Mies, mikä olisi parasta mitä nainen voisi sängyssä tehdä?
Millaisia asioita, onko esim jotain ruokakikkailua yms?
Kaipaisin vähän vaihtelua tavalliseen seksielämäämme ja haluaisin yllättää jotenkin.
Mitä tekee nainen joka on täydellinen sängyssä?
Kommentit (67)
Tuntuu hyvältä kun nainen tulee päälle kiusoittelee eli käyttää huulilla ja hieroo mutta ei laske sisään. Siinä tulee semmonen hyvä malttamaton olo. Kun en kestä enää niin otan takapuolesta kiinni käsillä ja kunnolla panen
Vierailija kirjoitti:
Kaipaisin vähän vaihtelua tavalliseen seksielämäämme ja haluaisin yllättää jotenkin.
Ruokakikkailusta kuuminta on ehkä panerointi.
Vierailija kirjoitti:
Ota spontaanisti suihin vaatteet päällä. Vähän ennen huipennusta mene sängylle kontalleen, paljasta pylly ja sano että ”pane mua, voit tulla nopeesti”.
Kun näitä vastauksia lukee niin tulee mieleen että onko miehet ollenkaan kiinnostuneita naisista? Kun suihinotto on se juttu. Ei siihen naista tarvita sen voi tehdä toinen mies.
Naista pitää panna kalulla pilluun se on mitä oikea mies tekee ja kunnolla ja usein.
K kirjoitti:
Aloitteen
Väärin. Naisen aloite kaataa kalun kuin kalun.
Miehet muka toivoo naisen aloitetta mutta sen tapahtuessa miehen halu lopahtaa heti kun mitä nainen haluaa seksiä onpa pervo. Oi nyt meni erektio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaali, syväkurkutus ja nieleminen. Niillä pärjää pitkälle ja saa miehen kuin miehen rakastumaan.
Ehkä "miehen" kuin "miehen", mutta ei varmaan ihan kaikkia näillä tempuilla lumota. Tärkein elin vällyjen välissä taitaa olla kuitenkin ne aivot, eli oikeanlainen tilanteelle antautuminen, aidosti nauttiminen ja itsevarma olemus toimii oikeille miehille varmasti paremmin kuin pelkkä eri ruumiinaukkojen tarjoilu ja niillä kikkailu. Jälkimmäisissä taidoissa ei toki mitään vikaa ole, mutta en pitäisi mitään fyysisiä suoritteita sänkytaitojen ykkösmittarina.
M40
Et nyt vaan ymmärrä. Tuo ON sitä tilanteelle antautumista, itsevarmaa olemusta, ja todiste, että on valmis panostamaan miehen nautintoon. Erittäin tärkeää.
Teot ratkaisee. Jos tunteet ei näy teoissa, ne ovat valheita.
Jos parhaat asiat mitä saa sängyssä on anaaliseksi, syvä suihinotto ja sperman nieleminen, niin oma ymmärrykseni ei ole varmaan sitten oikein riittävä. Nautin kyllä noista kaikista ja niistä saan myös kotona tasaisin väliajoin nauttia, mutta mikään niistä ei ole lähelläkään niitä asioita mitkä ovat niitä oikeita nautinnon lähteitä. Mitä jos vaimo/tyttöystävä ei pystykään ottamaan syvälle suihin? Mitä jos hän ei nautikaan anaaliseksistä? Nainen vaihtoon?
Itselleni ehkä suurinta nautintoa tuottaa se että vastapuoli nauttii. Kun nainen kiemurtelee ja voihkii alla (tai päällä), on kyllä todella vaikea pidätellä omaa tulemista. Parasta mitä nainen voi sängyssä tehdä on olla oma itsensä ja nauttia niistä asioista joista pitää, ja kertoa suoraan mitä haluaa. Siinä on itsevarmuutta ja tekoja.
Mietipä tätä hieman: anaaliseksiä, syväkurkkua ja nielemistä voi tarjota sinulle kuka tahansa: maksullinen nainen, sinusta ei-niin-kiinnostunut nainen, kuka tahansa mies, naapurin Hilma, naapurin Reiska, Korkeasaaren Apinalinnan asukkaat jne. jne. Myöskin silloin kun eivät "ole valmiita panostamaan miehen nautintoon".
M40
Onpas ristiriitaisia sinun lausunnot.
Nuo kolme asiaa vaativat panostamista, miten niitä voisi suorittaa ilman panostamista, eli "valmiutta panostamiseen"?
Sinä siis nautit kun saat tuottaa nautintoa, olet orja, palvelija, etkä odota vastaava panostusta naiselta. Onpa yksipuolista. Kysymyshän oli, parasta mitä nainen voi tehdä, ja sinun vastauksesi tämän mukaan on, että nainen osoittaisi nauttivansa siitä mitä sinä teet. Käännäppä ympäri, niin ehkä huomaat: Mitä on naisen mielestä parasta mitä mies voi tehdä sängyssä? No kertoa mitä haluaa ja osoittaa että nauttii kun nainen suorittaa...
Kenties sinulla on huono itsetunto, asetat naisesi yläpuolellesi, ja tunnet olevasi Mies, kun nainen nauttii. Kun olet hyödyksi naiselle.
Seksi ei ole miehen yksipuolista tyydyttämistä vaan juuri sitå mitä M40 kirjoittaa. Seksi on aitoa maagista yhteyttä miehen ja naisen välillä. Yhteyttå joka syntyy korvien välissä ja tekee seksistä jumalaista.
Nainen ei saa suihinotosta mitään. Vagina ei ole suussa. Ei ihme että monet naiset ei halua seksiä kun ei itse saa siitä mitään. Joko mies laukeaa sekunnissa ja siinä se on tai koko elin ei käy lähelläkään vaginaa.
Haluttomien naisten miehet katsokaa peiliin.
Haasteita riittää kirjoitti:
Tämä ketju on loistava todiste siitä, että miehet ja naiset haluavat sängyssä eri asioita. Sitten pitäisi yrittää tehdä jonkinlaisia kompromissejä toista lahnaksi tai huonoksi haukkumatta.
Niin mies ei halua molemmille nautintoa tuovaa seksiä vaan että nainen tyydyttää miehen ja jos saa samalla alistaa naista niin se on plussaa.
Nainen haluaa seksiä miehen kanssa niin että penis tyydyttää myös naisen.
Ei ihme ettå monia naisia ei seksi kiinnosta kun siitä ei saa itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaali, syväkurkutus ja nieleminen. Niillä pärjää pitkälle ja saa miehen kuin miehen rakastumaan.
Ehkä "miehen" kuin "miehen", mutta ei varmaan ihan kaikkia näillä tempuilla lumota. Tärkein elin vällyjen välissä taitaa olla kuitenkin ne aivot, eli oikeanlainen tilanteelle antautuminen, aidosti nauttiminen ja itsevarma olemus toimii oikeille miehille varmasti paremmin kuin pelkkä eri ruumiinaukkojen tarjoilu ja niillä kikkailu. Jälkimmäisissä taidoissa ei toki mitään vikaa ole, mutta en pitäisi mitään fyysisiä suoritteita sänkytaitojen ykkösmittarina.
M40
Et nyt vaan ymmärrä. Tuo ON sitä tilanteelle antautumista, itsevarmaa olemusta, ja todiste, että on valmis panostamaan miehen nautintoon. Erittäin tärkeää.
Teot ratkaisee. Jos tunteet ei näy teoissa, ne ovat valheita.
Jos parhaat asiat mitä saa sängyssä on anaaliseksi, syvä suihinotto ja sperman nieleminen, niin oma ymmärrykseni ei ole varmaan sitten oikein riittävä. Nautin kyllä noista kaikista ja niistä saan myös kotona tasaisin väliajoin nauttia, mutta mikään niistä ei ole lähelläkään niitä asioita mitkä ovat niitä oikeita nautinnon lähteitä. Mitä jos vaimo/tyttöystävä ei pystykään ottamaan syvälle suihin? Mitä jos hän ei nautikaan anaaliseksistä? Nainen vaihtoon?
Itselleni ehkä suurinta nautintoa tuottaa se että vastapuoli nauttii. Kun nainen kiemurtelee ja voihkii alla (tai päällä), on kyllä todella vaikea pidätellä omaa tulemista. Parasta mitä nainen voi sängyssä tehdä on olla oma itsensä ja nauttia niistä asioista joista pitää, ja kertoa suoraan mitä haluaa. Siinä on itsevarmuutta ja tekoja.
Mietipä tätä hieman: anaaliseksiä, syväkurkkua ja nielemistä voi tarjota sinulle kuka tahansa: maksullinen nainen, sinusta ei-niin-kiinnostunut nainen, kuka tahansa mies, naapurin Hilma, naapurin Reiska, Korkeasaaren Apinalinnan asukkaat jne. jne. Myöskin silloin kun eivät "ole valmiita panostamaan miehen nautintoon".
M40
Onpas ristiriitaisia sinun lausunnot.
Nuo kolme asiaa vaativat panostamista, miten niitä voisi suorittaa ilman panostamista, eli "valmiutta panostamiseen"?
Sinä siis nautit kun saat tuottaa nautintoa, olet orja, palvelija, etkä odota vastaava panostusta naiselta. Onpa yksipuolista. Kysymyshän oli, parasta mitä nainen voi tehdä, ja sinun vastauksesi tämän mukaan on, että nainen osoittaisi nauttivansa siitä mitä sinä teet. Käännäppä ympäri, niin ehkä huomaat: Mitä on naisen mielestä parasta mitä mies voi tehdä sängyssä? No kertoa mitä haluaa ja osoittaa että nauttii kun nainen suorittaa...
Kenties sinulla on huono itsetunto, asetat naisesi yläpuolellesi, ja tunnet olevasi Mies, kun nainen nauttii. Kun olet hyödyksi naiselle.
Seksi ei ole miehen yksipuolista tyydyttämistä vaan juuri sitå mitä M40 kirjoittaa.
M40 kuvailee täysin yksipuolista seksiä, missä ajatellaan ainoastaan naisen nautintoa. Tämän ketjun AP kysyi mitä on parasta mitä NAINEN voi tehdä.
Näköjään se on suurelle osalle, sekä miehistä että naisista, aivan vieras ajatus että NAINEN tekisi yhtään mitään ekstraa miehensä nautinnon eteen.
Vierailija kirjoitti:
K kirjoitti:
Aloitteen
Väärin. Naisen aloite kaataa kalun kuin kalun.
Miehet muka toivoo naisen aloitetta mutta sen tapahtuessa miehen halu lopahtaa heti kun mitä nainen haluaa seksiä onpa pervo. Oi nyt meni erektio.
Höpö höpö. Älä yleistä omia kokemuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Olla alusta asti aktiivinen, hyväillä, suudella kunnolla, antaa minun tehdä kaikkea estelemättä , pyytää mitä haluaisi lisää, antaa nuolla yhden tai useamman orgasmin ja sitten pyytää kiihottuneena , että tulisin sisään. Ottaa minut sisään antautuen ja nauttien ja voihkii alla, lantio liikkuu kiihkeästi jos olen päällä ja kertoo ääneen kun laukeaa, puristelee pimpillä minua kun saan orkun...Siinä se
Öh, yksi tai useampi orgasmi ja sen jälkeen kiihottuneena pyytää tulemaan sisään? Kuka ihme on enää kiihottunut orgasmin jälkeen? En minä ainakaan, haluan nukkumaan. Jos naisen haluaa pitää kiihottuneena niin ois parempi hoitaa orgasmit vasta lopuksi.
Voileivän se vois tehdä ja laskut maksaa kans
Lasti kurkkuun. Uskomaton fiilis. Tiedän, että saan varsinkin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olla alusta asti aktiivinen, hyväillä, suudella kunnolla, antaa minun tehdä kaikkea estelemättä , pyytää mitä haluaisi lisää, antaa nuolla yhden tai useamman orgasmin ja sitten pyytää kiihottuneena , että tulisin sisään. Ottaa minut sisään antautuen ja nauttien ja voihkii alla, lantio liikkuu kiihkeästi jos olen päällä ja kertoo ääneen kun laukeaa, puristelee pimpillä minua kun saan orkun...Siinä se
Öh, yksi tai useampi orgasmi ja sen jälkeen kiihottuneena pyytää tulemaan sisään? Kuka ihme on enää kiihottunut orgasmin jälkeen? En minä ainakaan, haluan nukkumaan. Jos naisen haluaa pitää kiihottuneena niin ois parempi hoitaa orgasmit vasta lopuksi.
No, jotkut naiset saavat useamman ja pitävät kielellä ja ehkä sormilla tehdystä orgasmista ensin ja sitten haluavat saada kalun sisään ja lisää orgasmeja sillä.....Ainakin minun vaimoni on sellainen. Joku muukin sellainen on onneksi tullut koettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh, yksi tai useampi orgasmi ja sen jälkeen kiihottuneena pyytää tulemaan sisään? Kuka ihme on enää kiihottunut orgasmin jälkeen? En minä ainakaan, haluan nukkumaan
Minä ainakin. Ei ole mitään upeampaa kuin kova pano orkusta herkistyneeseen pilluun. Olen orkun jälkeen ihanan liukas ja valmis. Seksi ei todellakaan lopu mun orkkuun. Tietty jos mies ei oo vielä saanut niin silloin ei varsinkaan. Muutaman tunnin seksisessiot on ihania! Mies tykkää tulla pehmeään liukkaaseen pilluun....samoin jos siellä jo on molempien kiimamehut. Olen orkun jälkeen pehmeä ja avoimempi, en niin älyttömän tiukka. Mmmm nam, ehkä tänään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Sä et taida olla kovin perillä naisen anatomiasta. Mä voin tulla aika hiton monta kertaa peräkkäin. Silloinkin kun pidän runkkaussession, saan varmaan 20-30 orgasmia helposti. Ensimmäinen on lämmittelyä ja seuraava tulee yleensä helpommin ja nopeammin. En ikinä itsekseni leikkiessä jää vain yhteen ja seksissäkin more is more.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Sä et taida olla kovin perillä naisen anatomiasta. Mä voin tulla aika hiton monta kertaa peräkkäin. Silloinkin kun pidän runkkaussession, saan varmaan 20-30 orgasmia helposti. Ensimmäinen on lämmittelyä ja seuraava tulee yleensä helpommin ja nopeammin. En ikinä itsekseni leikkiessä jää vain yhteen ja seksissäkin more is more.
Tästä on ollut tutkimuksiakin. Naiset, jotka väittävät tällaisia ”helposti 30 orgasmia”- juttuja, eivät oikeasti ole koskaan kokeneet orgasmia eivätkä siten edes tunnista, mitä se on.
Aloitteen