Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustan spurgut eivät hyväksy minua tasavertaiseksi remmin jäseneksi, koska en mukamas juo riittävästi.

Vierailija
06.11.2018 |

Absurdia. Olen aamusta iltaan jo kolmatta viikkoa juonut noin 0,5 litran pullon leijonaviinaa päivässä ja semmoset 10 homovissyä (siideriä) siihen päälle. Mutta ei. Kaikenmaailman lasolitkin pitäisi litkiä, vaikka on taskut täynnä seteleitä ostaa juomista. Mulla ei vaan ole juopottelukavereita, joten ajattelin, että ammattimiesten kanssa ainakin keskitytään itse olennaiseen, mutta sitten tämä onkin tällaista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemuksesi vielä tarpeeksi resuinen? Ethän ole liikaa peseytynyt? Miten hiukset, ovatko vielä mallissaan? Kyllä se vaatii panostusta, jos haluaa päästä piireihin. 

Vierailija
2/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta niiden homovissyjen tinttaaminen, ovat liian amatöörimäisiä juomia ammattilaisten seuraan. Älä koske Lasoliin, on pahaa. Osta hinta-alkoholiprosenttisuhteeltaan niitä kaikkein tehokkaimpia kuten Gambina/Jorma jne. Saat hyvät ja edulliset kännit ja paljon respectia. Tarvittaessa ota naukut partavesipullosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemuksesi vielä tarpeeksi resuinen? Ethän ole liikaa peseytynyt? Miten hiukset, ovatko vielä mallissaan? Kyllä se vaatii panostusta, jos haluaa päästä piireihin. 

Ei kun mulla on keskustassa asunto ja rymyän aamusta iltaan noiden kanssa tuossa omilla kulmillani. Sitten kun en jaksa enää ryypätä, niin painun kotiin saunomaan, nukkumaan ja aamulla taas ryyppäämään. Pukeudun tyylikkäästi ja olen muitenkin huoliteltu.

Vierailija
4/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity vihreiden spurguihin

Vierailija
5/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mulla on keskustassa asunto ja rymyän aamusta iltaan noiden kanssa tuossa omilla kulmillani. Sitten kun en jaksa enää ryypätä, niin painun kotiin saunomaan, nukkumaan ja aamulla taas ryyppäämään. Pukeudun tyylikkäästi ja olen muitenkin huoliteltu.

Olet siis feikkipultsari, ei ihme, ettei sinua hyväksytä.

Vierailija
6/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ehkä pitäisi kysyä tätä, mutta miten voisin sulautua paremmin joukkoon? Ei noilla muillakaan nyt ihan paskaa ole naamassa, että jotain rajaa ehdotuksiin.

Vierailija
7/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 20 annosta päivässä. 

Ei se riitä ryyppyremmin jäsenyyteen. Meillä se heikonkin lenkki vetää lähemmäs 30. On kyllä puhetta ollut erottamisesta. Ei edes koskaan kuse housuun. 

On sillä vielä jengin liivit ja asia on vielä käsittelyvaiheessa. Toisaalta melko mukava, että saa nähdä. Itse en ole erottamisen kannalla. Kunhan vähän petraisi juomisen suhteen, niin ok. 

Vierailija
8/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ei ehkä pitäisi kysyä tätä, mutta miten voisin sulautua paremmin joukkoon? Ei noilla muillakaan nyt ihan paskaa ole naamassa, että jotain rajaa ehdotuksiin.

Vaatteiden pitää olla ainakin jonkunverran likaisia, se on ehdotonta ja sitten alkoholin halvinta, mutta humalan kannalta tehokkainta. Ei mitään mitä pitää juoda pullokaupalle, etenkin jos ei ole valmis kusemaan housuunsa. Se kyllä on aika hyvä tapa päästä remmiin. 

Vierailija
9/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Nykypäivän spurguista moni ei enää pelkän alkoholin voimalla käy, ja pelkillä korvikkeilla ei pärjäisi enää kukaan

Vierailija
10/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 20 annosta päivässä. 

Ei se riitä ryyppyremmin jäsenyyteen. Meillä se heikonkin lenkki vetää lähemmäs 30. On kyllä puhetta ollut erottamisesta. Ei edes koskaan kuse housuun. 

On sillä vielä jengin liivit ja asia on vielä käsittelyvaiheessa. Toisaalta melko mukava, että saa nähdä. Itse en ole erottamisen kannalla. Kunhan vähän petraisi juomisen suhteen, niin ok. 

Onko jengiliiveinä hihaleikatut farkkutakit? Kuuluuko kenenkään jäsenen tunnusmerkkeihin vankilansinisellä tikatut tikari-käärme-tatuointi olkapäässä tai hertta-pata-ruutu-risti-leimat rystysissä?

Vierailija
11/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin kovin spurguporukka on kyllä kaikki sekakäyttäjiä. Ehkä sunkin pitäisi laajentaa repertuaariasi pelkästä dokaamisesta? Saat sitä kaipaamaasi rispektiäkin..

Vierailija
12/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintää käsittelee Suomessa tasa-arvovaltuutetun pulju muttai ei siitä ole iloa kantasuomalaiselle. Oletko ajatellut tinkiä vaatimuksistasi spurgutason suhteen? On olemassa paljon anniskelupaikkoja, joiden eteen alkaa kertyä jonoa ennen niiden aukeamista klo 09.00.

Vierailija
13/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungin kovin spurguporukka on kyllä kaikki sekakäyttäjiä. Ehkä sunkin pitäisi laajentaa repertuaariasi pelkästä dokaamisesta? Saat sitä kaipaamaasi rispektiäkin..

Olen tässä asiassa vanhanaikainen ja haluan nimenomaan ryypätä ja viettää aikaani ryyppäävien ihmisten kanssa. En kuitenkaan tuomitse millään lailla minkään aineen käyttäjiä.

Vierailija
14/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tässä puhutaan puolueesta

Vierailija
15/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis puhutakaan?

Vierailija
16/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Onko kellään by the way puhdistusohjeita kahvin poistamiseksi näppäimistöltä?

Vierailija
17/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoasusta kaikki lähtee. Liituraitajuopot ja pultsarit ovat täysin erillisiä sosiaaliluokkia, ne eivät sekoitu. Kumpikin halveksuu toisiaan. Muuta eroahan ei olekaan kuin pukeutuminen/ulkoasu ja sitä myöten seura, joissa juopotellaan. 

Uskottavan rapajuopon tulee pukeutua rentoihin, käytännöllisiin ja tyylittömiin vaatteisiin. Nuhjuisuus on plussaa, koska se viestii säästäväisyydestä epäoleellisuuksissa, ts. kaikki raha kuluu juomiseen. Siisti likaantuminen ei haittaa. Eritteitä ei yleensä katsota kuitenkaan hyvällä pitkäaikaisesti. Ei haittaa, jos menee paskat housuun, mutta kyllä ne silti pitäisi esim. vuorokauden sisään saada siivottua ja housut pestyä. Normaali pinttymä ja erilaiset vähäiset kuivuneet roiskeet ovat ihan ok lian muotoja. 

Suositeltavia asuvalintoja ovat esimerkiksi:

- lököverkkarit tai salihousut, mutta karumpina vuodenaikoina myös reisitaskuhousut menettelee, miel. maastokuvioituna. 

- isomahaiselle henkselit

- kesäaikaan feikki-crocsit tai vastaavat muovisämpyläsandaalit jalkineiksi

- villasukat, eritoten em. sandaalien kanssa

- talvella ja murroskausina kumi- tai nahkasaapas on hyvä, mutta vielä löytyy jostain niitä lötkövarrellisia ja tasapohjaisia toppakenkiäkin, niitä avaruusmallisia, jotka ovat ihanteelliset. Huopatollukkaat sopivat vain pohjois- ja itäsuomalaisille, jos vielä on kunnon talvea. 

- paita voi olla melkein mikä vaan, mutta varsinaista kauluspaitaa ei hyväksytä, kauluksellinen puuvillaruutupaita kylläkin toimii. Päälle rumakuvioinen villapusero tai 90-luvulta peräisin oleva college-pusero. Ihan helteellä voi kokeilla t-paitaa, mutta yleensä ei kannata, koska öisin tulee kylmä eikä silloin enää kykene ja muista pukeutua lämpimämmin.

- Sade- ja talvikelejä varten tarvitaan päällystakkeja, ehkä pari vaihtoehtoa. Toppatakki olisi oltava, tai jokin lämmin mantteli tai vuorellinen poplari ja lisäpaitoja alle. Sadetakki ei haittaa, se käy monessa pahassa kelissä kuorikerroksesta. Pitkiä kalsareita pitäisi olla useita. Niitä voi käyttää myös kuorikerroksena tuulettomammalla säällä. 90-luvun kuviointi plussaa, sepalus ehdoton vaatimus.

Lyhyt tukka ja sileä leuka eivät käy. Liuhulettiä ei tarvita, mutta tukan on oltava aina riittävän pitkä, jotta sen saa hoitamattomana ja likaisena näyttämään takkuiselta mopilta, ja jotta se tursuaa Järvinen-pipon tai Ford-lippiksen reunojen alta lierimäisesti.. Parrassa on oltava vähintään kolmen viikon kasvu, ja jos sitä lyhennetään, se tehdään puukolla tai saksilla niin, että vastaava pituus jää yhä jäljelle. Karvat lämmittävät ja viestivät normienmukaisen sosiaalisen elämän puutteesta, varsinkin, jos niihin kertyy erilaisia tähteitä, jäämiä ja eritteitä. 

Käsineiksi ykkösvalinta ovat villaiset kynsikkäät. Toissijaisesti vastaavat nahkasta. Talvella nahkarukkaset. 

Kaulaliina tai kauluri on välttämätön kylmiä, viimaisia kelejä ajatellen, jollei vaatteissa satu olemaan korkeaa ja lämmintä kaulusta.

Vierailija
18/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 16 oikein paneutui asiaan :D

Vierailija
19/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää olla  valmist antamaan niille myös pyllypillua.

Vierailija
20/28 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis puhutakaan?

Tietenkin puhutaan.

T: ap Juha S.