Keskustan spurgut eivät hyväksy minua tasavertaiseksi remmin jäseneksi, koska en mukamas juo riittävästi.
Absurdia. Olen aamusta iltaan jo kolmatta viikkoa juonut noin 0,5 litran pullon leijonaviinaa päivässä ja semmoset 10 homovissyä (siideriä) siihen päälle. Mutta ei. Kaikenmaailman lasolitkin pitäisi litkiä, vaikka on taskut täynnä seteleitä ostaa juomista. Mulla ei vaan ole juopottelukavereita, joten ajattelin, että ammattimiesten kanssa ainakin keskitytään itse olennaiseen, mutta sitten tämä onkin tällaista.
Kommentit (28)
Keskustan spurgujengiin ei kannata edes pyrkiä. Siellä on täysiä amatöörejä ja lestoja ja absolutisteja hääräämässä liikaa. Pyri Vihreitten, Demareitten tai Vasureitten jengiin. Siellä tiedetään, miltä vanha sekä uusi viina haisee ja voit solahtaa mukavasti joukkoon. Lisäksi jos pössyttelet, on se vain plussaa.
HappoSepi kirjoitti:
Lopeta niiden homovissyjen tinttaaminen, ovat liian amatöörimäisiä juomia ammattilaisten seuraan. Älä koske Lasoliin, on pahaa. Osta hinta-alkoholiprosenttisuhteeltaan niitä kaikkein tehokkaimpia kuten Gambina/Jorma jne. Saat hyvät ja edulliset kännit ja paljon respectia. Tarvittaessa ota naukut partavesipullosta.
Jos olisit oikeasti ekspertti eli itsekin alan miehiä/naisia, tietäisit ettei Jormaa ole ollut myynnissä enää moneen vuoteen. Gambinan lisäksi Valdemar ja Doris ovat hyviä ns. dokabiliteetiltään.
P.S. Lasolinkin voi suodattaa paahtoleivän läpi.
Vierailija kirjoitti:
HappoSepi kirjoitti:
Lopeta niiden homovissyjen tinttaaminen, ovat liian amatöörimäisiä juomia ammattilaisten seuraan. Älä koske Lasoliin, on pahaa. Osta hinta-alkoholiprosenttisuhteeltaan niitä kaikkein tehokkaimpia kuten Gambina/Jorma jne. Saat hyvät ja edulliset kännit ja paljon respectia. Tarvittaessa ota naukut partavesipullosta.
Jos olisit oikeasti ekspertti eli itsekin alan miehiä/naisia, tietäisit ettei Jormaa ole ollut myynnissä enää moneen vuoteen. Gambinan lisäksi Valdemar ja Doris ovat hyviä ns. dokabiliteetiltään.
Tosimies käyttää kylläkin ranskanleipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HappoSepi kirjoitti:
Tosimies käyttää kylläkin ranskanleipää.
Paahtoleipä esim. Lidlistä on halvempaa.
Vierailija kirjoitti:
Eli 20 annosta päivässä.
Ei se riitä ryyppyremmin jäsenyyteen. Meillä se heikonkin lenkki vetää lähemmäs 30. On kyllä puhetta ollut erottamisesta. Ei edes koskaan kuse housuun.
On sillä vielä jengin liivit ja asia on vielä käsittelyvaiheessa. Toisaalta melko mukava, että saa nähdä. Itse en ole erottamisen kannalla. Kunhan vähän petraisi juomisen suhteen, niin ok.
Silloin kun pystyy vielä edes laskemaan käyttöään, on vielä ihan amatööri. Lähtökohta on, että kaikki juodaan.
No ne spurgut on just tollaisia mukamas vähän parempiakin kansalaisia ja ei kelpaa osaamaton kaveri heidän ryyppyporukoihin. Hyvä sinänsä, että joillakin aloilla vielä arvostetaan ammattitaitoa.
Up