Fazerin sininen ei maistu samalta kuin ennen?
...jotenkin on maku nykyään outo, ei maistu samalle suklaalle, kuin joskus ennen, esanssia talo jotain öljyä?? Jatkuvasti alennuksessa, kaksi levyä saa jo alle 4 euron. Onko muut samaa mieltä?
Kommentit (63)
Viimeksi keväällä kun ostin levyn maistui jotenkin jauhoiselta. En ole sen jälkeen ostanut.
Stasi-suklaata nykyään, siksi enää osta mitään Fazerin tuotteita.
Sano Fazer kun haluat ilmiantaa sukulaisen.
Lapsuuteni herkku, Fazerin Sininen. Elämässä on ollut paljon aikoja jolloin se oli joka päiväinen herkkuni (btw olen aina ollut hoikka).
Viime aikoina, vuosi, kaksi, kolme?! Se ei ole maistunut entiselleen. Joku siinä tökkii. En tykkää enää.
Ihmetyttää kyllä koko ajan satsitarjoukset Sinisestä, miksi sitä niin nyt tyrkytetään? Ihmiset välttelee Fazeria ja palmuöljyä sekä muuttuneita suklaiden makuja, ei Geishakaan maistu entiselleen saati Wienernougat.
Milloin "ennen"? Tyyliin "muistan miten lapsena isopappa osti mulle fazerin sinistä ja se maistui aivan erilaiselta"? Minusta ei maistu erilaiselta tai mitenkään huonolta että pitäisi jättää ostamatta.
itse olen miettinyt samaa että olenko kasvanut pois fazun sinisestä kun aiemmin oli ainoa suklaa josta pidin..nykyään yhden palan jälkeen jää tahmea, rasvan maku suuhun..yäks..
Kuulemma käyttävät kaakaovoin sijaan siinä nykyään moottoriöljyä..
Fazerin uudet kausikonvehdit mandariini ja inkivääri (niissä palmuöljyä) maistuu ihan kauhealta!
Maistoin viikko sitten pitkästä aikaa Sinistä. Ainesosaluettelo oli ennallaan, mutta vaikka sainkin käsiini tuoreen levyn, maku oli jotenkin...puinen. Ihmettelin mauttomuutta muutenkin.
Tietääkseni liiallisella kaakaomassan käytöllä saadaan tuollainen puinen koostumus, mutta ainesosien mukaan kaakaovoita on enemmän kuin -massaa. Mene ja tiedä.
Musta se on edelleen yhtä hyvää. Eikä Sinisessä mitään palmuöljyä ole.
Oon pitänyt tätä ihan foliohattuhuuhaavouhotuksena, mutta ostin hiljattain Wiener Nougatia, joka on ollut aina suurin herkkuni koko maailmassa ja.... ei ei ei. Harmittaa.
Oli kamalan makuista. Mitä sille on oikein tehty?!
Vierailija kirjoitti:
Stasi-suklaata nykyään, siksi enää osta mitään Fazerin tuotteita.
Sano Fazer kun haluat ilmiantaa sukulaisen.
😁😁😁
Maistuuhan, nimenomaan se sininen.
GAL