Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, ottaisitko mielummin 30 000 e vai 100 000 e vuodessa tienaavan naisen?

Vierailija
05.11.2018 |

Kumpi viehättäisi enemmän?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, jolla on paremmat tissit.

Mutta jos kaikki muut avut olisivat tasan, niin tietysti "ottaisin" sen satatonnia tienaavan. Ei naisen omaisuudesta tai palkasta minulle mitään haittaa olisi.

Vierailija
2/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty isotuloisempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niistä vuosituloista olisi kiinni, vaan ihan muista asioista. Tietysti sitten jos olisi täsmälleen sama nainen vaihtoehtoina, erona vaan vuositulot 30k tai 100k, niin tietysti sitten isommat tulot.

Vierailija
4/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka on seksikkäämmän näkönen.

Vierailija
5/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä kuinka tienaa. Mahdotonta vastata koska tulot ei ole millään muotoa sen mittari miten joku viehättää.

Vierailija
6/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen, jolla on paremmat tissit.

Mutta jos kaikki muut avut olisivat tasan, niin tietysti "ottaisin" sen satatonnia tienaavan. Ei naisen omaisuudesta tai palkasta minulle mitään haittaa olisi.

Meinasin tulla kommentoimaan saman 😂

Vierailija
7/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti parempituloisen. Miksi en ottaisi? Itsenäinen, rohkea ja tasa-arvoinen nainen, jonka kanssa perheen perustaminen voisi olla todella helppoa. Perhettä ei tarvita, jos molemmat tekevät uraa, ja nauttivat toistensa seurasta ilman häiriötekijöitä. Caribian lomia ja ihania pitkiä viikonloppuja Euroopan metropoleissa. Ehkä koko elämä ulkomailla. 

Vierailija
8/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisen sen, joka on söpömpi. Blondius ja kiltteys on etu.

Vierailija
9/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 30 tonnia tienaavan. Samaa palkkaluokkaa edustavalla todennäköisemmin samanlainen suhtautuminen raha-asioihin kuin itselläni verrattuna kolme kertaa enemmän tienaavaan.

Vierailija
10/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään miehisyys oikeasti siitä vaurioidu jos nainen tienaa enemmän, jos nainen muistaa käyttää omat rahansa molempien menoihin jotta mies voi tuhlata omat rahat vain ja ainoastaan itseensä.

Vierailija
11/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos 30000e tienaavalla olis paremmat tissit ottaisitte sen? Minä en, raha ilahduttaa kumminkin pidempään, tissit rupsahtaa kummallakin.

12/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole merkitystä tuolla seikalla.

Vierailija
13/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naista oteta ap. kuinka tyhmä sinä olet?

Vierailija
14/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos 30000e tienaavalla olis paremmat tissit ottaisitte sen? Minä en, raha ilahduttaa kumminkin pidempään, tissit rupsahtaa kummallakin.

Kerron sinulle suuren salaisuuden: Se oli sarkasmia ja tarkoitus kertoa, että on tärkeämpiäkin avuja kuin palkka tai edes ne tissit.

Vierailija
15/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naista oteta ap. kuinka tyhmä sinä olet?

Hän on palstamies, jota äiti kehui hyvännäköiseksi 14 vuotta sitten.

Älä sano tyhmä - sano tietämätön.

Vierailija
16/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se satatonnia tienaava vaimo ja jos nyt saisin valita niin ehdottomasti sen 30 tienaavan. Liian varakas nainen on aivan liian itsenäinen eikä ole minusta pätkääkään riippuvainen. Ei hjyvä.

Vierailija
17/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen, ja mä ottaisin mieluummin 100 000 e tienaavan miehen. Sen kuuluu mennä niin, et mies tienaa enemmän ja myös maksaa enemmän.

Luonne yms ei kuitenkaan muutu, paitsi enemmän tienaavammat on monesti ns kovemman olosia, ei välttämättä osaa toimii niin ihmiskeskeisesti jne. Ja ne on yleensä kiireisempiä-- mut ite en edes jaksais miehen seuraa paljoa, joten 100 000 euroo miehen tuloiks ois ok.

Ei tarvis ainakaa ite stressaa töistä, en muutenkaan tykkää stressistä ku jo mun perusluonne on stressaaja. :D

kaiken perusteella tollanen isotulonen mies sopis munlaiselle naiselle TODELLA hyvin.

Vierailija
18/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kumpi miellyttää silmää + joka antaa puota niin kuin ajokoira(aina)

Vaikka raha helpottaa elämää paljon, niin harvoin se täydellistä onnea elämään tuo.

Parhaat asiat ovat ilmaisia.

Todennäköisesti ne 30000e tienaavat naiset olisivat enemmän itseni kaltaisia, joten se olisi valintani.

Vierailija
19/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olis muuten identtiset niin 100 000 € tienaavan tietenkin. Raha on hyvästä.

Vierailija
20/29 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatti jyrää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi