Pitkänmatkan bussissa ja kaksi perus-Sirpaa takana
Kommentit (43)
Ottakaa valittajat pitkän matkan bussiin tai junaan korvatulpat, kuulokkeet tai jopa vastamelukuulokkeet. Tosin näissä on se huono puoli, että kun kukaan ei häiritse, ei voi sitten enää uhriutua keskustelupalstalla.
Ollaanko han samassa bussissa? 😂
Mulla on kyllä korvatulpat mukana.
Mun nimi on Taina ja kaverin Jaana. Ettäs tiät silkkipöksy kun me kohta syödään sun eväät.
Miten sun kaltaiset ihmiset ylensääkään pärjää elämässä kun tuntuu että kaikki muut ihmiset ärsyttää?
Onneksi eivät sentään ole peruspirjoja.
Ota osaa keskusteluun, niin ehkäpä ymmärtävät puhua hieman hiljempaa?
Ei korvatulpatkaan auta. Ja kaikki nykyään kailottaa puhelimiinkin asiansa kovaan ääneen, tiedän tältäkin paikkakunnalta erään bussimatkan jälkeen nyt kuka yhdessä perheessä on pettänyt kenenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei korvatulpatkaan auta. Ja kaikki nykyään kailottaa puhelimiinkin asiansa kovaan ääneen, tiedän tältäkin paikkakunnalta erään bussimatkan jälkeen nyt kuka yhdessä perheessä on pettänyt kenenkin kanssa.
Millä tavalla ne "eivät auta"? Kyllä, korvatulpat eivät tee tilaa hiljaiseksi, vaan ne vaimentavat äänet, mutta jos menet julkiseen kulkuneuvoon, et voi olettaa, että kaikki ovat hiljaa, koska sinä olet tullut paikalle. Että kyllä ne auttavat, jos et vaadi mahdottomia.
Joskus vaan ei kestä....
Nonstop-kälätystä en ikinä ole jaksanut.
Käkätys on vielä pahempi.
Käläkäläkälä käkäläkä hihihiii
Käläkäläkälä
Kihihihi käläkälä
Käläkäläkälä
Vierailija kirjoitti:
Miten sun kaltaiset ihmiset ylensääkään pärjää elämässä kun tuntuu että kaikki muut ihmiset ärsyttää?
Joillain ei ole perustasonkaan käytöstapoja vaan julkisella paikalla käydään läpi kaikki avanteista seksikumppaneihin. Kun tähän lisää kovan puheäänen, homma käy rasittavaksi. Joitain ihmisiä nyt ei häiritse mikään, mutta meitä ihan normaaleja ihmisiä häiritsee.
Musta on kyllä ihan älytöntä ettei ihmiset sais puhua keskenään. Perus sirpoja ja perttejä me ollaan kaikki, kukaan ei ole toista eroikoisempi ja ihmeellisempi, vaikka perusmedia rummuttaakin tätä hohdokasta minä-minä-minä olen arvokas ja erikoinen -hömpötystä.
Ihan voi kävellä kauppaan ja ostaa korvatulpat, kuulokkeet jne jos haluaa vetäytyä sinne omaan maailmaan, ja todellakin antaa muun maailman elää omaa elämäänsä.
Suosittelen Bosen vastamelukuulokkeita. Toimii, maalla, ilmassa ja merellä.
Varmaan 2 av-mammaa puhumassa jouluapua-pyynnöistä..
Vain Suomessa joku voi vaatia täyttä hiljaisuutta bussissa, haha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain ei ole perustasonkaan käytöstapoja vaan julkisella paikalla käydään läpi kaikki avanteista seksikumppaneihin. Kun tähän lisää kovan puheäänen, homma käy rasittavaksi. Joitain ihmisiä nyt ei häiritse mikään, mutta meitä ihan normaaleja ihmisiä häiritsee.
Muuta muutamaksi kuukaudeksi asumaan vaikka ruotsiin tai ranskaan. Tajuat että 90% suomallaisista ei ole normaaleja.
Kerran sattui tällaiset kälättäjät samaan bussiin. Oli myöhäinen ilta, pimeä ja pitkä moottoritiepätkä edessä. Monet halusivat nukkua matkan. Jumalauta että otti aivoon, kun koko ajan joutui kuuntelemaan jonkun aivopieruja. Siihen aikaan ei edes ollut kuulokkeita ja älypuhelimia. Jonkun ajan päästä joku mies meni heidän luokseen ja pyysi heitä olemaan hiljaa. Teki mieli taputtaa.
Onhan se inhottavaa joo, mutta se on elämää.
Kokeile vaikka meditaatiota, se auttaa rauhoittumaan ja keskittymään vaikka ympärillä tapahtuisi mitä. Tuollaiset tilanteet on hyviä harjoitusmahdollisuuksia.
Mun kaverin kanssa en voi matkustaa julkisilla tämän ongelman takia. Hän ei yhtään käsitä, mitä voi puhua kovaan ääneen, tai edes hiljempaa, sellaisessa tilassa. Viimeksi alkoi jo päitä kääntyä meitä kohti, että kuka kumma siellä oikein mesoaa ummet ja lammet. Kun toppuuttelin, hän muisti sen pari minuuttia.
Assburger kirjoitti:
Joskus vaan ei kestä....
Nonstop-kälätystä en ikinä ole jaksanut.
Käkätys on vielä pahempi.Käläkäläkälä käkäläkä hihihiii
Käläkäläkälä
Kihihihi käläkälä
Käläkäläkälä
Sama täällä. Se on joku ihan oma naisrotunsa, joka on kykeneväinen kälättämään jotain aivan tyhjänpäiväistä, non-stop ja vielä todella ärsyttävällä äänellä kovaa, ihan ihmeellisiä ännenpainoja käyttäen ja välikäkätyksillä höystettynä. Juuri maanantaina kuuntelin paria treenikaveria pukkarissa ja lähellä oli, etten täräyttänyt, että nyt naiset päät kiinni, kukaan ei jaksa tuota jatkuvaa kovaäänistä kälätystä kuunnella.
Mä kuuntelin viimeksi jotain adhd-kakaraa.