Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

20v liiton jälkeen ero, myös anoppi ja käly käänsivät selän

Vierailija
06.11.2018 |

Onko kuinka yleistä, että käy näin? Itse ihmettelen suuresti miehen sukulaisten tarpeen tällaiseen, ei olla erottu riidoissa. Olisin voinut jopa viettää joukun isolla porukalla lasten vuoksi mutta mut on nyt täysin kylmänviileästi laitettu syrjään. Kuutenkin ulospäin esitetään niin hienoa ja fiksua mutta taisi tässä paljastua todellinen luonne

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sietäneet sinua miehen takia, iloitsevat nyt kun pääsivät sinusta eroon. Muuta syytä ei voi olla.

Näin on. Varsinkin kun ap on ollut välimallin muija, joka on jo kerran tunkeutunut toisten liittoon. Nyt huokaisevat helpotuksesta kun vihdoin pääsevät eroon.

Höpsistä, olivat erossa 4v ennen kuin tavattiin. Välimallin muiija saatan olla :D

Vierailija
42/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi samat. Miehen siskot, äiti, tädit jne. lakkasivat lähettämästä jopa joulukortteja. Ja asiallisissa väleissä erottiin ja pystyttiin sopimaan niin lasten asioista kuin omaisuuden jaostakin.

Alkuun olin yllättynyt ja järkyttynyt, ihan hyvissä väleissä oltiin oltu eroon asti. Mutta minkäs teet, ei ketään voi pakottaa. Muutaman tekstarin laitoin ja synttärikortit mutta vastassa oli vain hiljaisuus. Anoppi jopa muutti ilmoittamatta uutta osoitettaan.

Harmittaa lastemme takia, heiltä meni isän puolen suku kertaheitolla.

EIKÖ LASTEN ISÄ huolehdi lasten tapaamisista oman sukunsa kanssa? Vai lakkasivatko lapset tapaamista myöskin isäänsä???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olette miehen kans eronneet, et kuulu enää perheeseen. Paitsi lasten kautta jos niitä on.

Vierailija
44/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ollu omassa erossa se paras juttu, kun niistä kahdesta ois päässyt lopullisesti eroon. Melkein voisin harkita eroa ihan tuota syystä🤔

Vierailija
45/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama homma. En jäänyt kaipaamaan.

Vierailija
46/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin pidän yhteyttä exän sukuun ja minä lapset tavataan exän vanhempaa eli lasten isovanhempaa ilman exää. Uusi naisystävä tai avokki exällä on ja lapset inhoaa häntä ja hän lapsia. Aina joka tapaamiskerta on ihme draamaa ja nyxä kiusaa lapsia milloin mitenkin. Esimerkkejä olisi kymmeniä. Minä yritän pitää hyvät välit kaikkien kanssa.

Vierailija
47/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä miehen sukulaiset ole edes yrittäneet ystävystyä, edes miehen siskot. Sukujuhlissa ollaan kyllä maireina, muuten ei olla oikein missään tekemisissä. Tuntuu että olen vain joku pakollinen paha ja synnytyskone. Aikani yritin, enää ei kiinnosta. 15 vuotta yhdessä ja 2 lasta.

Jos meillä tulisi ero, en kyllä huomaisi mitään muutosta. Paitsi ehkä enemmän tilaa uusille ihmissuhteille, kun ei menisi turhaan energiaa juhlapyhien alla sen esittämiseen, että jotenkin muka "kuuluisin sukuun." Tuskin edes huomaisivat mitään, jos tilalleni vaihtuisi joku toinen nainen lapsineen :D

Vierailija
48/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ero olikin yhteinen päätös, ei exäsi välttämättä halua viettää joulua sinun kanssasi. Ja onhan aina sekin mahdollisuus, että ex-anoppisi joulupöydässä miniän paikalla istuu tänä vuonna joku muu nainen, exäsi uusi naisystävä. 

Joulu ei ollut tässä se pointti ja exällä on aivan varmasti pian uusi nainen, se ei ole ylläri

T.Ap

Sitä suuremmalla syyllä ymmärrän exäsi äitiä ja sisaruksia. Harva nainen pitää siitä, että miehen lähisukulaiset veljeilevät miehen exän kanssa. Lapsesi kuuluvat exäsi sukuun edelleen, mutta sinä et. Joku uusi nainen tulee tilallesi. 

Mutta mikä siinä on niin kamalaa? Minäkin olen hyvin toiminut miehen exän kanssa aikanaan kun heidän lapsensa oli pieni. Myös muita sukulaisia tapasin. Ei kai sitä tarvi sukulainen olla/kuulua sukuun, että voi pitää yhteyttä. Mutta pakko kai se on ajatella, että aikansa kutakin

T.ap

Kuinka monta exää miehelläsi on? :D

Tätä nykyä 2, aika näyttää montako vielä ehtii hankkia..

Ja ihmettelet kun suku ei oikein innostu...

Vierailija
49/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on lienee syynsä tähän. Se, onko syy todellinen vai ei, heille kerrottua valhetta vai totta, on heidän päätettävissä oleva asia. Kannattaa ottaa kuitenkin asia positiivisena ja ajatella, että heidän katoaminen elämästäsi oli vain ajan kysymys ja nyt sen aika oli.

En kuitenkaan polttaisi siltoja takanani, vaan pitäisin asiat siisteinä tästä eteenpäinkin sinne suuntaan. En siis lähtisi millään tavoin provosoitumaan, koska se vie vain turhaa aikaa ja energiaa. Unohda heidät mielummin ja jätä asia tähän. Pitkävihaisuus ei auta ja hyödytä ketään, kaikkein vähiten sinua ap.

Tämä.

Lapsillekaan ei tarvitse laittaa päähän mitään ajatuksia, vaan puhua neutraalisti silloin jos he jotakin kysyvät.

Vierailija
50/51 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se usein menee. En itsekään ole exäni sukulaisten kanssa enää tekemisissä. Eron myötä katosivat myös kaikki exän kautta tuntemani ystävät - tai ainakin luulin että olivat ystäviä. Myös osa ns. omista ystävistäni katkaisi välit. Se loukkasi eniten, aivan kuin eronneena olisi jokin toisen luona kansalainen.

Vierailija
51/51 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, voit tilata jouluanopin Anoppipalvelusta. Tilaa vaikka kaksi.