Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tupakka nykyään aivan törkeän kallista

Vierailija
06.11.2018 |

Silloin kun olin 18v eli 4 vuotta sitten tupakkaa sai jonnein 4 ja puoleen euroon. Nyt halvimmatkin tupakka askit maksaa yli 7 euroa. Eli aivan saatanasti kallistunut vain muutamassa vuodessa. Ei oo kyllä varaa polttaa tehdastupakkia vaan joutuu sätkii poltella. Kyllä tupakoinnista on tehty lähes rikollista touhua suomessa raskaan verotuksen myötä.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla 100€ aski. Kaljapullot vois olla 10€ kpl. Viinipullo 300€. Viinapullo 1000€ ja Viski 3000€. Loppuisi ihmisten kehonmyrkytys.

Kyllä ja kannabis lailliseksi jo kun olisi.

Kannabis on tiedettävästi kaikista vähähaittaisin päihde ja lääke. Saisi itsensä myrkyttäjät turvallisemman myrkyn itselleen.

Jyrkkä ei myös kannabikselle. Se hidastaa, laiskistuttaa ja tuhoaa myös aivoja. Nautti sitä sitten suun, kauhkojen tai perseen kautta.

Jyrkkä ei huhuille. Laitahan tieteellistä faktaa väitteillesi.

Ei tuhoa aivoja ja ei laiskistuta uusimpien tutkimusten mukaan.

Ai niilläkään jotka sitä vetää päivittäin? Tainnut sulla jo tuhota.

En itse käytä enkä ole kokeillut, mutta tunnen laillisen lääkekäyttäjän.

Laitoin sinulle videon siitä miten kannabis voi olla todella hyödyllistä ja päinvastoin kun väitit, niin se parantaa ihmisiä. Miksi haluat evätä ihmisiltä mahdollisuuden elää terveesti?

Vierailija
62/74 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis olla 100€ aski. Kaljapullot vois olla 10€ kpl. Viinipullo 300€. Viinapullo 1000€ ja Viski 3000€. Loppuisi ihmisten kehonmyrkytys.

Kyllä ja kannabis lailliseksi jo kun olisi.

Kannabis on tiedettävästi kaikista vähähaittaisin päihde ja lääke. Saisi itsensä myrkyttäjät turvallisemman myrkyn itselleen.

Jyrkkä ei myös kannabikselle. Se hidastaa, laiskistuttaa ja tuhoaa myös aivoja. Nautti sitä sitten suun, kauhkojen tai perseen kautta.

Jyrkkä ei huhuille. Laitahan tieteellistä faktaa väitteillesi.

Ei tuhoa aivoja ja ei laiskistuta uusimpien tutkimusten mukaan.

Ai niilläkään jotka sitä vetää päivittäin? Tainnut sulla jo tuhota.

Olen polttanut 10v ja olen luokan priimus, suhteellisen vaativalla tietoteknisellä alalla, pelkkiä 5 todistuksessa. Muilla 1-3, mitäköhän ne muut ovat tehneet väärin, ehkä he ovat juoneet liikaa ES:sää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verot voisi viisinkertaistaa.

Maksaisivat edes osan itsehankituista sairaalakuluistaan.

Japanissa muuten kolmasosa kansasta polttaa tupakkaa ketjussa ja ovat taatusti terveempiä ja pitkäikäisempiä kuin suomalaiset vegaanit.

Vierailija
64/74 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Löysin vanhan Bonus askin laatikosta vuodelta 2011 tai 2012, maksoi 3e :o Nykyään normiaski maksaa 7,25e.

Vierailija
65/74 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi polttaa lainkaan?

Tupakointi on niin wt.

Vierailija
66/74 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydellisten haittojen lisäksi tupakoitsijat likaavat ja roskaavat käsittämättömiä määriä; todella kallista touhua puhdistaa ja siivota. Puhumattakaan filttereiden ym. mikromuoveista ja muista myrkyistä, jotka kulkeutuvat vesistöihin ja muualle luontoon.

Tupakkaroskaamisesta pitäisi saada kunnon sakot!

Vierailija
67/74 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verot voisi viisinkertaistaa.

Maksaisivat edes osan itsehankituista sairaalakuluistaan.

Samalla vois tulla joku lihavuusvero. Voisivat läskit maksaa itse edes osan sairaskuluistaan.

Juupati juu. En ole sairastanut läskieni takia kertaakaan. Jos sairastun, menen yksityiselle. Turha saarnata tuntemattomien olemattomista sairaskuluista.

Miksi tupakoivia sitten saa syyttää? Itse käyn hammaslääkärit, gynet ja lääkärit jne yksityisellä ja olen käynyt lapsesta asti. No lapsena käytin osittain kunnallista hammashoitoa, mutta raudat hankittiin yksityiseltä ja kerran kävin ensiavussa kun tuli murtumia.

Vierailija
68/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltatko itse? Miksi sen pitäisi olla kallimpaa? Jos syysi on vain se että sinua ärsyttää tupakoitsijat, sinun ostamasi ruoka, tai urheiluvälineet voisi maksaa vaikka 5000 euroa.

Vierailija
69/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökistä tulee luksustuote niin ei wt-porukalla oo varaa enää poltella 👍

Vierailija
70/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajan takaa saa paljon halvemmalla.

Vierailija
71/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Lopettakaa kaikki ja käyttäkää rahanne johonkin parempaan kuin muiden hengitysilman tuhoamiseen.

Vierailija
72/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan vaan röökin ja kaljan rajoittamista niin saadaan vielä lisää vauhtia tähän jatkuvasti paisuvaan huumeongelmaan, hyvää työtä kieltämisen kultamitalisti suomi! :D

Vierailija
73/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tupakkiaski voisi maksaa noin 20 €uroa. Tuntuisi sopivalta minun mielestäni.

Australiassa maksaakin tuon verran. Siellä ei juuri kukaan enää polta, paitsi ehkä Indonesiasta salakuljetettua tupakkaa.

Vierailija
74/74 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä höyryttelemään sähkötupakalla.

Mulla ei ole mitään käsitystä, mitä tupakka-aski nykyään maksaa, koska olen höyrytellyt jo kuusi vuotta ja mua oksettaa ajatuskin tupakan mausta ja varsinkin hajusta.