Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko sinulle välillä nostalgiakohtauksia?

Vierailija
05.11.2018 |

Muistoja menneestä, jotka tulevat mieleen sattuman kautta. Itselläni tuli just 80-luvun loppu ja 90-luvun alku Itä- Hgissä, graffittelu, vanhat loukukaverit ja rap- ja hip hop musiikki.
Mitä nostalgisia muistoja teillä on viimeksi tullut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistoja menneestä, jotka tulevat mieleen sattuman kautta. Itselläni tuli just 80-luvun loppu ja 90-luvun alku Itä- Hgissä, graffittelu, vanhat loukukaverit ja rap- ja hip hop musiikki.

Mitä nostalgisia muistoja teillä on viimeksi tullut?

Koulukaverit, ei louku- :D

Vierailija
2/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun soi Blondien Heart of Glass olen yhtäkkiä hetken murkkuikäinen. Se tuo voimakkaasti mieleen tuntoja niiltä ajoilta. Ihana hetkellinen tunne, kuin etäinen tuoksu joka häviää nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinini oli menossa nukkumaan. En ole häntä peitellyt aikoihin, nyt kävin peittelemässä tuon pienokaisen ja muistelin ja kaipasin hetken vauva-aikaa.

Keväisin olen mielestäni 16 v. :D

Vierailija
4/4 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan aikaa, kun lapsi oli vielä alle murkkuikäinen (siis on nyt jo hyvin aikuinen). Oli 80-luku, sain viimein eron, joten kaikki tuntui olevan vaan menossa parempaan. Päästiin muuttamaan yksiöstä kaksioon. Kävin tanssimassa kerran kuussa, ja sitä musiikkia! Ei sellaista enää soitetakaan. Rantasipin yökerho Ja vaikka Words, Putting on a Ritz ja vaikka mitä. Eihän se ole hyväksi kaivata mennyttä, mutta olin oikeasti onnellinen silloin. Varmaan ensimmäinen pitkä onnellisuusjakso elämässäni.