Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun puoliso epäilee pettämisestä jatkuvasti

Vierailija
06.11.2018 |

Olemme erossa töiden vuoksi mutta puoliso on alkanut jatkuvasti syytellä minua pettämisestä.En osaa päätellä syytä. En tiedä kauanko jaksan. Aivan sama kuinka paljon sanon häntä rakastavani se ei auta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta pettäminen sitten

Vierailija
2/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoppa se. Sama tilanne täällä, muka "kiusoittelee" mutta selvästi tarkoittaa sanomisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero. Mies on mustis, selvästi edellisissä suhteissaan petetty.

Vierailija
4/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat usein mustasukkaisia. Vaikea ymmärtää logiikkaa, mutta näin se on.

Vierailija
5/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa, mutta tuijota tonnin seteli-ilmeellä takaisin.

Vierailija
6/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiusoittelun piirissä tämä...sattuu todella paljon. Tekisin mitä vain hänen vuokseen..tuntuu että onko ero paras ratkaisu.

Ap

Vierailija
7/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiusoittelun piirissä tämä...sattuu todella paljon. Tekisin mitä vain hänen vuokseen..tuntuu että onko ero paras ratkaisu.

Ap

Olen tuo toinen kommentoija. Taustalla on sinun menettämisen pelko ja/tai huono itsetunto. Sama tilanne täällä, koita kestää. Eroa olen itsekin välillä miettinyt.

Vierailija
8/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhaluuloisuushäiriö? Usein ovat muuten ihan loogisia ja puhuvat normaaleja, mutta on joku aihepiiri (mustasukkaisuus, muiden vainoamiskuvitelmat, pelko että muut vahingoittavat tms.), jossa ei auta vaikka miten todistelisit heidän olevan väärässä. He uskovat luuloihinsa kuin kallioon. Vastaa väittäminen vain lisää vettä myllyyn.

Vierailija
9/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää jaksanut puolustautua.Se ei auta. Raskasta silti. Voin huonosti,itken jne.

Ap

Vierailija
10/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei voi luottaa. :(

Vierailija
11/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita narsismin piirteitä? Mun ex oli mustasukkainen narsisti joka petti itse mua.

Vierailija
12/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tapahtunut jotain, vaikka ihan menneisyydessä, että olisit antanut aihetta epäilyille? Nämä monasti jäävät käsittelemättöminä muhimaan päässä ja saavuttavat käsittämättömät mittasuhteet ja heijastuvat sitten myöhemmässä vaiheessa.

Ja entä onko hänellä huono itsetunto? Riittämättömyyden tunteita? Suorittajaluonne kenties?

Epäilevä osapuoli on monasti hyvin latautuneessa tilassa. Kannattaa kuitenkin kertoa ihan rauhallisesti ja avoimesti tuntemuksistaan. Syyttämättä ja loukkaantumatta. Sanoittaa se, miten pahalta hänen perättömät epäilynsä sinusta tuntuvat ja näin myös rikkovat parisuhdetta.

Vierailija
13/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisosi vanhemmat eronneet? Se luottamuspula voi syntyä lapsuudessa eikä sieltä mihinkään häviä. Voi olla jopa narsistinen luonne.  

Vierailija
14/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa ketju Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivoitukset

Vierailija
15/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sairaalloisen mustasukkainen pettää itse.

Vierailija
16/22 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri olin myös  tulossa kirjoittamaan. 

Vierailija
17/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoita.

Myönnän olevani mustasukkainen, joidenkin mielestä varmasti sairaalloisestikin, miten sen kunkin määrittelee, mutta pettänyt en ole.

Ainoa pettänyt taloudessamme on vaimoni. Ja ihan aiheesta olin mielestäni mustasukkainen ja aiheesta olen mustasukkainen vieläkin.

Sain itse kuulla olevani sairas, mustasukkainen, neuroottinen ja vaikka mitä. Jokainen syytös, jota (syyttä) kuulin, vain vahvisti mielikuvaa siitä, että kaikki ei ollut miltä näytti ja mitä vakuuteltiin olevan. Totuus paljastui tietenkin. Vaimolla oli omat kuviot menossa.

Näin jälkeenpäin. Olinko sairaasti mustasukkainen, koska jokainen "neuroottisuuteni", "sairaalloinen mustasukkaisuuteni" olikin totta, oli kyse sitten viestittelystä, tapaamisista, pusuista tai panoista. Tottahan se kaikki olikun ollut.

Etenkin kun mies syyttää naista pettäjäksi ja on mustasukkainen, ovat kovin monet kärkkäästi syyttämässä miestä kyseisestä toiminnasta. Miksi? Miksi naisen mustasukkaisuus ja pettäminen miestä kohtaan olisi jotenkin ariarvoista kuin toisinpäin?

Vierailija
18/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme erossa töiden vuoksi mutta puoliso on alkanut jatkuvasti syytellä minua pettämisestä.En osaa päätellä syytä. En tiedä kauanko jaksan. Aivan sama kuinka paljon sanon häntä rakastavani se ei auta.

"Ei savua ilman tulta"

Olet jollakin tapaa toiminnallasi antanut kuvan, että sinulla saattaisi olla tai on menossa jotain muuta jonkun toisen kanssa. Eikä välttämättä edes toisen kanssa. Riittää, että et reagoi tai toimi samalla tavalla kuin ennen. Kyse voi olla monesta jutusta, todennäköisesti pienistä eleistä ja vinkeistä kuin suuremmasta "rysän päältä" kiinni jäämisestä.

Miehet eivät ole ihan niin tyhmiä kuin palstalla usein väitetään.

Etenkin heille tärkeissä asioissa miehet ovat erittäinkin teräviä ja valppailta. Suhteenne tai suhteesi on miehellesi nyt tällainen asia. Ei reagoi, koska epäilee jotain ja näkee toimintasi muuttumisen jollain tapaa.

Huomioitko miestäsi reissun päältä samaan tapaan kuin aikaisemmin?

Sanot rakastavasi, mutta mies aistii, tarkoitatko sitä vai et.

Vierailija
19/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain tutkimusta väitteesi tueksi?

Vierailija
20/22 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät ovat usein mustasukkaisia. Vaikea ymmärtää logiikkaa, mutta näin se on.

Logiikka on siinä, että koska itse ollaan valmiita pettämään tilaisuuden tullen, odotetaan samaa käytöstä myös muilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi