Parasta naamarasvaa?
Mikä olisi sellaista kosteusvoidetta (?), rasvaa (?), öljyä (?), mitä niitä nyt onkaan, että kun sitä levittää naamaan, se ei tuki ihohuokosia vaan kosteuttaa vaan. Sellanen mitä vois illalla laittaa kun menee nukkumaan, ja aamulla se olis niin imeytynyt että naama olis vaan ihanan pehmee...?
Ja toki sellainen aine/tuote, missä on lähinnä vain jotain luonnon aineksia. Tai siis kaikkihan aineet jotenkin on luonnosta peräisin, mutta ennemmin "rypsiöljy" kuin "pentaheksadisyklihyseliinioksidi"
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Nivea Creme. :) Aloin taas käyttää sitä ja paljon kauniimpi olo, heti on jopa kehuttu yms, mitä ei tapahtunu pitkää aikaan ku en rasvannu naamaa tai mitää muutakaan.
Eiks nää Niveat oo sellaisia kemikaaliyhdistelmiä? En nyt mitenkään perusteellisesti vastusta, mutta jokin hipimpi kiinnostaa ☺
On joo kemikaaleja, mut se on silti hyvää. En oo löytäny/ettiny mtn voidetta missä ei olis kemikaaleja.
Liukuvoide, siinä on tosi vähän kemikaaleja.
Ostin s-marketista jotain himalaja-kasvorasvaa ja vaikuttaa todella hyvältä.
Minulla on joskus tosi kuiva iho. Olen 50 v, ja periaatteessa minun pitäisi käyttää ravitsevia antiage rasvoja, mutta se ei auta, kun iho huutaa kosteutta. Viime aikoina olen köytänyt apteekista avenen hydrance intensen, joka kosteuttaa hyvin. Joskus en laita sen päälle enää rasvaa, joskus laitan sen päälle antiagen.
Mulla on ollu sitä himalaja rasvaa eikä ollu mun mielestä hyvää. :/ Mun mielestä Nivea creme on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pillulima, siinä on vielä vähemmän kemikaaleja. :DDD Tai sperma, sehän on terveellistä, oon joskus koittanu ja kyl iho on sileempi lol :D
Käykö pyllylimakin tuohon?
Vierailija kirjoitti:
saitko bonusta?pitää aina näyttää bonus-kortti
Whamisan kosteusvoiteet, korealaista luonnonkosmetiikkaa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saitko bonusta?pitää aina näyttää bonus-kortti
Sain bonusta ja sain vielä 2 purkkia 1 hinnalla.
LV 24h kasvovoide, sopii mulla myös meikin alle. Paras mitä oon testannut ja maksaa alle 5€.
Kiitos kaikista vinkeistä, muutaman jätän kokeilematta, joitain harkitsen! Ap
Avokadoöljy. Pesun jälkeen vähän kosteille kasvoille pieni määrä hierottuna.
Bellavita apteekista. Hyvä tuoksu ja imeytyy hyvin. Päivävoide nimenomaan. Yövoide mielestäni liian rasvainen. Sisältää A-vitamiinia.
Vierailija kirjoitti:
Avokadoöljy. Pesun jälkeen vähän kosteille kasvoille pieni määrä hierottuna.
Käytätkö ihan samaa, mitä ruuan laitossakin voi käyttää?
Mun äiti laittaa ihan vaan kylmäpuristettua oliiviöljyä kosteaan ihoon. Olen ajatellut, että pitäisi varmaan testata samaa. Onko näistä peruskasviöljyistä jollain kokemusta?
Nivea Creme. :) Aloin taas käyttää sitä ja paljon kauniimpi olo, heti on jopa kehuttu yms, mitä ei tapahtunu pitkää aikaan ku en rasvannu naamaa tai mitää muutakaan.