Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Untuvatakki Kiinasta

Vierailija
06.11.2018 |

Kuinka moni on tilannut untuvatakin Kiinasta?

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005886535.html

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tilata mitään suoraan, ilman mitään laatuvalvontaa tai laatu on jotain mikä ei vastaa länsimaisen tuotannon vatimuksia.

Vierailija
2/6 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata, ellet sitten halua olla osallisena eläinrääkkäyksessä. Ne höyhenet kun revitään aika julmasti eläviltä linnuilta. Mutta kato se on halpaa.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Joutsenen untsikka. Toivon sen olevan eettisempi valinta.

Minulla on myös karvalakki kovia pakkasia varten, mutta sen olen ostanut Venäjältä, koska Suomessa ei myydä turkisvaatteita tavallisille ihmisille. Mielelläni ostaisin eettisesti tuotettua ja valmistettua nättiä turkista kotimaasta kohtuuhintaan.

Vierailija
4/6 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksikertainen pitää olla, jos joku untuvatakki pitää olla. Netistä kyllä löytyy järkyttäviä videoita niiden untuvien nyppimisestä eläviltä linnulta. Samoin Aasiassa tuotettu angora on hyvin kyseenalaisilla keinoilla tuotettu.

Vierailija
5/6 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertainen pitää olla, jos kuvittelee pelastavansa maailman käyttämällä tekokuitukankaita.

Vierailija
6/6 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen pitää olla, jos kuvittelee pelastavansa maailman käyttämällä tekokuitukankaita.

Aika yksinkertainen pitää olla, jos kuvittelee että maailmassa ei ole kuin kahdenlaisia takkeja, joista toiset ovat untuvatakkeja ja toiset tekokuitukankaasta tehtyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä