Miksi paljasta pintaa?
Miksi naiset esittelee itseään vähissä vaatteissa netissä? Setämiesten tykkäyksien vuoksi? Sponsoriveskalle maksajaa? Onko lapsena jääty ilman isän tai äidin kehuja ja niitä sit nakukuvilla haalitaan muilta?
Joo en tajua, selvittäkää mulle te viisaammat. Miehillä ei oo ihan niin suurta tarvetta perseen esittelyyn.
Kommentit (25)
ei siinä oo musta mitään vikaa, erilaisia ihmisiä on kaikki ja kaikilla eri ongelmat.
Mitään kuvia oo koskaan ottanut eikä nyt sinänsä edes kovin paljasta pintaakaan, mut paikoitellen vähänlaisesti pituutta esim. hameessa. Tiedätkö miksi? No vain siksi että kerran täällä vaan eletään. Pukeuduin aina ennen peittävästi ja mukavuus edellä, vähän silleen kun en olisi halunnut oikeasti pukeutua, vaikka kaappi täynnä kivoja vaatteita. Mutkun on aina pukeutunut niin, niin vaikeaa uskaltautua yhtäkkiä esim. töihin täysin eri tyylissä. Elämässä kuitenkin tapahtunut paljon odottamatonta ja nämä tapahtumat saivat tajuamaan että elämää täytyy elää niinkuin itsestä parhaalta tuntuu, ettei tarvitse sit katua elämätöntä elämää kun on liian myöhäistä. Ihan vain siksi. En miehiä miellyttääkseni, vaikka tokihan se hivelee itsetuntoa jos/kun saa eri lailla huomiota kuin tuulihousut jalassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa paljastavia kuvia, mutta mun isä seuraa mua instagramissa! Pakko vähän hillitä niitä kuvia.
N25
Oot oikeesti 25 ja haluat esitellä itseäsi netissä? Ja vielä pelkäät isiä etkä saa sitä blockattua pois elämästäsi? Tää maa on menossa kohti tuhoa.
Hei Kim KW on yli kolmekymppinen ja laittaa paljastavia kuvia!
Uuuhh you touch my talalaa my ding ding dong
nananana nana nananana nana nananana nana
uuuhh my ding ding dong
Oot oikeesti 25 ja haluat esitellä itseäsi netissä? Ja vielä pelkäät isiä etkä saa sitä blockattua pois elämästäsi? Tää maa on menossa kohti tuhoa.