Mihin maihin et halua mennä?
Missä maissa et ole ollut etkä aio koskaan mennäkään?
Kommentit (24)
Intia olisi toisaalta mielenkiintoinen mutta ihmisoikeudet ovat niin luokattomia, että vältän kyllä menemästä.
En myöskään menisi esim.Afganistaniin yms.maihin tapattamaan itseäni. Vaikka sääli, sielläkin on todella kauniitakin paikkoja
Venäjällä olen käynyt kaksi kertaa,ensimmäisen ja viimeisen.
Arabiemiraatit - koska ihmisoikeudet
Mihinkään muslimimaaahan en menisi enää ikinä - ne ovat huippuvaarallisia nykyään turisteille.
En menisi myöskään Kiinaan, Intiaan, Japaniin, Koreoihin, Thaimaaseen enkä islamistiseen Ruotsiinkaan enää.
Intia ja Kiina.Ne likaavat ja tuhoavat ihmisen eloa eniten maailmassa.
maihin mihin mennisin on islandti ja japani ja norja
ja kaikki muut maat ei kiitos
Saudi-Arabia, Dubai, Abu Dhabi, Qatar, USA, Venäjä myös nykyään, Turkki, Somalia, Afghanistan, Pakistan, Pohjois-Korea, Bulgaria, Moldova, Kolumbia, Meksiko...no siinä olikin muutama! En silti inhoa ketään joka noista maista on kotoisin, syy ei ole heidän!
Intia, Lähi-Itä, Afrikka, Pohjois-Korea.
Intia kiinnostaisi mutta kuka sinne hyvällä omallatunnolla voi mennä.
Arabiemiraatteihin, Meksikoon ja Thaimaahan en ikinä. (ihmisoikeudet)
Turkki ei kiinnosta pätkääkään.
Alankomaat, tarkemmin Amsterdam kiinnostaisi mutta kun kovaan ääneen asukkaat toivoo että sinne ei tulisi turisteja niin paljoa, en koe että sinne silloin tulisi mennä.
Koko Etelä-Amerikka saa olla mun puolestani
Usli .mi .maassakin olen ollut kerran joka oli yhdellä kertaa eka ja vika. Huijausyritykset alkoivat lentokentän rahanvaihdossa. Siitä eteenpäin sai viikon olla tyrkkimässä kerjääjiä , varkaita ja tyrkkymyyjiä pois. Ja se älämölö, kaaos ja sotku. Osuimme myös kerran kolaripaikalle. Ei naurattanut yhtään.
Kiitos. Ei kiitos.
Ei yhteenkään maahan, missä on valtauskontona se mitä täällä ei saa mainita.
Muslimimaihin, ihmisoikeuksien, tai niiden puutteen, vuoksi.
Samasta syystä ainakin Intia ja Kiina eivät ollenkaan houkuttele.
Eikä USA, mutta se taas johtuu Trumpista.
Venäjä, Nigeria
Muita pitää vielä miettiä.
Usaan ku siel on se kaamee Rumppi!
En yhteenkään arabivaltioon enkä muslimimaahan. Myös Afrikan kierrän kaukaa. Siellä on liikaa vaarallisia tauteja, köyhyyttä, sotia ja sontaa.
Pohjois-Korea, Israel tulee ekana mieleen
Usa, Kiina, Venäjä, Intia, Koreat