Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kelan vartija kohdella meitä näin??

Vierailija
07.11.2018 |

Oliko ketään paikalla tampereen keskustorin kelassa Perjantai 26/10/2018 kello14:30 Tapahtui siis seuraavasti:

Tyttäreni 19.v ja minä isä 49.v, menemme tampereen kelaan tekemään harkinnallista toimeentulotukihakemusta kiireellisenä, kun asia, johon hakemusta oltiin tekemässä, on deadline 31/10/2018. Olemme tehneet saman hakemuksen tampereen sosiaalitoimeen hetkeä aikaisemmin, josta meidät neuvottiin tekemään sama hakemus kelaan, että kelan palvelupisteessä teitä autetaan tietokoneen käytössä, joten saatte tarvittavat liitteet hakemukseen, jotta se voidaan käsitellä heti.

Kävelemme siis kelan aulaan jossa on noin kymmenkunta ihmistä. Kävelemme tietokoneen luokse, jossa asioi joku ja jäämme odottamaan, jotta pää semme koneelle. Keskustelumme keskeyttää selkäämme puhuva toinen vartia: Voinko auttaa? Minä: Et. Vartija: No sitten poistu. Minä: Kuulutko henkilökuntaan? Vartija: En. Minä: No sitten et voi auttaa meitä. Vartija: Joo mut sä nyt poistut tai sut poistetaan. Tässä vaiheessa tyttäreni koittaa mennä vartian ja minun väliin. Vartia työntää tyttäreni sivuun ja ottavat käsistäni kiinni takaapäin ja lähtevät viemään ulos.

Kävelemme siis käsikynkkää ovelle ja vartijat tönäisevät minut ulos. Tyttäreni on kertonut matkan aikana kuinka toimenne isääni ja minua kohtaan on millään mittaapuulla tarkasteltuna sen enempää oikeutettua kuin laillistakaan. Olemme siis tyttäreni kanssa ulkopuolella. Nyt vartijat alkavat osoitella ja naureskella. Tyttäreni on vielä ovensuussa, johon tulen takaisin ja ilmeisesti kun hän kääntyy lähteäkseen, minä osoitan tätä vartijaa sormella kohti kasvoja ja- sanon; haista sinä kuule paska. Nyt vartija rupeaa huutamaan pahoinpitely ja tässä vaiheessa olen lähtenyt kävelemään kohti kaupungintalon edessä olevaa 5min parkkipaikkaa, jossa on automme. Vartija juoksee perääni ja suihkuttaa pippurisumutetta päälleni ja yritän nyt juosta autolleni turvaan tältä uudelta hyökkäykseltä. Auton luona hyökkääjät painavat minut vatsalleni katuun ja tämä huutaa korvaani: kädet selän taakse, johon en missään tapauksessa voi suostua. Pidän käsiäni kiinni rintani kohdalla, koska mitähän sitten olisivat tehneet minulle. Tyttäreni on koko ajan yrittänyt rauhoittaa tilannetta ja saakin vartijat suostumaan siihen, että nousemme ylös. Näin siis odotamme poliisin saapumista, joka tässä tapauksessa lopetti vartioiden terrorin meitä kohtaan. Asia käytiin poliisien kanssa läpi ja poistuimme kukin omiin matkoihin paikalta. Emme saaneet tehtyä tärkeätä hakemusta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin paikalla, koska satun työskentelemään kyseisessä Kansaneläkelaitoksen toimipisteessä. Tätä episodia ei tapahtunut. Saimme kuitenkin kahvihuoneessa hyvät ihmettelevät naurut, kun työkaverini tyttöystävä tämän linkin hänelle lähetti juuri töistä lähtiessämme :D 

Siellä kaffelhan suurin osa Kelan henkilökunnasta on päivästä toiseen.

Hahha, tervetuloa vaan todellisuuteen. 10 min kahvitauko löytyy, ja samantien napistaan mikäli menee yhtään yli. :)

Vierailija
42/45 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin tietää olevansa todellinen wt ja täydellistä pohjasakkaa kun saa aikaiseksi ongelmia KELA:n vartijan kanssa :D

Mitäs yhteiskuntaluokkaa ne vartijat edustaa?

Niin eli alapeukuttajat eivät osaa edes kertoa mitä yhteiskuntaluokkaa vartijat edustavat.

Ne vartijat olisivat ilman fasistien vormuja itsekin Kelassa asiakkaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin paikalla, koska satun työskentelemään kyseisessä Kansaneläkelaitoksen toimipisteessä. Tätä episodia ei tapahtunut. Saimme kuitenkin kahvihuoneessa hyvät ihmettelevät naurut, kun työkaverini tyttöystävä tämän linkin hänelle lähetti juuri töistä lähtiessämme :D 

Siellä kaffelhan suurin osa Kelan henkilökunnasta on päivästä toiseen.

Hahha, tervetuloa vaan todellisuuteen. 10 min kahvitauko löytyy, ja samantien napistaan mikäli menee yhtään yli. :)

Joopa joo, koko päivä jauhetaan "työ"kavereiden kanssa ja tehdään lain mukaan vääriä tukipäätöksiä.

Samalla kun 17€/h palkka juoksee.

On todella raskasta.

On kyllä raks

Vierailija
44/45 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnu ihan mennä noin.....

Vierailija
45/45 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset