Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet miehestä joka ei kelpuuta naista petikumppanien määrän takia?

Vierailija
07.11.2018 |

Tapasin samoista piireistä kivan naisen mut se on heilastellut ainakin 6 äijän kaa meijän porukasta ja on kuulemma määrä enemmänkin. Itse olen ollut muutaman kanssa enkä ylipäätänsä ole sellai jolle seksi on yhtä kuin veden juominen. Eli olenko ilkeä? T: mies 19v

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän herkkä aihe tällä palstalla.

Vierailija
42/64 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä useampi nainenkin skippaa miehen, joka on rymynnyt joka läven. Nämä palstan naisettomat itkijämiehet eivät tätä usko alfakiimassaan, mutta näin on nuorten naisten keskuudessa yhä enemmän. Ja hyvä niin.

Paskat..Jos ulkonäkö on naisten mieleen ja supliikki , niin ei ole pelkoa jäädä ilman naista.

Huonoa käänteispsykologiaa.

Vierailija
44/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, naisen miehet olivat olleet samasta kaveripiiristä.

Vierailija
45/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi minäkään miestä. En nuolisi jäätelöä jota on nuollut kymmenet muutkin. Vielä vähemmän nuolisin p*nistä joka on ollut kymmenissä p*lluissa. Ne kun on yleensä näillä löyhäperillä samaa laatua eli täynnä tauteja ja pöpöjä. Ja ei, spärdäri ei suojaa mikrobien vaihtumiselta. Lukekaa tutkimukset.

Vierailija
46/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Minua kiinnostaa kauhean vähän random-ihmisten mielipiteet ylipäätään. 

Vierailija
47/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisella miehellä on todennäköisesti huono itsetunto tai pieni penis. Pahimmassa tapauksessa molemmat.

Isompi kuin suomalaisten keskiarvo, minut on adoptoitu etälä-amerikasta, exälleni kelpas ja muutamalle myös. Eiks yleensä ole niin et mitä kokenut nainen sen helpommin pettää ainakin eräässä tutkimuksissa?

Sanoohan se jo oma järkikin ja kokemukset. Siksi on sanonta, että horosta ei voi tehdä vaimoo.

Vierailija
48/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu. Yleensä nää "miehet" eli pojat luulee myös että kokeneempi pillu olisi jotenkin löysempi kuin muut. Itsellä on ollut monia eri kumppaneita ja tauteja siltikin 0. Nimittäin kondomi on oiva keksintö.

Ei se ihan noin mene, vaan kun se pillu on jo alkujaan normaalia väljempi, niin kohtaloksi jää hyvin usein juuri se, että joutuu nussimaan erittäin monen kanssa, kunnes joku mies vihdoin tyytyy kyseiseen naiseen.

Minulla on paljon kokemusta naisista ja sanoohan sen jo järkikin, että sopivan tiukkalihaisesta naisesta jokainen mies pitää kiinni jos on luonteeltaankin sopiva.

Tuollainen perseen jakaminen kertoo myös paljon siitä, miten tasainen ja luotettava nainen on.

Mikään pillu oo sen väljempi kuin muutkaan. Hyvin pysyy kaikilla se sormen paksuinen tampooni sisällä :) Tiukkalihaisista pitävistä miehistä en välitä, vaikuttaa ehkä "hieman" pinnalliselta jos pimppi on ainoa mikä suhteessa pitää kiinni. "Perseen jakaminen" ei kerro mitään kenenkään luotettavuudesta. Jos mulla olisi itselleni täydellinen mies kumppanina niin olisin kyllä luotettava kumppani hänelle. Teinit erikseen.

Öön.. tuota noin. Komeasti taas kaksi eri korttipakkaa käytössä. Kyllä on erikokoisia kulleja ja pilluja. Enemmän naiset siitä kullinkoosta avautuu kuin toisin päin.

Vierailija
49/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua miestä, joka ei ole neitsyt. Moraaliton mies ilman impulssikontrollia ei ole aviomiesmateriaalia. Ja minulla on täysi oikeus tätä vaatia.

Vierailija
50/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei järvi soutamalla kulu. Yleensä nää "miehet" eli pojat luulee myös että kokeneempi pillu olisi jotenkin löysempi kuin muut. Itsellä on ollut monia eri kumppaneita ja tauteja siltikin 0. Nimittäin kondomi on oiva keksintö.

Ei se ihan noin mene, vaan kun se pillu on jo alkujaan normaalia väljempi, niin kohtaloksi jää hyvin usein juuri se, että joutuu nussimaan erittäin monen kanssa, kunnes joku mies vihdoin tyytyy kyseiseen naiseen.

Minulla on paljon kokemusta naisista ja sanoohan sen jo järkikin, että sopivan tiukkalihaisesta naisesta jokainen mies pitää kiinni jos on luonteeltaankin sopiva.

Tuollainen perseen jakaminen kertoo myös paljon siitä, miten tasainen ja luotettava nainen on.

Mikään pillu oo sen väljempi kuin muutkaan. Hyvin pysyy kaikilla se sormen paksuinen tampooni sisällä :) Tiukkalihaisista pitävistä miehistä en välitä, vaikuttaa ehkä "hieman" pinnalliselta jos pimppi on ainoa mikä suhteessa pitää kiinni. "Perseen jakaminen" ei kerro mitään kenenkään luotettavuudesta. Jos mulla olisi itselleni täydellinen mies kumppanina niin olisin kyllä luotettava kumppani hänelle. Teinit erikseen.

Öön.. tuota noin. Komeasti taas kaksi eri korttipakkaa käytössä. Kyllä on erikokoisia kulleja ja pilluja. Enemmän naiset siitä kullinkoosta avautuu kuin toisin päin.

Naiset toivoo isoa kullia siinä toivossa, että se kulli sitten jopa tuntuisi joltakin sen 2-7min ajan minkä mies jyystää. Miehet kun keskimäärin ei halua tai osaa antaa naisillensa orkkuja, niin pitää toivoa sitä minkä kanssa edes olisi ne parhaat mahikset tuntea edes jotain...

Ja juu, on pilluja eri kokoisia. Tosin se koko on oikeasti vakio, ja eri "koon" tuntu riippuu pillun omasta kiihoittumistasosta. Jotkut kiihottuu nopeasti ja paljon, jolloin on tilaa ja kosteutta vaikka mille(se reikä nimittäin laajenee kiihoittuessa), toiset taas kiihottuu hitaasti ja vähän jolloin tottakai se tuntuu tiukalta. Joitakin naisia tämä ei haittaa, mutta on niitäkin jotka valittavat pillunsa olevan aina verillä sen jälkeen kun mies on sitä sen pari minuuttia jyystänyt.

Niin, sekin vielä - mitä tiukempi pillu, sitä nopeammin mies tulee. Biologisestikin mies on ohjelmoitu hakemaan nopeaa mielihyvää, joten ymmärrettävästi haluavat sitä tiukkaa joka tuo orkun alle 3min. Ehkä hieman itsekästä, mutta näin se on ollut aina, eikä sille kai mitään voi.

Vierailija
51/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä aina vähemmän kumppaneita, koska naisia ilmeisesti enemmän. Minusta kumppanien määrä on ihan sama, mutta olenkin nainen. Omalla miehellä vähemmän ollut ja sen kyllä huomaa ja myöa sen että ei ole koskaan aiemmin ns. Seurustellut tai elänyt toisen ihmisen kanssa. Kyllä naisillakin on tarpeensa ja se ei tee heistä yhtään huonompaa. Hassuahan se on, että käy koko kaveri porukan läpi. Kuulostaa ihan teini meiningiltä. Mulla oli kerran yks tyttökaveri joka harrasti tätä. Oli muuten ihan kaunis :) mutta kumia kannattaa käyttää aina. Ei voi koskaan tietää ja miehet varsinkin valehtelvat aina.

Vierailija
52/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. 

En itsekään haluaisi miestä jolla olisi ollut hyvin paljon seksikumppaneita. Noh toisaalta mulla nyt ei ole ehkä hirveästi varaa vaatia kovin kokematonta miestä sillä itselläni on ollut lukuisia seksikumppaneita teini-ikäisenä ja parikymppisenä. Syy siihen oli lapsuudessa koettu turvattomuus, yksinäisyys ja koulukiusaaminen. 

Näin lähes kolmekyppisenä kaduttaa aivan järjettömästi ja koen kovaa ahdistusta menneisyydestäni. 

Lutkan maine entisellä paikkakunnalla ei valitettavasti niin vain häviä.  Vaikka se nyt ei ole suurin ongelmani mitä ihmiset minusta puhuu/ajattelee.

Vierailija
53/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tyttöystäväsi kauempaa, pitäjän rajojen ulkopuolelta. Ette ole sitten niin läheistä sukuakaan.

Vierailija
54/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ovat naiset haukkuneet minua koska halusin kokemattoman naisen. Kerrankin yksi kiertopalkinto tuli suoraan ehdottamaan seksiä minulle ja heitti tuopin päin naamaa sitten kun sanoin ei. Oli todella kaunis joten se ei ollut tottunut siihen. Mutta se oli jo käynyt muutamia läpi omasta kaveriporukasta joten minua ei olisi vähemmän voinut kiinnostaa se likainen ho ro. (Sori, mutta todellakin ajattelen niin tuollaisista)

Suomalaisilla naisilla on todellakin se helpon muijan maine suurena miinuksena. Eikä se maine kyllä ole ihan syyttä tullut. Jouduin lopulta hakemaan ulkomailta tytön sillä omasta lähipiiristä ei edes löytynyt kokemattomia naisia, mitä nyt pari susirumaa tapausta lukuunottamatta. Jo parikymppisinä useimmilla tutuilla naisilla oli ollut useita kymmeniä seksikumppania.

Se tyttö oli vielä teini kun sen löysin ja minä rutkasti yli 30v. Ei kaikkialla ikäero ole suuri juttu. Maan jätän paljastamatta mutta sen verran paljastan ettei se ole aasiasta.  Yhdessä ollaan vieläkin ja todella onnellisia. Kyllä se on totta että mitä enemmän miehiä naisella on ollut, sen onnettomampi parisuhde, Voin sanoa takuuvarmasti että kyllä meillä menee paljon paremmin kuin kavereilla jotka päätyivät niihin kokeneisiin suomalaisiin naisiin. Rakkautta ei suhteestamme puutu. Harvemmin on mitään riitoja ja jos on erimielisyyksiä niin voidaan sivistyneesti puhumalla ratkoa ne. Samaa ei voi sanoa noilta muilta.

Meistä puhutaan paskaa selän takana kokoajan mutta se nyt taitaa olla normi suomimeininkiä aina kun jollakin menee hyvin. Jätkät jauhaa paskaa koska eivät siedä sitä että minulla on enemmän rahaa ja kauniimpi ja nuorempi nainen kuin heillä. Naiset taas sen takia kun ulkkarityttö nappasi sen rikkaan mallipojun heidän nokan edestä.

Vierailija
55/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään alkanut olemaan miehen kanssa, jolla oli yli 2 petikumppania. Itse saa pättää, mutta toki on hyvä miettiä ensin montako petikumppania on itsellä ollut.

Vierailija
56/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mies tai nainen niin ei kukaan normaali henkilö halua sellaista puolisoa joka on jakanut kaikille.

Vierailija
57/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on saletisti tauteja

Mulla on ollut n.34 kumppania. Ei ole koskaan ollut sukupuolitautia.

Mä olen prostituoitu, eli seksikumppaneita on viimeisen vuoden sisään ollut liki 500.

Todellista lukua en edes osaa arvailla. Seksitauteja tasan 0 koskaan. Kondomi on kätevä vekotin.

Ihan järkyttäviä nuo määrät. Ja tämä on miehen mielipide, onneksi en ole läheisriippuvainen niin ei tarvitse alentua h*oriin.

Vierailija
58/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on miehillä vähän huono tilanne tämän asian suhteen. Tarjolla ei oikein ole kuin " veteraaneja". Se pitää hyväksyä tai pelata itse samoilla säännöillä. Miehenä vaikeaa, mutta ei mahdotonta . Mikään pakko ei ole mitään vakkarinaista ottaa ollenkaan.

Vierailija
59/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itsekkään haluaisi olla miehen kanssa, joka on käynyt koko kaveriporukan läpi. Yök.

Seksikumppanien määrällä nyt ei sinäänsä ole merkitystä, jos ne on jotain satunnaisia tuttavuuksia ja ehkäisyt hoidettu asiallisesti. Tuommoinen koko kaveripiirin kanssa vehtailu kertoo minusta jotain ihmisen luonteesta, oltava jotenkin sairaalloisen huomionkipeä, draamanhaluinen tai muuten epävakaa, että tuommoiseen ryhtyy.

Vierailija
60/64 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kerro uusille kumppaneille monenko kanssa olen ollut. Tai sitten valehtelen. Eli ihan hyvin olette te niuhottajatkin saattaneet olla jonkun kanssa jolla on ollut paljon kumppaneita. Miehiä kun yleensä tuntuu vaivaavan jos naisella on ollut paljon miehiä, joten valehtelen määrän pieneksi ja mies on tyytyväinen, hehee.