Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet eleet

Vierailija
07.11.2018 |

Joskus mietin olenko normaali kun mun mielestä vaikka se kun mies taivuttaa kullia seisokissa alaspäin puoliksi vielä kontallaan mun yllä ja ohjaa sitä on niin älyttömän kuuman näköistä.

Mikä on sun pieni juttu? Semmoinen mikä voi olla ihan tavallinen mutta sulle niin kiihottava näky...

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellaan tyttöystävän kaa ja jossain vaiheessa huulet erkanee vähäsen ja mietin mitä seuraavaks. Hän taivuttaa päätä taaksepäin tosi kiihottavan näköisesti ja mun on pakko vähän näykkiä sitä ojentuvaa kaulaa

Toinen on kun hän nostaa peppua selällään sen verran että saan vedettyä housut pois häneltä.

M23

Vierailija
2/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimii ihan mun miehen erektion näkeminen tai tunteminen vartaloa vasten. Oon heti kostea ja haluan hänet sisään. Hän tietää tämän ja usein kiusottelee ja viivyttelee, esim kuivapanee niin että on itsekin jo lähellä haljeta. Lopulta tullaan molemmat muutamalla työnnöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mies kumartuu, ottaa kiinni reisien takaa ja nostaa syliin<3

Vierailija
4/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostaki syystä mua kiihottaa katella kun poikaystävä ajaa autoa ja vaihtaa manuaalivaihteita 

Vierailija
5/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun mies laukeaa suuhuni ja hyväilee samalla pallejani.

Vierailija
6/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tyttöystäväni ottaa suonikkaan kyrpäni syvälle suuhunsa ja samalla näen pöydällä olevasta kännykästäni kuinka vaimo yrittää soittaa.

Vierailija
7/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn ulkopuolella mun hiusten hyväily. Ohittaessaan mut saattaa sivellä niitä ja suutelee usein. Kaikki semmoinen 'ylimääräinen' huomio sytyttää. Sängyssä, tai missä nyt sitten rakastellaankaan, mun molempien käsien pitely mun pään yläpuolella yhdellä kädellä..

Vierailija
8/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun olen vaimoni kanssa laittamassa yhdessä ruokaa. Nostan hänen lyhyttä hametta ja lasken pikkareita ja työnnyn takaapäin sisään. Lopuksi laukean hänen pakaroilleen, kun vaimoni lievässä etukenossa jatkaa pokkana puuron hämmentämistä.

Vierailija
9/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies tekee jotain fyysisesti raskasta. Nostelee isoja renkaita tai vaikka treenaa punttisalilla käsipainoilla, tulee aina mieleen miten kevyt mä olenkaan hänelle. Tajuttoman kiihottavaa ja seksikästä.... 

Vierailija
10/27 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bf pelaa salibandyä ja mua kiihottaa katsoa sen pelejä kun se tekee maalin ja riehuu silleen täysillä. Tekis mieli rynnätä kentälle ja hukuttaa se pusuihin. Mulle tulee tunne ett sillä hetkellä se haluis mua valtavasti jos vaa pystyttäis rakasteleen 

Vierailija
11/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tyttis avaa sen tosi pitkät hiukset nutturalta

Vierailija
12/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bf pelaa salibandyä ja mua kiihottaa katsoa sen pelejä kun se tekee maalin ja riehuu silleen täysillä. Tekis mieli rynnätä kentälle ja hukuttaa se pusuihin. Mulle tulee tunne ett sillä hetkellä se haluis mua valtavasti jos vaa pystyttäis rakasteleen 

Adriaaaaaaaaaaaaan!!!!!!! : D

Mulla sama mut lajina futis. Meillä tosi useesti rakastellaan pelin jälkeen (kotona). Mies käy ihan kuumana vaikka kuvittelis et sitä väsyttää...

Vierailija
13/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varmaan ihan terve mut se kun mies ajaa partaansa kiihottaa

Vierailija
14/27 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun nainen on selällään sängyllä, nostaa persettä ja ottaa pikkarit pois. Tietää, että kohta sitä saa...

Vierailija
15/27 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostaki syystä mua kiihottaa katella kun poikaystävä ajaa autoa ja vaihtaa manuaalivaihteita 

Siis mullakin toimii tuo autolla ajaminen! =D En osaa edes itselleni perustella, miksi se on jotenkin niin kuumaa. Ajan toki itsekin autoa paljon, mutta silti kiihottavaa katsella, kuinka leppoisasti mies sitä autoa hallitsee ja tuosta noin vaan kontrolloi sitä... Uh.

Vierailija
16/27 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta joka kerta mies ottaa sillai mun pään takaa kiinni kun suudellaan, ohjaa vähän ja suutelee tosi vaativasti.. mulle vaan mieletön turn on pelkkänä eleenä, ei tarvi edes vielä suudella nii oon jo valmis!! 

Vierailija
17/27 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii jollain hyvin alkukantaisella tavalla se, kun mies ottaa takaapäin lantiosta kiinni. Ihan vaikka tiskatessa jos tulee ja tekee näin, niin varma saanti. Ehkä joskus pitäisi olla vähän haastavampi, mutta tuossa ei pysty... Vahvin reaktio sattui nyt syksyllä sienessä, kumarruin poimimaan sieniä, mies tuli taakse, painautui minuun kiinni ja nappasi lanteista. Mulla hengitys salpautui siinä hetkeksi ja tovi piti keräillä itseäni siitä kiihkon keskeltä, vaikka koko tilanne ei kestänyt kuin muutaman sekunnin.

Vierailija
18/27 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiehtoo se miten tyttökaverin sormet menee niin pehmeesti kun hän soittaa pianoa tai silloin kun hän virkkaa tai ompelee/ askartelee jotakin, kun hän keskittyy ja hiukset tulee tielle tai kun hän letittää tukkaansa tai tekee kaikenlaisia hienoja kampauksia.

Vierailija
19/27 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

huulirasvan levittäminen, myöskin huulipunan, rakastan sitä näkyä kun naiseni laittautuu, olen usein "katsomossa" ja hän saattaa hermostua ja ajaa mut puolileikillään pois, tukan väkertäminen kanssa mitä erilaisemmille tyyleille.

Vierailija
20/27 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne miehiset murinat, korinat, karjahduksetkin, joita hän tekee tiedostamattaan, esim. korjatessaan jotain konetta, vaikka miun autoa tuossa kesällä kun teki siihen jarruremonttia. Äänet sytyttää ehkä kaikkein eniten, ja seksin aikana on ihana kuulla miten hän nauttii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi