Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumennatteko ulkomaiset pakastemarjat?

Vierailija
06.11.2018 |

Kesällä en ehtinyt pakastaa marjoja ja aina ollut tapana syödä marjoja talvisin niin ostin syksyllä kerralla pakastemarjoja. Olen niitä syönyt syksynmittaan ja olen ollut tosi tyyväinen. S-kaupan marjoja, peräisin lähinnä serbiasta, siistejä hyviä marjoja, ynnä isoja ja meheviä.
Tänään kuljeskelin pakastehyllyn ohi ja vilkaisiin marjahyllystyä. Oli Eviran suositus noiden kuumennuksesta keittämällä. En ollut ajatellutkaan koko asiaa. Tilastojen valossa riski taitaa olla kuitenkin aika pieni. Valtaosa marjoista on mennyt vaan sulettuna, tosin osa myös kuumenee juomissa, leivonnaisissa, teessä mutta eniten selkeästi sulatettuina vaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vailka tiedän riskit, itse en kuitenkaan ole sairastunut. Mutta jos olisin raskaana, terveydentilani olisi heikko tai tarjoaisin tekeleitäni muille, niin en käyttäisi ulkolaisia marjoja.

Vierailija
2/3 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä menit ostamaan tuollaista roskaa? En söisi enkä syöttäisi kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuumenna. Voi tulla noro. Kuumennana vasta sitten kun ihmiset oppii yskimään nenäliinaan ja pesemään kätensä. Nämä köhänokat levittää influessaa, miks mä välittäisin jos levitään noroa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä