Psykoterapeutteja paikalla?
Millaista se työ on? Kannattaako nähdä vaivaa ja tuhlata rahaa? Ns. Maksaako vaivan?
Kommentit (5)
Onko kokemusta? Onko kovin yksinäistä ja lähtökohtaisesti raskasta työtä, jista ei edes kaikkien ylimääräisten maksujen jälkeen (vuokrat, vakuutukset, työnohjaus ym.) jää käteen juuri mitään? Tämän kuvan sain jostain keskusteluista.
Se on kutsumusammatti, että haluaa auttaa.
Ei, en ole itse, mutta paras ystäväni on. Elää kyllä, jos on kela-pätevyys. Ilman sitä asiakkaita ei ole riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole itse, mutta paras ystäväni on. Elää kyllä, jos on kela-pätevyys. Ilman sitä asiakkaita ei ole riittävästi.
Onko sairaanhoitaja kutsumusammatti? Tai lääkäri? Tai sosionomi/sosiaalityöntekijä? Vai tarviiko psykoterapeutiksi vielä suuremman kutsumuksen siinä pärjätäkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en ole itse, mutta paras ystäväni on. Elää kyllä, jos on kela-pätevyys. Ilman sitä asiakkaita ei ole riittävästi.Onko sairaanhoitaja kutsumusammatti? Tai lääkäri? Tai sosionomi/sosiaalityöntekijä? Vai tarviiko psykoterapeutiksi vielä suuremman kutsumuksen siinä pärjätäkseen?
Eiköhän kaikki psykoterapeutit ole lähteneet opiskelemaan alaa hoitaakseen itseään. Aika moni sairaanhoitajakin on. Lääkäreillä motivaatio on ehkä toinen.
Täytyy olla kutsumus haluta auttaa, ja olla kiinnostunut toisesta ihmisestä.
Kallonkutistusta erilaisin välinein