oma mokanne. Naiset eivät anna teille ikinä anteeksi vaan hylkäävät teidät kaikissa lävissä rypeneet possut. Itse asiassa ovat tainneet hylätä jo, vinkunasta päätellen.