Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä joka ei kelpuuta naista petikumppanien määrän takia?

Vierailija
07.11.2018 |

Tapasin samoista piireistä kivan naisen mut se on heilastellut ainakin 6 äijän kaa meijän porukasta ja on kuulemma määrä enemmänkin. Itse olen ollut muutaman kanssa enkä ylipäätänsä ole sellai jolle seksi on yhtä kuin veden juominen. Eli olenko ilkeä? T: mies 19v

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on saletisti tauteja

Vierailija
2/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahan on valintasi. Mitä se muita liikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laatutietoinen

Vierailija
4/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ottaisi itsekään ketään joka kiertää kaikki tyypit samasta kaveriporukasta. Tai ylipäätään pyörisi missään ristiinkuksijoiden seurueessa.

Vierailija
5/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut n.34 kumppania. Ei ole koskaan ollut sukupuolitautia.

Vierailija
6/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tapauksessa ymmärtäisin. Olen nainen ja mietin pitkään alanko seurustella erään miehen kanssa, jolla tiesin olleen aika paljon seksikumppaneita joista myös tunsin tai tiesin monta. Se ajatus oli aluksi aika häiritsevä.

Vierailija
7/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää.

Vierailija
8/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Valitettavasti säädyllisiä naisia ei vaan riitä kaikille, joten sun on oltava myös itse heidän arvoisensa.

Vierailija
9/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilkeä, ap. Pidä linjasi. Ei naiset ikinä opi olemaan lorttoilematta, jos miehet antaa kaiken anteeksi. Syy siihen, että suomaisista naisista on tullut maailman moraalittomimpia naisia, on juuri siinä että miehet ovat antaneet heille kaiken anteeksi.

Sanoi mies 37v. ja varasi lentoliput Pattayalle mistä ei ainakaan löydy yhtään hirveää moraalitonta suomilorttoa!!1

Vierailija
10/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen prostituoitu, eli seksikumppaneita on viimeisen vuoden sisään ollut liki 500.

Todellista lukua en edes osaa arvailla. Seksitauteja tasan 0 koskaan. Kondomi on kätevä vekotin.

Vierailija
11/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on ihan oma valintasi. Et ala jos jokin mättää. Ei kai kukaan sinua pysty pakottamaankaan?

Vierailija
12/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisella miehellä on todennäköisesti huono itsetunto tai pieni penis. Pahimmassa tapauksessa molemmat.

Vierailija
13/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilkeä, ap. Pidä linjasi. Ei naiset ikinä opi olemaan lorttoilematta, jos miehet antaa kaiken anteeksi. Syy siihen, että suomaisista naisista on tullut maailman moraalittomimpia naisia, on juuri siinä että miehet ovat antaneet heille kaiken anteeksi.

t. mies 37v

Miksi pidät molempien osapuolien yhteisymmärryksessä harrastettua ja elämään iloa ja nautintoa tuovaa seksiä lorttoiluna?

Vierailija
14/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En itsekään huolisi miestä, joka olisi käynyt dippailemassa melaansa puolen kylän liemissä.

Vierailija
15/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään erityistä. En itsekään kelpuuttaisi miestä jolla on ollut kovin paljon kumppaneita, se kertoisi mm. erilaisesta suhtautumisesta seksiin.

Vierailija
16/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen prostituoitu, eli seksikumppaneita on viimeisen vuoden sisään ollut liki 500.

Todellista lukua en edes osaa arvailla. Seksitauteja tasan 0 koskaan. Kondomi on kätevä vekotin.

Onhan se, mutta sekään ei suojaa kaikelta sataprosenttisesti.

Vierailija
17/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omahan on valintasi. Mitä se muita liikuttaa?

Tuntuu liikuttavan...

Vierailija
18/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se, mutta sekään ei suojaa kaikelta sataprosenttisesti.

Eihän se suojaa 100% mut silti sitä kannattaa käyttää.

Vierailija
19/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ymmärrän hyvin. Tyttöhän on ihan kiertopalkinto, joten en edes vilkaisisi hänen suuntaan. Ihania, mukavia ja fiksuja tyttöjä kyllä löytyy.

Vierailija
20/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. mies 37v

Vika on teidän miesten. Mitäs annatte jokaiselle pyytäjälle ja sen lisäksi vielä tyrkytätte niillekin, joita ei kiinnosta. Ihan on oma mokanne. Naiset eivät anna teille ikinä anteeksi vaan hylkäävät teidät kaikissa lävissä rypeneet possut. Itse asiassa ovat tainneet hylätä jo, vinkunasta päätellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi