Pienet eleet
Joskus mietin olenko normaali kun mun mielestä vaikka se kun mies taivuttaa kullia seisokissa alaspäin puoliksi vielä kontallaan mun yllä ja ohjaa sitä on niin älyttömän kuuman näköistä.
Mikä on sun pieni juttu? Semmoinen mikä voi olla ihan tavallinen mutta sulle niin kiihottava näky...
Kommentit (27)
Vaimo pukee joskus silloin tällöin mekon ylleen ja mallailee, pyörähtää ympäri naisellisesti keinahtaen, siten että helma heilahtaa. Pieni ele mutta niin kiihottava mielestäni.❤️
Se kun mun tyttöystävä puree alahuulta meen siitä paikasta antamaan pusun ja monesti johtaa sit muuhunkin suukot syvenee ja vähennetään kuteita. Musta vaikuttaa se tekee sen tahallaan koska se antaa mun sillon pussailla vaikka kuinka kauan. Tietää ja tuntee et mä kiihotun
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta joka kerta mies ottaa sillai mun pään takaa kiinni kun suudellaan, ohjaa vähän ja suutelee tosi vaativasti.. mulle vaan mieletön turn on pelkkänä eleenä, ei tarvi edes vielä suudella nii oon jo valmis!!
Sama täällä. Aloitellaan hellästi pusutellen ja jossain kohtaa mies sitten tavallaan kai kyllästyy. Haluaa vähän määrätä tahtia ja päästä eteenpäin toisin sanoin saada mut sänkyyn. Ja tekee noin, ohjaa ja suutelee kunnolla. Ihanaa tuntea tuo ele...
seinää vasten nojailu ja siinä suutelu...
muuta ei mulle tarvita
Monasti lähtee ihan lapasesta joku aivan typerä kaksimielinen vitsi ja siihen yhdistettynä sellainen "haluun sut nyt" ilme. Vaikee selittää mut ne jotka tietää niin tietää mitä mä tarkoitan. Tai joku pieni hipaisu tai hively jossain päin vartaloa, mulle siis miehen tekemänä. Niska ja selkä on mahdottoman herkät mulla ja mies tietää sen. Toinen on ne hiukset aah, noloa myöntää mut yksi syy minkä takia pidän pitkiä on kun mies tykkää niitä hipelöidä ja hyväillä. Joskus ärsyttää yleensä vaan kiihottaa kun se ei pysty pitämään näppejänsä niistä erossa vaikka vaan löhötään sohvalla tai ollaan kylässäkin. Alkaa tehdä tosissaan mieli seksiä vaikkei saisi tehdä..
Olen varmaan liian helppo tapaus :D
Kaipaan mieheltäni läheisyyttä, menen sohvalla syliin ja suutelen häntä. Se pieni murahdus ja sen jälkeen tilanteen suvereeni haltuunotto. Se äännähdys jo riittää ja kiihotun todella paljon.
Ollaan baarissa tai muuten viihteellä yhdessä ja mieheni ottaa kädestä tai kietoo kätensä mun olkapäälle. Tai sitten pöydän alla hivelee mun sääriä jalallaan. 2 parasta ei suoraan seksiin liittyvää. Seksissä rytminmuutokset ja kun hän lopussa haluaa tulla ihan lähelle mua.....