Untuvatakki Kiinasta
Kuinka moni on tilannut untuvatakin Kiinasta?
Kommentit (6)
Ei todellakaan kannata, ellet sitten halua olla osallisena eläinrääkkäyksessä. Ne höyhenet kun revitään aika julmasti eläviltä linnuilta. Mutta kato se on halpaa....
Minulla on Joutsenen untsikka. Toivon sen olevan eettisempi valinta.
Minulla on myös karvalakki kovia pakkasia varten, mutta sen olen ostanut Venäjältä, koska Suomessa ei myydä turkisvaatteita tavallisille ihmisille. Mielelläni ostaisin eettisesti tuotettua ja valmistettua nättiä turkista kotimaasta kohtuuhintaan.
Aika yksikertainen pitää olla, jos joku untuvatakki pitää olla. Netistä kyllä löytyy järkyttäviä videoita niiden untuvien nyppimisestä eläviltä linnulta. Samoin Aasiassa tuotettu angora on hyvin kyseenalaisilla keinoilla tuotettu.
Aika yksinkertainen pitää olla, jos kuvittelee pelastavansa maailman käyttämällä tekokuitukankaita.
Vierailija kirjoitti:
Aika yksinkertainen pitää olla, jos kuvittelee pelastavansa maailman käyttämällä tekokuitukankaita.
Aika yksinkertainen pitää olla, jos kuvittelee että maailmassa ei ole kuin kahdenlaisia takkeja, joista toiset ovat untuvatakkeja ja toiset tekokuitukankaasta tehtyjä.
Ei tulisi mieleenkään tilata mitään suoraan, ilman mitään laatuvalvontaa tai laatu on jotain mikä ei vastaa länsimaisen tuotannon vatimuksia.