Mitä haluaisitte joululahjaksi?
iPadin, hevosen, saamelaisen (miksi) , matkan ,ruman vauvan ..
Kommentit (21)
Jonkun mieluisan dekkarin ja erään keittokirjan.
Kiitos ei lahjoja. Mieluummin yhdessäoloa ja hyvää ruokaa. Pelata voisi lautapeliä.
Paras olisi lähteä jo ennen joulua kaukomaille ettei kuulisi näitä molli lauluja ja näkisi näitä jolulun väsyttämiä ihmisiä.
Liesituulettimen, olen ennenkin halunnut.
Yöpaidan/ sellasen liehukkeen ja hieronnan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ei lahjoja. Mieluummin yhdessäoloa ja hyvää ruokaa. Pelata voisi lautapeliä.
Paras olisi lähteä jo ennen joulua kaukomaille ettei kuulisi näitä molli lauluja ja näkisi näitä jolulun väsyttämiä ihmisiä.
Bravo
Vierailija kirjoitti:
Yöpaidan/ sellasen liehukkeen ja hieronnan.
N28
Oihinsutun
Mä haluaisin sellasen trikoopyjaman, kun lapsillekin on! Eli vartalonmyötäinen eikä mitään purjelahkeita. Vinkatkaa ihmeessä, jos tiedätte mistä sellaisia saa! Uusi sohva olisi myös kiva...
En mitään, kuten en aiemminkaan. Yhdessäolo ja ruoka. Se on parasta. En oikeasti halua mitään enkä tarvitse mitään.
Hotelliyö ihan vain minulle. Kylpyamme, kylpytakki, kingsize sänky kiitos
Hieronta-, kampaaja- tai jalkahoitolahjakortti
Uudet silmälasit
Uusi puhelin
Läppäri
Iso lahjakortti esim stokkalle 😀
Kelpais mikä vaan!
Suklaata, hyvää punaviiniä, hyvän kirjan ja villasukat
Sykemittarin haluaisin.
Vaan ei mulle kukaan osta lahjoja, joten ostan ihan itselleni veronpalautuksista :)
Villalankoja, askartelutarvikkeita, lahjakortti johonkin ihanaan hoitoon esim. kuumakivihierontaan tai aromahierontaan, lahjakortti kukkakauppaan.
Haluaisin saada uudet korvikset, sormuksen tai rannekorun. Ylipäätään joku kaunis uusi koru olisi kiva.
Ostinkin jo. Minäaikaa hotellissa, kiitos minä.
Sisäisen rauhan ja terveyden.