Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni EI AIO huomioida isäänsä isänpäivänä?

Vierailija
07.11.2018 |

Itse en aio, isäni on ihmishirviö, sadisti, ja on ollut elämänmittainen kärsimys syntyä tällaisen lapseksi.
Syitä on kuitenkin monia, miksi isän kanssa ei ole väleissä tai ei huomioi isänpäivää. Nko muilla miillaisia syitä? Vai vietkö kiltisti kukan ja kortin vaikket haluaisi (mutta syyllisyydentunto pakottaa)?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siellä haudassa odotella kukkia tai kortteja. Syytä riittävästi mielestäni.

Vierailija
2/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio.

Vierailija
4/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kielsi muistamasta isääni, totesi ettei sekään sua koskaan muista tai lahjoja ostele. Että miksi pokkuroisit tuollaista isää? Taidan tehdä näin.

Vierailija
5/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi mitenkään, isä on jo poistanut minut elämästään kakskymmentä vuotta sitten. Emme ole tekemisissä toistemme kanssa.

Vierailija
6/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoitteleville tuntuu monille olevan ylpeydenaihe olla välirikossa vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.

Mun mielestä se on merkki siitä, että oma aikuistuminen on jäänyt kesken ja edelleen on joku murrosikärooli päällä lapsuudenkodissa käydessä. Surullista ja myös niin wt.

Vierailija
7/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi. Se päivä oli helpotus, kun saatoin sen hautaan.

Vierailija
8/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kielsi muistamasta isääni, totesi ettei sekään sua koskaan muista tai lahjoja ostele. Että miksi pokkuroisit tuollaista isää? Taidan tehdä näin.

Olet idiootti jos otat vastaan "kieltoja" mieheltäsi. Tee omat päätöksesi.

Vierailija
9/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huomioi mitenkään, isä on jo poistanut minut elämästään kakskymmentä vuotta sitten. Emme ole tekemisissä toistemme kanssa.

Sama, välit pitkästi toista vuosikymmentä poikki. En halua edes että ne palaisivat. Näin on hyvä.

Tilanne olis täysin eri jos mulla olisi normaali ja rakastava isä.

Vierailija
10/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioi, mutta ajattelen kaipauksella. Ehkä vielä joskus hän hoksaa olla isä.

Vierailija
11/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, olen tullut nyt ainoastaan järkiini. Kiitos mieheni.

Vierailija
12/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne kirjoitteleville tuntuu monille olevan ylpeydenaihe olla välirikossa vanhempiensa ja sisarustensa kanssa.

Mun mielestä se on merkki siitä, että oma aikuistuminen on jäänyt kesken ja edelleen on joku murrosikärooli päällä lapsuudenkodissa käydessä. Surullista ja myös niin wt.

Menehän muualle pätemään. Et tiedä millaista on olla luonnevikaisen lapsi. Viimeksi tavatessamme isä kävi kiinni ja kuristi kurkusta niin että liki taju lähti. Psykopaatin kanssa ei ole kyse”murrosiän kiukuttelusta” vaan oman henkensä pelastamisesta.

Kokeiles olla puoli tuntia isäni kanssa, siinä ajassa ehtii jo useamman päällekarkauksen tekemään ja syytäkään ei edes tarvita siihn.

Vierailija
13/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion muistaa. Laitoin isälleni ja lasteni ukille kortin postiin. Yhdessä tehtiin.

Lapset ovat myös miehelleni/isälleen korttia tehneet koulussa ja päivähoidossa.

Mieheni ei aio omaa siittäjäänsä muistaa - isä on tälle tapaukselle turhan arvokas titteli. Oma on asiansa ja jos olisi minulla sama kuvio, niin en muistaisi minäkään. Tämä appeni kun joi koko mieheni lapsuuden, on maailman täydellisin kaikessa ja täynnä itseään. Minä olen tavannut 16-vuoden aikana ukon neljästi, lapset ehkä kerran. En tiedä. Mieheni ei halua olla isäänsä tekemisissä ja minulle asia on ok. Ei kiinnosta minuakaan koko ukko.

Vierailija
14/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, olen tullut nyt ainoastaan järkiini. Kiitos mieheni.

Joskus puoliso onnistuu avamaan silmät läheisten vaaralliselle käytökselle.

Vierailija
15/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, sä tapaisit mielelläsi isää, joka oli koko lapsuutesi väkivaltainen lapsia ja vaimoaan kohtaan ja lisäksi umpimielinen alkoholisti. Edelleenkään ei ole mielestään tehnyt mitään väärää.

Vierailija
16/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa. Ja isä tietää tämän, ja se on ihan ok.

Vierailija
17/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla ei ole hyvät välit isäänsä. Eipä yllätä kun se sopii yhteen sen kanssa että täällä haukkuvat miehiä päivät pitkät. Ehkä se vika ei kuitenkaan ole kaikissa muissa vaan peilin edessä. Siinäpä teille miettimistä.

Vierailija
18/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän muisti minua kerran elämässään joululahjalla, pöytäkynttilä. Olin 8-vuotias. Siitä on 40 vuotta. Jostain syystä isänpäivänvietto on jäänyt.

Vierailija
19/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en aio, isäni on ihmishirviö, sadisti, ja on ollut elämänmittainen kärsimys syntyä tällaisen lapseksi.

Syitä on kuitenkin monia, miksi isän kanssa ei ole väleissä tai ei huomioi isänpäivää. Nko muilla miillaisia syitä? Vai vietkö kiltisti kukan ja kortin vaikket haluaisi (mutta syyllisyydentunto pakottaa)?

Harkitsin tätä vaihtoehtoa, mutta päädyin laittamaan kortin postiin. Se saa riittää muistamiseksi. Emme kuitenkaan ole ilmiriidoissa vaikkeivat välit olekaan kovin kummoiset.

Vierailija
20/55 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä kuoli 17 vuotta sitten, eli mitäpä tuota mitenkään huomioimaan.