Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet tästä parisuhteesta?

Vierailija
07.11.2018 |

Molemmat asuu omissa osotteissaan eri paikkakunnilla. Näemme vain viikonloppuisin, vaikka välimatkaa alle 20km. Minä haluaisin viettää enemmän aikaa yhdessä, mutta mies ei jaksa. Minä olen tyytynyt siihen. Emme soittele toisillemme, koska mies ei ikinä vastaa soittoihin. En enää yritä soittaa, vaan lähetämme viestejä. Niihin mies vastaa jos jaksaa. Nykyään hyvin lyhyesti. Minä kyllästyn sillon tällön olemaan se aktiivinen osapuoli enkä laita mitään viestiä. Menee monta päivää että miehestäkään kuuluu mitään. Mies ei halaa, ei pussaa tai pidä hyvänä. Seksi kelpaa, muu ei oikeastaan. Kaikki läheinen kanssa käynti liittyy seksiin. Aivan kaikki. Mistään ei voi keskustella, koska mies ei jaksa puhua. Hän haluaa olla rauhassa. Mies ei myöskään ole valmis tekemään mitään suhteen eteen. Kaiken kyllä mitä nainen tekee, ottaa hän ilomielin vastaan. Perhettään hän ei ole esitellyt, eikä ole kiinnostunut tutustumaan minun perheeseen ja ystäviin.

Tätä ennen minulla on takana pitkä avioliitto, jossa mies otti huomioon, puhui ja pussasi. Kaipaan edesmennyttä miestäni niin kovin. En oikein itsekään ymmärrä miten olen ajautunut tällaiseen suhteeseen. Aina kun otan miehen käytöksen puheeksi, hän puolustautuu sillä että häntä vituttaa ja on milloin mitäkin stressiä. Olen myös sanonut että tuo käytös loukkaa ja ajaa minut pois hänen luotaan. En minäkään käyttäydy häntä kohtaan näin. Ei kai mikään parisuhde ole parisuhde vain viikonloppuisin? Tai ainakaan en halua omani olevan sitä. Seksiä saa helpommallakin.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa ap:llä. 

Mekin asumme eri osoitteissa, mutta välimatkaakin on melkein 300 kilometriä, soitamme joka päivä ainakin pari kertaa ja aamulla lähetetään viestit, koska aamut ovat kummallakin hektisiä. Viikonloput olemme pääsääntöisesti yhdessä samoin lomat. Nyt heräsi kyllä kysymys, minkä ikäisiä ap on.

Vierailija
22/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on helppo lopettaa. Laita esto puhelimeen jo tänä iltana, niin se on siinä. Jos vaivautuu ovesi taakse, älä avaa äläkä vastaa mitään.

Tulee olemaan todella vapauttavaa.

Tosiaan onko mies koskaan vaivaantunut sinun oven taakse? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kannata tekstiviestillä jättämistä, mutta tässä tapauksessa kun mies ei edes viitsi vastata puheluihin, suosittelisin laittamaan viestiä että tämä oli tässä, kiitti moi. Estä sen jälkeen miehen puhelut.

Ja ala etsiä itsellesi oikeaa parisuhdetta kun olet riittävän toipunut tästä hyväksikäyttösuhteesta. Ole mieluummin yksin kuin ihimiset kanssa joka ei arvosta ja kunnioita sinua (rakkaudesta nyt puhumattakaan). Olet velkaa sen itsellesi.

Tsemppiä!

Vierailija
24/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on helppo lopettaa. Laita esto puhelimeen jo tänä iltana, niin se on siinä. Jos vaivautuu ovesi taakse, älä avaa äläkä vastaa mitään.

Tulee olemaan todella vapauttavaa.

Tosiaan onko mies koskaan vaivaantunut sinun oven taakse? :D

Vain silloin viikonloppuisin! 😂 Ajatelkaa että minut hän on kutsunut luokseen pari kertaa. Koko tilanne naurattaisi, jos ei itkettäisi. Ap

Vierailija
25/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinua vain tyhjennys paikkana.

Vierailija
26/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en kannata tekstiviestillä jättämistä, mutta tässä tapauksessa kun mies ei edes viitsi vastata puheluihin, suosittelisin laittamaan viestiä että tämä oli tässä, kiitti moi. Estä sen jälkeen miehen puhelut.

Ja ala etsiä itsellesi oikeaa parisuhdetta kun olet riittävän toipunut tästä hyväksikäyttösuhteesta. Ole mieluummin yksin kuin ihimiset kanssa joka ei arvosta ja kunnioita sinua (rakkaudesta nyt puhumattakaan). Olet velkaa sen itsellesi.

Tsemppiä!

Kyllä minä mielestäni ansaitsen olla onnellinen ja tämän miehen kanssa se ei ole mahdollista. Ap

Vierailija
27/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Kyllä minä mielestäni ansaitsen olla onnellinen ja tämän miehen kanssa se ei ole mahdollista. Ap

Juuri näin. Ansaitset paljon enemmän. Onnea matkaan.

Vierailija
28/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä!

Juuri näin. Ansaitset paljon enemmän. Onnea matkaan.

Kiitos. Helpottaa omaa oloa kuulla myös muilta ettei tuo ole normaalia käytöstä. Olen nyt laittanut miehen numeron estoon. Ap

Vierailija
29/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ap. Kerrankin voi sanoa JSSAP. Onnea matkaan.

Vierailija
30/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, oikeastaan on vain hyvä, että mies on noin vastaansanomattoman törkeä sinulle. Niin ei yhtään tarvitse epäillä, teitkö oikein, kun heivasit tuollaisen. Vaikea uskoa, että ihan kauheasti jäät kaipaamaan sitä satunnaisena panona olemista.

Varmasti suret, nimittäin pettymyksestä, kun se osoittautui noin tyhjäksi suhteeksi, kun jaksoit toivoa ihan aitoa parisuhdetta. Varsinkin kun sinulla on ollut sellainen.

Ehkä tämä oli opettavaista tavallaan, siitä millaisia törppöjä on, ja missä rajasi menevät.

Ainakin minua vastaava kokemus opetti paremmin tunnistamaan aidosti hyvän miehen, sitten kun sellainen osui vastaan, ja uskaltamaan silloin olla rohkea ja aito.

Vierailija
31/31 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap, oikeastaan on vain hyvä, että mies on noin vastaansanomattoman törkeä sinulle. Niin ei yhtään tarvitse epäillä, teitkö oikein, kun heivasit tuollaisen. Vaikea uskoa, että ihan kauheasti jäät kaipaamaan sitä satunnaisena panona olemista.

Varmasti suret, nimittäin pettymyksestä, kun se osoittautui noin tyhjäksi suhteeksi, kun jaksoit toivoa ihan aitoa parisuhdetta. Varsinkin kun sinulla on ollut sellainen.

Ehkä tämä oli opettavaista tavallaan, siitä millaisia törppöjä on, ja missä rajasi menevät.

Ainakin minua vastaava kokemus opetti paremmin tunnistamaan aidosti hyvän miehen, sitten kun sellainen osui vastaan, ja uskaltamaan silloin olla rohkea ja aito.

Suren sitä pettymystä ja hukattua aikaa. Samalla hävettää kuinka on voinut olla näin sokea toisen käytökselle ja sille että toinen ei ole tehnyt yhtään mitään suhteen eteen. Hän on vaan ollut ja odottanut palveluksia. Jos itse koskaan pyysin jotain pientä, hän kysyi välittömästi mitä hän saa siitä hyvästä. En viitsinyt pyytää häneltä enää apua missään. Olen niin vihainen, nöyryytetty, hyväksikäytetty ja maahan painettu. Avaudun aiheesta täällä, koska minulla ei ole yhtään ystävää jonka kanssa puhua asiasta. Ap