Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä miten päästä anopista eroon?

Ahdistunut
07.11.2018 |

Otsikossa se jo tulikin.. tarvitsen vinkkejä, miten saada anoppi pois meidän elämästä. On ihan next level narsisti. Tuppautuu käymään ja sekoilee omiaan. On suora kopio täällä olleesta toisesta keskustelusta, jossa koittaa omia vauvaa yms. Olen kyllä äidinvaistojeni ansiosta estänyt moisen käyttäytymisen, mutta silti yrittää kaikkensa, että saisi vauvan luokseen. En anna kyllä periksi!
Anoppi myös ilmoittaa tunnin varoajalla ja tulee sisään miehen ollessa töissä ja haukkuu oman poikansa alimpaan kastiin.. samassa henkäyksessä usein kehuu toista poikaansa. Mutta miehen kuullen toteaa vaan mieheni olevan laiska tms, eli tekee tuon selvästi tahalleen minun kuullen, niinkuin olisin joku yleinen sylkykuppi.
Todella raskas ja sairas ihminen muutenkin.
Miehelle en uskalla taaskaan aiheesta puhua, koska anoppi on juuri käynyt ja lähettänyt kamalia ruokiaan, joten ilmeisesti sille täytyy taas vaihteeksi olla kiitollinen. Äh. Tosi ahdistavaa kun tekee ton juuri niin, että minä olisin se paha tässä.. Miten saisin hänet jäämään kiinni puheistaan? Jos ei nähdä anoppia pariin viikkoon, on mies taas sitä mieltä, että anoppi on sairas ja hullu.. mutta heti kun hän käy, mies uskoo taas tämän ovan hyvä ihminen.
Pahoittelut sekavasta tekstistä, tässä tilanteessa olleet tietävät, että stressitaso on vaan niin kova, ettei pysty sanoin kuvailemaan!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tekemisissä, etkä päästä sisään kun olet kotona. Eihän tuo ole edes sukua sulle. Jos eroat, olette täysin merkityksettömiä toisillenne. Miksi stressaisit? Jos miehesi on mammanpoika, voi tavata äitiään kun et ole kotona.

Vierailija
2/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et päästä anoppia teille sisään ja tapaat häntä vain harvakseltaan miehen seurassa. Muuta keinoa tuohon ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös virosta saa ihan ok hintaan torpedoita hoitamaan tällaset tapaukset?

Vierailija
4/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero?

Vierailija
5/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hyvät 2kk ilman anoppia. Meidän parisuhde loisti, kun ei ollut myrkyllistä ilmapiiriä. Täytyy tosiaan itse pistää rajat kun mies ei siihen pysty.. harmi kun asuu niin lähellä,että vaikea ehtiä karkuun jos päättääkin tulla extermpore. Viime viikolla päätin, että pistän tälle stopin, mutta tietty hän teki siitä sellaisen tilanteen, että minä olisin hullu, kun en ota hänen "apuaan" (omenapiirakkaa ja pussia leipää..)vastaan..

Ap

Vierailija
6/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovessa on yleensä lukko.

Vierailija
7/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse päästää sisälle, avaimet pois jos hänellä sellaiset on. Sinun miehesikin TÄYTYY ymmärtää, ettei hänen äitinsä voi ravata teillä kun mies itse ei ole kotona. Ei ole mikään puolison homma toimia toisen vanhempien viihdyttäjänä, riittää että tulee ihan ok toimeen keskenään. Suosittelen myös pitämään taukoa näkemisestä, voisiko vaikka miehesi jonkun aikaa käydä lasten kanssa äitinsä luona? Sinulla nyt voi olla mitä vaan ”menoa” siinä ettet pääse mukaan, ei kuulu anopille.

Tsemppiä! Toki kärpässieniäkin löytynee vielä metsistä. :D

Vierailija
8/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin keskusteluihin olen usein tarjonnut anoppiani niille ihmisille, jotka käy kommentoimassa "pitää olla kiitollinen kun on välittävä isovanhempi" tms muuta pskaa. Ei ole kukaan oikeasti vielä käynyt noutamassa :(

Sama ongelma minullakin.

Kaverilta kysyin, niin kuulemma anopin murhasta saa saman tuomion kuin ihmisen murhasta. Tämän takia mun anoppi on vielä hengissä.

Vierailija
9/12 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa nimi postilaatikossa ja sarjoittakaa lukko uusiksi?

Vierailija
10/12 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat etäisyyttä reilusti niin se yhteydenpito lopulta jää.

Vierailija
11/12 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi syödä tuollaisen tekemiä ruokia.

Vierailija
12/12 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on niin rasittava hänen Tyttö joutuu häntä kuskailemaan tohon lähi kauppaan johon on 900 metriä matkaa sitten se tulee avaimilla tänne sillon tällöin kun kotonaan vaikka tämä on hänen Tyttön asunto niin ei se uskalla ottaa omalta äidiltä avaimia pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi