joululahja toiveet 2018
eli siis joulu on kohta enkä tiedä mitä toivois, ideoita tai omia toiveita?
Kommentit (85)
Ei mitään kellekään - luonto kiittää!
Toivon että kissa-hiiri- leikki loppuisi ja lopultakin päädyttäisiin yhteen.
Eka kerta lapsuuden jälkeen kun toivon jotain, joten joulupukki voisi tämän kerran olla höveli.
Ap, minun joululahjatoiveeni on se, että sinä opettelisit yhdyssanat ja ja aloittamaan lauseet isolla kirjaimella.
Mulla olis tällä hetkellä toiveena koottava pienoismalli Macchi C.202 Folgore, tai Macchi C.205 Veltro, tai molemmat. Koko olisi 1:48. Myöskin Kawasaki Ki-61 I ja Kawasaki Ki-61 II kiinnostavat. Lisäksi olisi Mitsubishi A6M Reisen/Zero ja Lavotshkin La-5 ja Lavotshkin La-7 ja Fiat G.55. Lisäksi Fiat G.50 Suomen tunnuksilla kiinnostaa.
Itsetehtyä sinappia pakattuna kierrätettyihin lasipurkkeihin. Punaisessa nauhassa katajanoksa. Niin ihanan omaperäistä ja kekseliästä.
Kunnon untavatyyny, jossa siis untuvaa eikä höyhentä :)
Rauhoittumista, nukkumista, iloa, hyvää mieltä, joku kaunis kukka-asetelma :)
Jouluna voin olla myös töissä. Vielä ei ole työvuorolistoja niin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että yhdyssanavammaiset tanokit mystisesti oppivat kirjoittamaan äidinkieltään. Siihen tarvitaan taikuutta, koska 9-vuotinen oppivelvollisuuskoulu ja elinikäinen kielikylpy eivät ole tehonneet.
Toivon jouluksi ystävällisyyttä ihmisten välille.
En toivo itselleni mitään, sillä minulla on ihan kaikkea tarpeellista.
Olemme miehen kanssa jo useamman vuoden sopineet, ettemme osta toisillemme joululahjoja.
Aikuisille lapsillemme ostamme jotain käytännöllistä, mitä ovat vailla.
Lapsenlapsille ostamme vaatetta ja leluja.
Toivon, ettei kukaan ostaisi minulle mitään. Minulla on liikaa kaikkea. Nykyinenkin tavaramäärä on ongelma, josta haluan eroon.
Vierailija kirjoitti:
Keskustalle vaalivoittoa seuraavissa eduskuntavaaleissa. Tai jos edes hallituksessa saisi jatkaa...
Voi Juha-ressukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Että yksikään lapsen kanssa joulua viettävä vanhempi/muu henkilö ei olisi humalassa.
Ihana toive, toivon tätä itsekin.
Toivon, että pääsen eroon masennuksesta ja ahdistuskohtauksista, sosiaallisten tilanteiden pelosta ja monesta muusta itseäni vaivaavasta mt-ongelmasta ja voin toimia yhdyskunnassa kokonaisena ihmisenä joka jättää joskus kuollessansa jälkeensä jotakin muuta kuin vain ison kasan eri lääkäreiden lausuntoja. Koska se kuitenkin on mahdotonta, tyydyn lämpimiin sukkiin asuntoni lattiat ovat jääkylmät
Seksiä jos sais.